Gerçek zaman
G'nin gözünden
Bu ne zaman bitecek ki ?
Cidden artık çok ama çok sıkılmıştım.Evimde banyodaydım.
Biraz duş alıp rahatlamak iyi gelebilir belki.Banyodan çıkınca aynada kendime baktım.
Yüzümden akan damlalar ile oldukça çökmüş durumdaydım. Friski özlüyordum.
Dalgın bir şekilde aynada kendime bakıyordum. Ama birden birşey beni kendime getirdi.Yıllardır görmediğim bir yüz .
Bana bakıp gülümsüyordu.
Birden korkuyla geriledim.Bunun sonucunda da sırtımı sert bir şekilde havluluğa çarptım.
Acı bir inlemenin dudaklarımdan dökülmesiyle kendime gelmeye çalıştım.Ama susmayan bir gülme nedeniyle yumruğumu sıktım.
"S*ktir " dedim nefesimin arasından.
O ise gülmeye devam edince yavaşça doğruldum ve arkamda bana bakan kişiye baktım ."Tamam yeter bu kadar güldüğün. Ne yapıyorsun burda ?" Dedim hemen.
Gaster bana bakıp gülümsedi.
"İnsan arkadaşında bir sorun olduğunu duydum . Belki yardım istersin dedim." Dedi yavaş ve sakin konuşmasıyla .Ben sadece gülmekle yetindim.
"Tabi canım . Kesinlikle onun ruhunu almakla bir alakası yok değil mi ?" Dedim sinirle.
Gaster derin bir nefes aldı.
"Sans " "G de lütfen . Sen benim adımı ağzına alacak bir yetkide değilsin." Dedim direk onu bölerek.Gaster anlık olarak sustu.
Ama biliyordum ki devamı da gelecek .
Gaster sadece gülmek hatta kahkaha atmakla yetindi.
"Hadi ama Sans . Yapma böyle . Ben Friskin kontrolünü elimde tutarken böyle davranma bence ." Dedi yavaşça.Gözlerim kocaman açıldı.
"Ne yapmaya çalışıyorsun sen ???" Dedim birden.
Gaster güldü .
"Oh bilemiyorum. Belki ona birşeyler göstermiş olabilirim ." Dedi birden.O an olayları anlamıştım.
"Sendin. Friske benimle ilgili anıları gösteren sendin !!!!!" Dedim birden.
Gaster güldü.
"Aynen öyle . Düşündüğümden daha zeki hale gelmişsin. Gelişme var yinede." Dedi ve gülmeye devam etti."Yakında yine buluşacağız Sans. O zamana kadar sakın ama sakın yoluma ne çıkmaya kalkış ne de Friske birşey anlat. Eğer yaparsan . . . Ben Friskin hayatı konusunda birşey diyemem." Dedi ve gitti .
Sinirlenmiştim.
Friskin hayatı ha ?Onun kılına dahi dokunursa var ya ben . . . Ben . . .
Birden sinirime hakim olamadım ve duvara yumruk attım.
Derin derin nefesler alırken kendimi sakin tutmaya çalıştım.Kendime birazda olsa gelince derin bir nefes aldım.
Duvara baktım.
Duvarda çatlaklara vardı. Aynı şekilde benim elimde de çatlaklar vardı.Biraz acıyordu gerçi. Bunu pek umursamadım. Biraz iyileştirme büyüsünün halledemeye bir şey değil .
Derin bir nefes aldım. Üstümü giyinmek için odama gittim.
Üstümü değiştirdikten sonra motorumun anahtarı , kask ve evin anahtarını alıp evden dışarı Ebott dağının yolunu tuttum.Anılar
Friskin gözünden
Gece oldukça rahatsız bir şekilde uyandım.
Yarın okul yoktu nasıl olsa . O yüzden sorun yok .Yataktan kalktım ve etrafıma bakındım.
Aşağı inmek için merdivenleri inmeye başladım.Etraf çok karanlıktı .
Ama yinede mutfağa gelmeyi başardım ve bahçeye çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asma Kilidin Anahtarı (Echotale) ||frans||
AdventureAşk. Herzaman en olmadık yerden vurur. Farklılıklardan vurur. Zorluklardan vurur. Mücadeleden vurur. Bunu en iyi anlayacaklardan biride Friskdir. Kendisi hakkında hiçbir bilgisi olmayarak yaşayan Frisk, gerçeğiyle yüzleşeceğinden haberi yoktur. Bir...