Ufak hatırlatmalar
Anneleri öldüğünde Minho 10, Jeongin 7 yaşında. Reşit olma ve askeriyeye kabul yaşı ise 16. Yani birazdan okuyacağınız bölüm 6 yıl sonrasında geçiyor ve Jeongin de 13 yaşında.
__________________
Beyaz gömlek giyen adam elindeki kağıtları masaya vurup düzeltirken "Bu dönem oldukça iyi ve ilginç çaylaklarımız var" diye karşısındaki 5 general, birkaç Albay ve eğitim görevlilerine hitaben konuştu. Tek tek dosyaları açıp önlerine sundu ve ıvır zıvır bilgileri üstün körü incelemeleri için bekledi. Sonrasında yaklaşık 20 kişilik grup, birlikte odadan çıkmış ve eğitim salonlarını gezmeye başlamıştı.
Her salonda bir veya birkaç çaylak bulunuyordu. Salonların bazıları açık alan bazıları ise laboratuvar şeklindeydi ve herkes farklı türdeki testlere tabii tutuluyordu.
Birkaç askeri teker teker saymak ile başladı. Açık arazideki canavar avlama görevinde bulunan 2 kişiyi gösterdi. "Kim Doyoung, 20 yaşında. Savaşma konusunda aşırı becerikli değil ancak sakin bir yapısı var. Hızlı düşünüp çabuk plan oluşturuyor. Öncü birlik için C, Planlayıcı için A+, Savunma için B- seviyesinde. Tahminimiz de Planlayıcı olacağı yönünde zaten"
Bahsettiği genç ona saldıran kaplanı savuștururken yanındaki ikinci kişiye bağırdı ve ne yapması gerektiğini söyleyerek hızlıca onu yönlendirdi. Diğer kişi ise oldukça çelimsiz ve korktuğu bıçağı tutan ellerinin titremesinden bile anlaşılabilecek birisiydi. Doyoung'un talimatı ile derince soluklanmıș ve bir anda kaplana hücum etmişti.
"Bae Jinyoung" dedikten sonra başını camdan çevirip gülümsedi sakince. "Seviyesi yok. Yem"
Yemler... Bunlar Mareşalin de diğer generallerin de izlemeyi en sevdiği tiplerdi. O ezik halleri ile çabalayıșları ve kendilerini bir şey sanıp hücum etmeleri öyle komikti ki saatlerce gülebilirlerdi.
Sıradaki cama ilerleyip bir başka açık alan görevinde olan kişiyi gösterdi onlara. Genç, atik ve güçlü bir kadın vardı içeride. Tek başına 4 kaplana karşı savaşıyordu ve saçları kıpkırmızıydı.
Sırtında uzun bir kılıç, elinde mızrak ve bel kemerine taktığı bıçaklar ile savaşıyordu. Mızrağını savurup önündeki hayvanı savușturuyor ve arkasından saldırmaya çalışan kaplana karşı sırtındaki kılıcı kuşanıyordu. Hızlıydı. Kaçıș yöntemlerini hızlıca analiz edip bir şekilde sıyrılıyordu ve uygun anlarda saldırılarını gerçekleștiriyordu.
Ona bakarken Korgeneral Taemin gülerek cama yanaştı ve "Şuna da bakın" dedi alay edercesine. Orgeneral Changkyun ise onun yanına adımlamıș "Hatun oldukça iyi" demişti sakin bir ifade ile.
Mareşal gülümsedi. Evet, oldukça iyi bir yem olacaktı. Belki biraz da seks oyuncağı.
Görevli onlar için tahmini rütbelerini saydı. "Hwang Yeji. Öncü birlik S-, Savunma A+, Planlayıcı B+. Ayrıca bunlar dışında hız 8, çeviklik 8, hafıza 6, taktiksellik 6, silah becerisi 10, disiplin 10, hırs 10"
Omuzlarını düşürürken "Gerçekten aşırı derecede kana susamış bir canavar gibi." dedi adam "Kendisini ezdirmiyor. 206.bölükteki neredeyse bütün erkeklerle kavgalı. Sadece 3 4 kişi ile anlaşıyor"
Bakışları tekrar kızıl saçlıya döndüğünde "Ve sadece 16 yaşında..." demişti. "Yaşına rağmen birçok kişiden daha yüksek notları var. Özellikle kişilik olarak ortalama S seviyesinde"
Tümgeneral Jaebom, camın önündeki mermere yaslanırken "İşe yarar" diye mırıldandı. Generallerin beyni görevini üstlenen Taemin ve oydu. İkisinin de onayı ile Mareşal gülümseyerek sıradaki cama ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Envie ¦ ChanLix
Fiksi PenggemarPerilerin askerlerce yakalanıp köle pazarlarında ev işleri, deneyler, seks ve işkence edecek oyuncaklara sahip olma amaçlı satıldığı acımasız bir dünyada elbetteki soylu kesimlerin ayrıcalığı vardı. Pixie'lerden farklı olarak fazlasıyla güçlü olan N...