På tur

509 5 0
                                    

Det er fem dage siden jeg blev slået bevist løs. Kasper var meget bange, af en eller anden grund da jeg fortale at Jonas slog mig bevidstløs. Han overtalte mig også til at tage på hospitalet. Jeg havde en lille hjernerystelse, og måtte ikke se på telefon og sådan noget i to dage. Men han kørte mig så hjem efter et par dage, for at hente mit badetøj så vi kunne tage i svømmehallen.

Så her er jeg nu på vej til svømmehallen. Det er en meget stille tur, men efter lidt tid spørg han "hvor mange år har du enlig gået til svømning?" "Øhhh jeg har nok gået i 14 år. Hvorfor?". "Ik for noget jeg synes bare du er god". "Mange tak" siger jeg. Efter det er der en rar stilhed. Da vi når frem stiger jeg hurtig ud af bilen. Jeg løber om til bagagerummet og tager vores taske ud. Og så løber jeg hen til svømmehallen. Da jeg når ind, ser jeg at Kasper næsten kun lige er gået fra bilen. Jeg går derfor over og køber billetter. "Hej, vi er 2 voksne". "Ja, det vil så blive 92 kr" svarer damen i receptionen. Jeg betaler og får armbåndene. Jeg hører døren smække og ind kommer Kasper. Jeg giver ham armbåndet og hans taske "du ved godt hvis du bare havde ventet i to minutter, kunne jeg have betalt?" Siger han. "Jep det ved jeg skam godt, men bare fordi du er rig betyder de ikke du skal betale det hele" siger jeg mens jeg griner. "Skal jeg betale dig tilbage?". "Nej" svarer jeg kort. Han smiler og ryster lidt på hovedet. Vi går ned af trapperne og hen til omklædningen. Efter jeg er gået ind i omklædningen tager jeg tøjet af, ligger det i et skab sammen med min taske. Jeg tager badedragt med ind hvor man vasker sig. Efter et bad tager jeg badedragten på. Så går jeg tilbage og henter badehætte og svømmebriller. Så går jeg ud til konkurrencebassinet og lægger mine ting. Efter lidt tid ser jeg Kasper gå ud af mændenes omklædning. Han har nogle sorte løse badebukser på. (A/n de er seriøst et helvede at svømme i siger mange drenge fra min svømmeklub) Jeg smiler og sætter mit hår op i en hestehale, så mit hår kan være under badehætten. Da han når hen til mig, smiler vi til hindanden og griner. Hans smil er simpelthen for cute. Vi vælger at ligge os på bane 2. Jeg tager mine dykker briller på og stækker mit hår over mit hoved. Så det ligger den modsatte retning, af hvordan det normalt ligger. Så tager jeg min badehætte på. Jeg laver et elegant hovedspring og svømmer. Lidt efter kan jeg se at Kasper er i vandet og svømmer en meget "elegant crawl". Jeg griner lidt da det godt kunne ligne at han var ved at drukne.

Min Eneste (Dansk) (Kasper Dolberg)Where stories live. Discover now