Stines POV
Jeg sidder der hjemme da det banker på døren. Jeg kigger på døren, og taget en vejrtrækning helt ned i maven. Så rejser jeg mig op og går hen til døren. Da jeg åbner den ser jeg en person, jeg rigtig gerne vil se. Kasper.Vi smiler til hinanden. "Kom ind" siger jeg. Han træder ind af døren. "Hvorfor kom du over?" Spørg jeg med nysgerrigheden helt i top. "Først og fremmest. Så vil jeg have dit nummer. Og så tænkte jeg vi kunne hænge ud". Jeg nikker med et smil på læben. Vi står og smiler i meget kort tid for jeg opdager det. "Når shit øhhhh. Mit nummer er ** ** ** **". Han taster det hurtig ind. (Jeg kunne ikke finde på et nummer) "okay mit er ** ** ** **". "** ** og hvad var det så?". "Det var ** **" siger han med et smil. Jeg smiler tilbage.
Vi sætter os i sofaen og tænder tv'et. "Vil du have noget at drikke?" spørg jeg. "Jo har du ik en sodavand?". "Det har jeg skam" svarer jeg. Jeg går ud til køknet og laver en kop te, så finder jeg en sodavand frem og en skål med småkager. Jeg sætter det på en bakke og går ud i stuen. "Okay det ser lækkert ud" siger Kasper meget glad. "Mange tak jeg har selv bagt dem".
Vi sætter en film på, men ener med bare at snakke. Da filmen er helt færdig spørg jeg "skal jeg ikke bestille en pizza?". "Jo det kan du godt" siger han. Jeg løber ud i køknet og henter en flier som jeg tog nede ved pizzamanden. Jeg række ham papiret. "Hvad vil du have?" Spørg jeg. "Det bestemmer du" svarer han, mens han prøver at giver mig papiret tilbage. Jeg ryster på hovedet "nej. Du bestemmer fordi ellers så får vi en pizza med fisk og sushi på". "Jeg tror ikke engang det findes" siger han, mens han kigger på papiret. Jeg fniser lidt.
Han kigger mig i øjnene og jeg kigger ham tilbage. Kæft hans blå øjne er perfekte. Jeg bryder øjenkontakten og peger på papiret. "Okay hvad med en nummer 37?" Spørg han. "Okay så en pizza med skinke og pepperoni". Jeg ringer til telefonnummeret på flieren og en dame tager telefonen. "Hej jeg kunne godt tænke mig en pizza nummer 37". "Ja, ellers andet?" "Nej det tror jeg er det". "Pizzaen vil være klar omkring klokken syv. Har de et navn til ordren". "Ja, det er Stine Dreyer Pedersen". "Okay god dag" "tak og i lige måde". Jeg lægger på og vender mig rundt til Kasper. "Pizzaen kan hentes omkring klokken syv". "Det lyder godt". Siger han
A/N sorry for det virkelig korte kapitel. Jeg har haft total travlt på det seneste. Jeg forsøger at lægge noget op i morgen eller på onsdag❤️❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Min Eneste (Dansk) (Kasper Dolberg)
RomansaHvad vil der ske hvis en pige (Stine) bliver overfaldet af sin kæreste, men herre landsholdet reder hende??? Hvad vil der ske hvis hun for øjnene op for Kasper Dolberg??? Jeg startede bogen d. 27/7 2021 Jeg sluttede bogen d. ??? Jeg går til noget sv...