3. Kapitola

577 30 2
                                    

Probouzím se z hrozného snu. Ani nočn můry z arény mě netrápí tolik jako "sny" o Katniss, ve kterých se jí pokaždé děco stane a já s tím nemůžu nic udělat. Dneska Jsme byli zase v aréně, Mags vběhla do mlhy a já se nemohl pomalu ani pohnou, protože mě mlha taky zasáhla. Katniss se mě snažila zvednout ale když vemete v potaz to že jsem o hodně těžší než ona, nemá vůbec šanci. Katniss prosí Finnicka aby jí se mnou pomohl, ale ten se jen dívá za Mags.Najednou se postaví ,,To je tvoje vina" otáčí se na Katniss. Ta se mu dívá do očí a lesknou se jí v nich slzy. Ale není to její vina. Mags šla dobrovolně. Finnick začíná rudnout v obličeji a vřistupuje ke Katniss. Chci vstát, chytit ho pod krkem a je mi jedno že ho Haymitch vybral za spojence, Jenže se nemůžu hnou. Vidím jen jak Katniss chytá pod krkem a jí se začínají podlévat oči krví. Zamezil přístupu vzduchu a ona se začala dusit. Chci křičet. Chci abych jí mohl jít zachránit, ale pořád jsem paralyzovaný mlhou.  Katniss padá k zemi tváří obrácenou na mě. Bez života.

Upřímně jsem rád, že jsem se probudil, ale jen do té doby, než si uvědomuji realitu. Katniss je v Kapitolu. Haymitch nedodržel slib. Ja jsem ve vznášedle na cestě kdo ví kam... počkat neslyším žádný zvuk napovídající tomu že by jsem byl ve vznášedle. Zvedám hlavu a éměř v tom samém okamžiku se nade mnou sklání asi kolem pěti doktorů. Mačkají pár tlačítek, kontrolují mí hadičky, které mi vedou z ruky a já se radši na nic neptám, protože si nejsem jistý jestli by to zvládl můj hlas. Říkají mi aby jsem se posadil a přinášejí mi jakousi polévku. Tedy myslím že to byla polévka. Konečně vidím nějakou známou tvář. Vykulím na ní oči. Ona se usmívá jako vždy, i když na ni vidím že jí něco trápí. Je to Delly. Usměvavá dívka, která bydlí vedle naší pekárny. Mám ji moc rád, je jako moje sestra. Známe se od malička a vše jsme dělali vždy spolu. Pak přišly hry...

,,Ahoj Peeto," pozdravila mě s úsměvem na rtech.

,,Ahoj," odpověděl jsem jí bez váchání.,,Kde to jsme? Ve Dvanáctém? " byla to první otázka, která mě napadla, ale stejně jsem potřeboval znát odpověď. 

,,No..," vidím jak se kouše do rtu.

,,Delly?" pobízím ji.

,,Dvanáctý kraj už neexistuje."říká to s hlavou sklopenou do země. Mně se zatají dech. Cože? Jaktože neexistuje? ,,Cože?" Ptám se tentokrát nahlas.

,,Po hrách, tedy když Katniss vypustila ten šíp, kamery se zhasly. Na náměstí se rozhostil chaos. Nikdo nevěděl co se stalo. Mírotvorci nás zahnali do domů a pak..." Do očí se jí nahrnuly slzy.

,,Delly," položil jsem jí ruku na rameno ona se nadechla a pokračovala.

,,Asi po hodině se na náměstí začali shromážďovat lidé, které tam "nahnal" Hurikán s pár jeho kamarádama. S bráškou jsme se k nim připojili, ale rodiče..." tváře měla zalité slzami a já pochopil že už o ně přišla. Co pak ale moje rodina? ,,S Hurikánem jsme šli do lesa kde jsme strávili pár dnů a potom pro nás přiletěla vznášedla z třináctého kraje." teď si teprve uvědomul kde jsme. To ale přece není možné. Třináctý kraj přece neexistuje. Ale s tímto faktem se asi budu muset rychle smířit.

,,Kde je moje rodina?" ptám se ji i když se vlastně strašně bojím odpovědi.

Podívala se mi se smutkem do očí ,, Peeto...oni tam zůstali. Do třináctky se nás dostalo jenom pár."

Ta slova mě naprosto zasahují. Celá moje rodina je mrtvá. Můžu za to já? Možná. Nevím, a ani nad tím nechci přemýšlet. Jediné co teď chci je být sám a urovnat si myšlenky. Podívám se na Delly a ta hned ví co potřebuju. Staví se na nohy a objímá mě ,,Je mi to tak líto" na to se otáčí a odchází z místnosti. U dveří se ještě zastaví a podívá se na mě. Jen jí naznačím, že je všechno v pořádku a odchází. Zklátím se na postel. Upřímně ani nevím na co mám myslet. Je toho strašně moc. Katniss, rodina, Dvanáctý kraj, Delly, Katniss... ať dělám co dělám musím myslet na ní. Je už vlastně jediná, kdo mi zůstal. Musím ji zachránit. Bez ní to nezvládnu. Musím. Stejně jako v aréně. Prostě musím....s těmito myšlenkami se propadám do říše snů.

>>>--->------------I>

 Tak a je tady třetí kapitola. Zatím se tam objevuje jenom Delly, ale slibuji že se to (tedy doufám) v příští kapitole změní. Jako taková druhá osobab se kterou bude Peeta trávit čas bude tedy asi Finnick. Nevím nakolik budu schopná přidávat tento týden kapitoly, protože jsem minulý týden chyběla a asi budu muset dopisovat strašně skvělé testy :D Jinak doufám že se to alespoň trochu líbí.  A dostala jsem komentář , ve kterém jsem dostala návrh na toho Finnicka, za který ještě jednou děkuji :) a ještě chci říct že jsem taky už četla nějaké ty příběhy o tom že by se Peeta musel stát reprodrozdem, al eani jeden z těch co jsem četla se mi nelíbil. Jeden třeba napsaný uplně podle kížky akorát jen malinko tam jsjou části pozměněny... no řeknu vám... pffff :D no neříkám že tenhle bude pecka....no sice se budu snažit aby byla :D... aby sem tady nějaké příběhy posuzovala :) je to jen můj osobní názor :) děkuju že čtete :* ;)  a nezapomentě... 

Hope is the only thing stronger than fear <3

Co kdyby...?x  POZASTAVENO xKde žijí příběhy. Začni objevovat