Biraz bekledikten sonra servis yanımıza yaklaştı ve birer birer öğrenciler binmeye başladı.Yine her zaman ki gibi en öne oturmutştu.Tabii bende hemen şoförün arkasına oturdum.
Tek umudum onun bana pas vermesiydi.O yüzden oraya oturmuştum.Yandan baksam onu görüyordum.Ben Emre'yi bayağı izledim ama o kafasını çevirip bakmadı.Gözlerimi çevirerek cam tarafına doğru dündüm.En sevmediğim hareket göz çevirmektir.Ama Beren sayesinde alışkanlık olmuştu ve bende arık gıcık kaptığı kişilere göz çevirerek cevap veriyordum.Servis hala öğrencileri bekliyordu.Cama kafamı çevirir çevirmez Beren'in bizim servise hızlı adımlarla geldiğini gördüm.Emre gülümsedi ve servisten indi.Biraz konuştular.Sonra Beren Emre'nin elini sımsıkı tuttu.
Anlamadım ne olduğunu.Emre neden elini tutumasına izin vermişti ki ?Off yine off artık hayatım oflamakla geçecekti.İyice bu kıza gıcık olmaya başlamıştım.Son öğrenci Fırat'ta geldiğine göre servis hareket edebilirdi.Emre apar topar bir şekilde servise bindi.Fırat'ta benim sınıftan arkadaşım.Çok iyi bir çocuk ama biraz ağır hareketli.Dünya ile pek arası yok ama çok kafa bir cocuktur.Sınıfça arada ona da gıcık olsakta severiz onu.
Ben çevreyi izleye izleye eve gittim.Tabii Emre benden önce indi ama inişine bakmadım bile.Yani onu takmadım.Tıpkı onun yaptığı gibi.Sonunda evimizin bahçesine ayak bastım.Anahtarları Tuğba'dan aldım ve kapıyı açtım.Ev darmadağın olmuşu.Hırsız girmişti.Yani benim tahminim öyleydi.Gözüm birden büyüdü ve çığlık attım.Hemen çevrede ki komşulara ve polise haber verdik.Ben ağlıyordum.Çünkü annemler evi bana emanet etmişlerdi.
Evin önünde bir taksi durdu ve içinden Emre çıktı.Koşarak Tuğba'nın yanına gitti.Sanırım beni merak etmiş ve yanıma gelmişti.Tuğba'da ağlıyorda.O garip sesiyle ''ba,bak orada '' diyebildi.Yanıma çömeldi ve tatlı bir sesle ''iyi misin ? '' dedi.Bende ''sence ? '' d,ye cevap verdim.Bu cocuğun derdi neydi ? Okulda kötü benimle ama benim başıma bir olay geldiğinde bana çok iyi davranıyor.Gerçekten çok korkuyordum.Ama onun gelmesine çok sevindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek çare aşık olmak
عاطفيةher zamankinden çok farkı bir kişiliğe sahiptim.Sanki kalbim yerinden çıkacak bana çok garip şeyler oluyır.Sanırım aşık oldum.Beni ona bağlayan bişiler vardı.Bu duruma engel olamıyordum.İkimizinde gözü kapalı gibiydi.Acaba bana aşık mıydı?Haklıyım i...