Du er da også ret pæn

409 8 4
                                    

VIGTIG
Jeg ved godt Kasper ikke spillede i kampen mod Finland men det gør han i denne historie☺️ og jeg ved godt det der med deres corona bobbel men den findes ikke rigtig i denne historie.

Stines POV
Jeg har været sammen med min familie og venner, meget på det sidste. Jeg var i Tivoli med Freja og Ina. Jeg måtte dog alene op i det gyldne torn. Jeg har også været sammen med Mikkel Damsgaard, Thomas Delany og Kasper Schmeichel. Dagene er gået hurtig. Jeg her været lidt mere på arbejde på det sidste. Dog overvejer jeg stadig at sige op. Jeg føler ikke længere jeg brænder for at være frisør. Jeg har hængt ud med Kasper, og vi har været ud og se spændene ting og steder.

Det er snart 12 juni og jeg skal om 5 dage op, og se drengene spille mod Finland. Jeg glæder mig skinsygt meget. Kasper sagde at han nok skulle hente mig. Og køre mig ned til stadionet.

"Vil du ik med ud og løbe" spørg Kasper. "Nej er du sindssyg man, jeg kommer til at dø" siger jeg.

Ti minutter senere

"Hvordan overtalte du mig seriøst, til at tage med ud og løbe?" Spørg jeg mens jeg er ved at dø af luft mangel. "Det er måske mit skønne ansigt" siger han med en stemmer, der lyder sarkastisk men også stolt. "Haha nej det er ej" siger jeg, men tilføjer hurtig "ikke fordi du er grim eller noget. Du er faktisk ret flot. Ik fordi jeg kan lide dig". siger jeg lidt panisk. OMG hvad fuck har jeg lige sagt, kæft hvor akavet. "Tak. Du er da også ret pæn" siger han. Jeg rødmer helt, omg han kaldte mig pæn "mange tak. Jeg har arvet det fra mine forældre" siger jeg med et grin. Han griner med, og jeg for kort øjenkontakt med ham.

Kaspers POV
Shit hun kaldte mig lige flot og jeg kaldte hende pæn. Det her bliver en god dag, tror jeg. Vi er næsten tilbage til mit lille hus. Jeg bor her kun når jeg er i Danmark, så der ikke nogen grund til at have et kæmpe hus. Det er kun i Frankrig jeg har et gigantisk hus, som folk kalder det.

Da vi er hjemme laver jeg noget morgen mad. "Glæder du dig til på lørdag?". "Ja da det bliver da godt at se dig spille, i virkeligheden og ikke bare på TV". Siger hun glad.

"Må jeg en dag godt komme op og se dig træne?" Hører jeg en sød stemme sige. "Jeg tror Kasper Hjulmand laver et eller andet, så kærester eller koner kan se os træner. Så må du jeg tage med, som min 'kæreste' eller noget". Hun kigger kort væk og ser ud til at rødme. Hun møder dog hurtig mit blik igen. "Det lyder da hyggeligt" siger hun med et smil.

Stines POV
What The fuck har han seriøst, lige inviteret mig til træning som sin kæreste. Det er sgu da for vildt.

Min Eneste (Dansk) (Kasper Dolberg)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora