Gå tur hjem

483 5 0
                                    

I dag gik jeg hjem. Det var en stille tur, hvor jeg fik lov til at tænke på alt jeg har været i gennem. Først og fremmest så har jeg mødt HERRE LANDSHOLDET. Wtf det er ret sejt synes jeg. Da jeg nåde hjem lavede jeg lidt aftensmad, eller det vil sige jeg fandt noget rugbrød frem. Da jeg havde spist bankede det på døren. Jeg var lidt skæptisk men åbnede døren alligevel, det var en total fejl. Da i døren ventede en Jonas. Først lyder der et højt smæld og det går hurtig op for mig, at han gav mig en lussing. Han skubber mig ind i min lejlighed, og smider mig ned på jorden og begynder at tæve mig.

Og det er her jeg er nu, i gang med at få tæv af min ex-kæreste fedt. Jeg kan ikke engang huske, vor mange gange han har slået mig ind til videre. Efter to, tre slag åbner jeg øjnene og ser en knytnæve på vej mod mit hoved. Det er som om at alt går fuldstændig slowmotion og jeg bevæger mig i samme tempo. Hans knytnæve kommer så sindsygt langsomt, men jeg er langsomer. Efter noget der føles som flere minutter mærker jeg han rammer min næser. Jeg kan mærke hvordan blodet løber. Shit, møg, fuck. Hvorfor også nu. Når pis. Jeg kan med et ikke se noget og så rammer jeg gulvet.

Jeg begynder at kunne mærke mine fingre og tær. Jeg prøver helt sindsygt at åbne øjnene men det føles helt umuligt. Efter er par minutter kan jeg høre øret i min stue tikke. Det starter som en summen, men nu kan jeg høre vært evig eneste sekund jeg lider. Kæft det gør ondt. Jeg kan se lyset er det himlen. Nej det var bare lampen på borden så jeg da jeg åbnede øjnene. Det er faktisk ret kedeligt, bare ligge på gulvet og ikke kunne lave noget.

Efter en halv time tror jeg, kan jeg begynde at sætte mig om. Kæft det gør ondt. Møg hvorfor skulle jeg også date ham. Jeg kan lugte det indtørret blod fra min næse. Jeg magter ikke engang at se mig selv i spejlet. Jeg løber ud af min lejlighed. Ud i de våde vejr. Jeg bliver hurtig gennemblødt men fuck det.

Da jeg kommer hen til hotellet kigger folk meget mærkeligt på mig. Men så kommer jeg i tanke om, at jeg nok bar blod tværet ud i ansigtet. Jeg løber op til dør nummer 223 og banker på. Kasper åbner døren. Han ser mit ansigt og står der i chok før han træder til side og lader mig gå ind. Lige så snart jeg er inde begynder han at snakke. "Du er helt våd du kunne bare have riget og så havde jeg hentet dig" "jeg har ik dit nummer" siger jeg. "Når ja. Men hvem har slået dig du har blod på tøjet og ud over hele dit ansigt?" "Jonas ham der også overfaldt mig i går". "Kom her så får vi det væk". Han er virkelig bekymret. Efter en kamp med det indtørret blod er det kommet af. Min næse bløder helt vild. Ikke næseblod men uden på denne gang. Så han sætter et plaster på. Der efter smøre han mine andre sår ind i creme og bagefter sætter han plastre på.

Min Eneste (Dansk) (Kasper Dolberg)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang