"Du hved godt hvis du ikke snart møder lidt mere op, så er jeg nød til at fyrer dig" siger min chef Mette. "Ja det ved jeg, men jeg har været lidt over alt" siger jeg. "Dette er din sidste advarelse" siger hun surt. Jeg mumler lidt og går over til Ina. "Hun skal også altid være så sur" siger jeg. "Jeg overvejer seriøst at sige op" hvisker jeg til mig selv.
"Skal vi to ikke have en tøse-tur?" Spørg Ina. "Jo da jeg mangler sgu et par bukser" siger jeg. Efter vores lille samtale gik dage hurtig. Alle kunder var søde og ville gerne snakke.
Mig og Ina fik ryddet op, og nu sidder vi i min bil på vej til centeret. "Når hvilke butikker skal vi så ind i?" Spørg hun. "Det hved jeg da ikke, måske Only eller Nielsens" siger jeg.
Mig og Ina havde en fantastisk tur. Jeg fik købt to par bukser, en t-shirt og en bluse. T-shirten er faktisk en der ligner Fodboldholdets og med nummer 12 bag på😏.
Vi sidder og spiser pizza, da det ringer på døren. Jeg åbner døren og Kasper holder en Pizza frem. "Jeg så din MS. Må jeg møde Ina?" Spørg han med en blød stemme. "Ja da kom ind" siger jeg. Han går ind og sætter pizzaen på spisebordet og hilser på Ina. Ina spærrer øjnene op da hun ser Kasper "hej. Jeg hedder Kasper". "Øhh ja hej. Jeg hedder Ina" siger hun. Jeg smiler.
Da vi har ædt pizzaerne tager jeg en islagkage frem. "Hvornår har du købt den?" Spørg Ina forvirret da hun ved jeg kun normalt køber Magnum karamel is . "For to dage siden tror jeg". Jeg finder tre skåle og tre sker frem og skærer nogle stykker. Det er en trelags is med Oreo, Daim og Twix.
Da vi har spist isen tager Kasper hjem. "Hvorfor har du ikke fortalt mig, du kender fucking Kasper Dolberg. Han er sgu da mega lækker og sindsygt kendt". "Du kunne da bare have spurgt ind til om jeg havde mødt nogle nye menneske. Og ja Kasper er kendt, men også skide sød". Svare jeg.
Da Ina er taget hjem, ser jeg at klokken er ti. Jeg skal på arbejde i morgen, så jeg skal tideligt op. Jeg tager mit nattøj på og børster tænder. Derefter går jeg i seng og drømmer af en eller anden grund om Kasper.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Min Eneste (Dansk) (Kasper Dolberg)
RomanceHvad vil der ske hvis en pige (Stine) bliver overfaldet af sin kæreste, men herre landsholdet reder hende??? Hvad vil der ske hvis hun for øjnene op for Kasper Dolberg??? Jeg startede bogen d. 27/7 2021 Jeg sluttede bogen d. ??? Jeg går til noget sv...