Sleepover

386 11 0
                                    

Stines POV
Isen smagte fantastisk, selv en fugl ville også lige smage lidt. Kasper grinede da fuglen tog en bid af min is, mens jeg stod og lavede et trist ansigt.

Vi gik igennem i skov og hen til bilen. Kasper løb lidt i forvejen, og da jeg kom hen til bilen, holdte han døren som en rigtig gentleman. Jeg var lige ved at dø af grin.

"Skal du ikke ind?" Spørg han. "Jo men det er sgu lidt mærkeligt du holder døren" siger jeg. "Jeg er nu også lidt mærkelig, så det passer da perfekt". Jeg smiler og sætter min ind i bilen. Han lukker døren og sætter sig ind på førersædet. Vi snakker ikke særlig meget, men det er nok fordi jeg er hved at falde i søvn.

Jeg kan mærke to arme omkring min krop. De virker ret muskuløse hvis jeg selv skal sige det. Jeg begynder at åbne øjnene lige så stille. Mine øjne møder de smukkeste blå øjne nogen sinde. De er sgu for flotte, sådan romantisk flotte. Jeg kommer hurtig i tanke om den der sang 'Eyes blue like the Atlantic and I'm going down like the titanic'. Jeg ved ikke hvorfor men sådan er det jo bare.

"Sovet godt?" Høre jeg den flotteste stemme sige. Jeg smiler og griner kort "ja det var fint" svare jeg. Jeg høre en dør gå op og jeg bliver lagt på en sofa. "Hvor er vi?" Spørg jeg ret forvirret. "Hjemme hos dig" svare Kasper. "Når ja shit. Hvordan kunne ikke se det". Kasper fniser og smider sig på sofaen. "Når hvad skal vi lave?" Spørg jeg. "Jeg skal nok til at køre hjem" svare han lidt trist. "Nej kan vi ikke have en sleepover eller hvad man nu eller kalder det" siger jeg meget hurtig og med en desperat stemme. "Hved du hvad. Det kan vi godt". Siger han og man kan se hvordan hans ansigt lyser helt op.

Min Eneste (Dansk) (Kasper Dolberg)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang