2. kapitola

875 35 4
                                    

Vidím ji jak běží od lesa směrem ke mně. Má dlouhý zapletený cop, který se jí houpe za běhu na zády. Na sobě má bílé krátké šaty. Vypadá nádherně. Běží po louce porostlé krásnými květinami. Na nebi září letní slunce. Je tak nádherná. Konečně ke mně dobíhá a vrhá se mi kolem krku. Otáčím se s ní stále dokola a ona se nádherně směje. Její smích přímo miluju. Náhle se ke mě naklání a něžně mě líbá, pak si opře své čelo o mé a zahledí se mi do očí. ,,Miluju tě," stále se mi dívá do očí a já vím že to neříká jen kvůli kamerám, které tady somozřejmě vůbec nejsou,  neříká to kvůli tomu, abych se necítil ukřivděný. Říká to z upřímnosti. Nakláním se k ní a políbím ji. Tak moc bych chtěl nneco víc, ale obloha zčerná a nedaleko od nás uhodí blesk. Katniss se najednou zmítá mezi dvěmi mírotvorci , kteří se sni nepohnou. Křičí mé jméno y já se za ní snažím co nejrychleji doběhnout. Nohy mě ale přestanou poslouchat a já se klátím  k zemi. Najednou cítím pach krve a nad sebou uvidím Snowa. Smeje se a s úšklebkem poznamenává ,, Nepřesvědčili ste kraje. Nepřesvědčil jste Kapitol. Nepřesvědčili jste ani mne. " nechápavě se na nej dívám. Co to má znamenat? Zrak mi ale najednou skočí na místo, odkud slyším zvuk biče. Katnissse se svíjí v bolesti a já upadám do bezvědomí.

Ležím v bíle sterilní místnosti. Ve vzduchu se line vůně dezinfekce. Jsem celý politý potem. Nemám sílu se pohnout. Myslím jen na Katniss. Kde je? Co se s ní stalo? Byla to skutečnost? Snažím si  v hlavě urovnat myšlenky. Kde jsem jí viděl naposledy? Ano, už vím. Přece v aréně, když vypustila ten šíp a vyhodila celou arénu do vzduchu. Konečně se mi podaří,s dostatečnou námahou zvednout hlavu. Vidím vedle sebe několik povlečených lůžek.Asi o dvě lůžka dál vidím Finnicka, který se co chvílí křečovitě pohne. Naproti mě leží Diod. Hledám další, ale nikdo jiný v místnosti není. Tak kde je Katniss? Tahle myšlenk amě staví na nohy. procházím místností až k zašupovacím dveřím. Odtamtud slyším známé hlasy, ale nemůžu je zařadit.

,,Musíme ji zachránit, bez ní se revoluce neuskuteční."

,,Nemáme jak. Kapitol nás odpojil od mých lidí a já ani nevím co s nimi je. Bude nutné přenést symbol revoluce na něj."

Mám nepříjemný pocit, že je řeč o mě a myšlenka se mi do pár vteřin potvrzuje. A nejen že potvrzuje mojí myšlenku, přidává ještě skutečnost, že se něco s Katniss stalo.

,, Nebude souhlasit. Už jen to že se dozví, že je v Kapitolu ho zničí. "

Ta věta me zbavuje všech smyslů. Mačkám tlačítko na otevření dveří a hledím do tváří Plutarchu a Haymitchi. V jejich tváři se objevuje šok a možná i trochu lítosti. Chci jim toho tolik říct. Chci jim nadávat, chci Haimitchovi vyčist, že ji nezachránil, ale z úst se mi vydere jen pár slov a i u noch se mi v půlce láme hlas ,, Ona je v Kapitolu?", jen na mě zírají a nic neříkají, což mě trochu vrací do reality a mám zase pevný hlas, kterým ještě jednou zdůrazňuji svá slova. ,,Ona j ev Kapitolu?" Haymitch ke mě přistoupí a chlácholivě mi položí ruku na rameno. ,,Peeto,..." já ho ale nenechávám domluvit a skáču mu do řeči. ,, Ty si jí tam nechal? Ty sobeckej pokrytče! Ty lháři! Slíbil si mi že ji zacháníš! Proč si ji nezachránil?! Proč tady stojím já a ne ona?! " Neudržím se a vrhám se na něj. Nenechám ho nic vysvětlit a vrážím mu jednu do brady. Mísí se ve mě hněv s obavami. Najednou přestávám. Zase se mi láme hlas a já sjíždím po zdi na zem. Přitahuji si kolena k čelu a začínám se houpat, abych se alespoň trochu uklidnil. Nepomáhá to. Do očí se mi derou slzy, ale já je nenechám proklouznout. Místo toho k nim  zvedám hlavu. ,,Jak jsi mohli ?" 

,, Peeto nešlo to jinak. Kapitolské vznášedla byli u ní dřív. Zřejmě jim šlo jen o ní. Nemohli jsme se k ní dostat." snaží se obhájit,a přitom si stále mne bradu.

,, Měli jste mě tam taky nechat" ,, To sme nemohli. Potřebujeme alespoň jednoho z ..." ,,Jedno z nás k nějaké revoluci, že? Vám nejde o mě! Možná že ani ne o ni! Jde vám jen o to, aby ste nás zatáhli do nějakého vašeho plánu! Co si sakra myslíte, že sní teď provedou?! Budou jí mučit dokud jim o té vaší revoluci něco neřekne. Ale ona o ní neví! Upřímmně já jsem se to taky dozvěděl teprve před chvíí!" Už na ně doslova řvu. Chrlím ze sebe své nejhorší obavy, aniž by jsem si byl jistý, jsestli jim je chci říct.

,, Já vím Peeto. A ani nevíš jak mě to mrzí." říká s hlavou sklopenou do země. ,,Ale revoluce se týká každého z nás. Jak nás, tak lidí v krajích, tak tebe, tak i jí.

Mám chuť mu zase jednu vrazit.Uvědomuje si co to kecá za nesmysly?  Ano revoluce se týká všech, alenebýt jeho tak se netýká hlavně Katniss. Než stačím cokoli dalšího říct, cítím jak se mi do ramene zapichuje jehla a já se propadám do hlubin spánku.

>>>-->--------------------I>

 Tak a je tu další kapitola :) Předem chci upozornit na to, že se mi nelíbí  jak se Haymitchovi z pohledu Kat a Peety vyká, takže u mě se tyká :D ;)  a za druhé jsem se rozhodla že se ani nebudu snažit napasovat kapitoly tak jak byly v knížce, jelikož si myslím že je totální pitomost se snažit tahle napsat Mockingjayz pohledu Peety, protože když se nad tím tak zamyslíte, uměli by ste si třeba představit že Peeta zpívá Hanging tree? Já teda ne :D Sice ještě pořádně nevím čím to nahradím ale myslím že to možná budei malinko jinak poskládané :) ( why not? )Doufám že to nebude vadit ;)  a ještě jedna věc. Celkem přemýšlím nad postavou se kterou bude Peta trávit voné chvíle :) Napadá mě Delly ale chtělo by to ještě někoho, protože nemže být půlka "knížky" vlastně jakoby jen s nimi. Tak tak přemýšlím že by jsem přidala nějakou smyšlenou postavu :) a jestli ste to někto dočetl až sem tak ste borci a totálně zažraní do THG stejně jako já ;D

Hope you like it :)

Co kdyby...?x  POZASTAVENO xKde žijí příběhy. Začni objevovat