Hej alle sammen. Jeg er desværre begyndt at bukke under for stres. Mange folk tror jeg har meget tid så de lader mig lave mange store opgaver osv. Det er bare sådan at jeg faktisk ikke har tid til det, så jeg for sovet 6 timer om natten fordi alle tror jeg kan nå ting, som jeg faktisk over hovedet ikke kan. Jeg er regnet det igennem og jeg har på en uge omkring 7 timer for mig selv. Og der er 168 timer på en uge. Jeg prøver at lave nogle små kapitler men så nogle flere af dem. Håber i forstår.
Stines POV
Dagene gik. Mig og Kasper var sammen næsten vær dag de seneste to uger. Vi så film, lavede mad, brændte mad på, endte med at spise pizza, vi dansede, svømmede, spiste is osv. Det var hyggeligt.Vi snakkede om, at kører ud og få en is i dag. Så lige nu venter jeg, på at han kommer og henter mig. Jeg har en lyserød Calvin klein T-shirt på, et par blå shorts og et par sorte Adidas. Det banker på døren og jeg løber der ud. Jeg skynder mig at åbne døren, og ser en smilende Kasper. Jeg får lidt røde kinder, men smiler over hele hovedet. Han griner og giver mig en krammer.
Vi går ud til hans sorte Porsche. Hvis jeg var en normal pige, ville jeg nok været gået helt amok. Men nu er jeg jo heller ikke normal. Altså ik' fordi jeg er total skør, men jeg tror alle er lidt mærkelig hvis jeg skal være ærlig.
Vi kører ned til stranden og står ud af bilen. Vi går hen til en isbutik, som jeg besøgte meget som lille. Vi gik ind og jeg vælger en gammeldags med to kugler. Jeg vælger smagende brownie og cookie dough. Kasper vælger den med stracciatella og salt karamel. Vi fik begge guf på da det smager fucking godt.
Da jeg skal til at betale, tager Kasper sin pung frem og betaler for os. Jeg ruster lidt på hovedet mens jeg smiler. Da vi går ud siger jeg "du hved godt jeg kan købe is til os". "Ja men så ville jeg ikke være en gentleman som jeg er opdraget til at være". Jeg griner og vi går en tur på stranden.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Min Eneste (Dansk) (Kasper Dolberg)
Любовные романыHvad vil der ske hvis en pige (Stine) bliver overfaldet af sin kæreste, men herre landsholdet reder hende??? Hvad vil der ske hvis hun for øjnene op for Kasper Dolberg??? Jeg startede bogen d. 27/7 2021 Jeg sluttede bogen d. ??? Jeg går til noget sv...