DM, det alle svømmere drømmer om, og jeg er endelig her. Jeg har lige klædt om, og står og varmer op i hallen. Min svømmekammerat Mads, stiller sig ved sidden af mig. Han krydser armene over brystet for, at se større ud. Jeg smiler og kigger på ham. "Jeg kan huske da du startede på holdet, og jeg troede du var mega langsom" siger jeg smilene og kigger op på ham. "Ja og alligevel endte jeg med, at være hurtigere i brysten end dig" siger han smilende og kigger ligeud. Jeg ryster på hovedet og griner.
Jeg for et chok, da to arme griber mig bagfra. Jeg smiler og vender mig rundt. Kasper står med et smil og kigger mig i øjnene. Jeg griner svagt og vender mig for, at se Mads. Han smiler ned af os og griner lidt. "Pas godt på hende makker. Hun er noget særlig" siger ham. "Skal ske" siger Kasper og kigger også på Mads.
Vi hører nogle komme løbende mod os. Frederikke min bedste svømmeveninde kommer hen og krammer mig "knæk og bræk min ven" siger hun og kigger på mig. Gud hvor kommer jeg til, at savne hende, hvis jeg tager til Nice med Kasper. (Jeg ved godt han er flytte klub, men denne historie forgår lige nu i 2021) "i lige måde skatter" siger jeg til Frederikke. Kasper udstøder en lidt fornærmet lød og jeg griner af ham. "Lidt jaloux er vi nu?" Spørg jeg Kasper. Han trykker mig bare tættere på sig.
Jeg sidder og spiser snacks. Kasper sidder på tilskuer pladsen og kigger på mig. Jeg skal svømme om en time. Jeg skal svømme 100 bryst. Jeg har en tid på 1:11,09 og ligger derfor til en andenplads. Og i morgen skal jeg svømme 50 bryst med en tid på 32,56 sekunder og ligger til en tredjeplads.
Det er min tur. Min konkurrencebadedragt sidder godt og det er min tur næste gang. Vi er i gang med finalerne og jeg er i A finalen, aka den bedste finale. De tre fløjt lyder og jeg stille mig, på den venstre side af startsskamlen. Det lange fløjt lyder og jeg stiller mig klar på skammelen. Der er helt stille i hallen. "På jeres pladser" siger speakeren. Og så lyder bip lyden, der sætter løbet igang. Jeg hopper i og alt flyver afsted. Jeg slår ind og ser min tid. 1:10,17. Yes jeg slog PR. Jeg kan høre Kasper råbe tillykke og godt klaret. Jeg kommer op af vandet og krammer Kasper
"Tillykke med andenpladsen skat" siger han. Jeg giver slip på ham, og ser han er helt våd. "Ups" siger jeg. Ham smiler og krammer mig igen.
A/n
Undskyld jeg ikke har skrevet i lang tid. Som sagt er jeg blevet opereret og jeg har haft meget travlt, plus jeg har ikke haft motivation til at skrive.
YOU ARE READING
Min Eneste (Dansk) (Kasper Dolberg)
RomanceHvad vil der ske hvis en pige (Stine) bliver overfaldet af sin kæreste, men herre landsholdet reder hende??? Hvad vil der ske hvis hun for øjnene op for Kasper Dolberg??? Jeg startede bogen d. 27/7 2021 Jeg sluttede bogen d. ??? Jeg går til noget sv...