Frankrig

149 7 7
                                    

Hej
Bare så i ved, så har de været kærester, i et par måneder nu. Så det er ikke sådan, at de blev kærester i går, og de flytter til Frankrig dagen efter.

Kasper og jeg har besluttet, at vi tog til Frankrig, efter jeg var med til DM. Så nu sidder jeg i bilen, på vej mod lufthavnen.

Jeg har pakket det nødvendlige, da jeg synes det er lidt synd, hvis jeg tog hele mit klædeskab med.

Vi ankommer til lufthavnen, og tager vores kufferter og trækker dem med os, ind i lufthavnen. Vi for afleveret vores kufferter, ved check in, og går videre til security.

"Når skat, glæder du dig?" "Ja da, men har du dit ejet hus, eller skal vi bo i en lejlighed?" Spørg jeg. "Vi skal bo i et hus, jeg købte lige inden jeg tog til Danmark" siger Kasper

Jeg kigger ham i øjenene og smiler. Han giver mig et hurtig kys, på munden, og vi går ind, for at bestille noget mad.

"Hvornår skal du træne igen?". "Jeg har fået denne uge fri, så jeg begynder på mandag i næste uge. Og så skal jeg træne til noget i december, og så tænker jeg, vi tager hjem til Danmark" siger Kasper, mens han spiser sin mad.

"Nice, tror du, jeg kan få et job, eller sådan noget i Frankrig? Jeg snakker jo ikke franske, så det bliver nok lidt svært, tror du ikke?" Spørg jeg.

"Jo, men du behøver jo ikke arbejde, hvis du ikke vil, jeg tjener altså nok penge til, at du ikke behøver". Siger han

"Ja okay, men jeg har nok ikke så meget lyst til, at sidde hjemme hele dagen, mens du spiller fodbold. Det kunne være, jeg kunne få et fritidsjob, you know. Måske i en H&M eller noget lignende?". Siger jeg

"Ja det lyder da nice, men du skal altså ikke have et job, fordi du føler sig forpligtet til det" siger han

Jeg smiler, og vi spiser færdig. Vi går over mod gaten, og gør os klar, til den 4 timer lange flyve tur. Jeg regner med, at vi bare kan sove, det meste af turen, men ellers har jeg taget et kortspil med, og downloadet nogle film på Netflix. De kalder vores fly op og vi går ombord. Vi finder vores pladser og sætter os.

Jeg har min lille håndbagage, med min telefon osv. Jeg tager, min telefon op og sætter noget musik i ørene. Jeg venter, på flyet letter. Og efter alle er ombord, snakker kaptajnen, om et eller andet, jeg ikke lige hører. Jeg kigger, på Kasper og tager ham i hånden. Han smiler, og giver mig et langt kys, på munden. Jeg smiler, ind i kysset og tager fat i hans nakke, med min hånd. Han læner sig, lidt længere mod mig og tager fat i min kind.

Da vi bryder fra hinanden, smiler vi stort. Jeg kan mærke flyet bevæge sig, og snart er vi i luften.

Flyveturen gik fint. Jeg sov det meste af tiden og det tror jeg, også Kasper gjorde. Jeg vågner en time før flyet lander, så jeg åbner Netflix og ser videre på en serie, jeg var igang med at se. Kasper vågner op, lidt efter og ser lidt med, men jeg tror det keder ham, så han finder sin iPhone frem og spiler et eller andet.

Da flyet endelig lander og var går ud af lufthavnen, rammer varmen mig som et tog. Fuck der er varm, hold da fast, jeg koger. Vi tager en Taxa, til han hus. Huset er mega flot. Rigtig moderne, med en killer udsigt. "What man, dit hus er så flot". "Ja og vil du høre det bedste? Den har en pool" siger han.

Han låser døren op, ind til huset. Først og frem var det en dobbelt dør, hvilket er virkelig flot. Men inde i huset. Det er så fantastisk, til højre er der, et stort moderne køkken og går man gennem køkkenet, kommer man til spisestuen. Hvis man i stedet ved entreen, går lige ud, kommer man ind til, en mega stor stue. Der står et giga tv og en kæmpe sofa. Og der er store vinduer og en glasdør, som fører ud til terrassen og poolen. Hvis man i stedet går til højre, er der et lille badeværelse, som det første og derefter en stor trappe, som fører ovenpå. Og ovenpå er der to badeværelser og tre værelser, samt et kontor.

Kasper fører mig, ind på et værelser, som nok er vores. Der står en stor seng, i midten af værelset. Jeg smider mig på den og griner, da Kasper også hopper på sengen.

"Nåh, hvad synes du om huset?" Spørg han. "Det er så stort og flot og omg" siger jeg med et smil på læben. "Skal vi få pakket ud og lavet noget mad?" Spørg Kasper. "Ja, lad os gøre det".

Det tager en evighed, at få pakket ud. Også selvom jeg kun har taget, en kuffert med. Men hold da fast, hvor kan jeg få pakket meget i den. Der er et sødt walk in closet, som jeg lægger mit tøj ind i.

Efter vi har pakket ud, laver vi en hurtig aftensmad, vi sætter os og spiser i stuen. Vi ser en film, som Kasper vælger. Vi for spist færdig og jeg finder nogle chips frem. Da filmen også er færdig, sætter vi tingene i opvaskeren og går ovenpå, for at gøre klar til at sove.

"Hvordan har dine første timer i Frankrig været, Stine?" Spørg Kasper

"Det har været så hyggeligt, alt er så flot her. Jeg sværger, i morgen skal vi i poolen, som det første" siger jeg mens et smil, spreder sig på mine læber.

"Skal vi gå i seng?" Spørg Kasper stille. "Ja, hvorfor ikke? Det har været en lang dag" siger jeg også stille. Vi skifter tøj og lægger os under dynen. Jeg ligger i venstre side og kigger ud af vinduerne og jeg kan se lidt af poolen. Jeg mærker en arm, snige sig rundt om mig og jeg rykker mig lidt tilbage, så jeg ligger tættere på Kasper.

Han kysser mig blidt i håret og jeg kysser ham på hans hånd. Vi lægger os til at sove og søvnen rammer mig hurtig.

Hej allesammen
Undskyld jeg ikke har skrevet noget mere. Jeg håber det er okay.
Hvor mange læser enlig, stadig denne bog?
God jul og godt nytår

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 26, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Min Eneste (Dansk) (Kasper Dolberg)Where stories live. Discover now