1. Kapitola

1.2K 45 0
                                    

,,Bude to v pohodě, " říká mi. ,,Jenom tam hodíme tu cívku a hned se vrátíme". 

,,Ne do zóny blesků," připomínám ji a dávám si záležet na důrazu naléhavosti v mém hlase.,, Zamiřte ke stromu v úseku mezi jedničkou a dvojkou. Pokud budete mít pocit, že vám dochází čas, přesuňte se ještě o jednu výseč dál. Ať vás ani nenapadnen chodit na pláž, dokud neuvidíme výsledek."

Tak moc bych chtěl jít s nimi, ale ta zatracená noha...Je pravda že by sem je asi s píš jen zdržoval, ale prostě ji nemůžu nechat...

Hladí mě jemně  po tváři. Tak to mám rád. Nehraje to... po včerejšku. ,,Neboj. O půlnoci se uvidíme."  Pak mě políbí. Chci si ji ještě užít. Její dotek. Její teplé rty. Ale už nemůžu odtrhává se ode mne a já nestačím ani nic namítnout, když se otáčí a ptá se Johanny jestli můžou.

***

,,Peeto!" slyším ji někde z dálky. Něco se s nimi stalo. Já tupec si myslel že už se dostaly do předem smluveného sektoru, ale očividně jsem se spletl. Běžím co mi má umělá noha dovolí. ,, Peeto! Tady jsem! Peeto!" Ještě ji ani nevidím. Bojím se že u ní bude někdo dříve než  já. ,,Peeto!". Konečně ji vidím ,,Katniss!" neodpovídá. Mlčky stojí a míří lukem na Enobariu. Poté se ale zarazí. Natahuje luk s šípem k obloze. Zůstanu stát jako přikovaný. Myslím že vím  co chce udělat, jen si nejsem jistý jestli je to správné. naposledy se na ni podívvám a pak se ozve výbuch. Odhazuje mně nejméně o deset metrů dál. Nedokážu se pohnout. Už ani nemám sílu. Pak se promadám do temnoty.

=====================

Takže tohle sem se rozhodla napsat po deseti hodinách stráveených v autě, když jsem neměla o čem přemýšlet :P Zatím je to jen "konec" Catching Fire z pohledu Peety al epříště už to bude nové :) ;) doufám že se bude líbit :)

Co kdyby...?x  POZASTAVENO xKde žijí příběhy. Začni objevovat