I am what you want me to be

192 32 2
                                    

(yazar: bundan sonra çevirilerini de koyacağım başlıkların.)

(Sen ne olmamı istiyorsan o'yum.)

Kai: Hadi ya bir hafta sonumuz var parka gidelim.

"Hayır."

Telefonu yine yüzüne kapattım. Sakince Gyu ile ilgilenmek istiyorum ama ne annem evde beni rahat bırakıyor, ne dışarda Kai ne de komşunun çocuğu.

"Chati açmama az kaldı..."

Şimdiden 107 farklı kombin yapmıştım. Bir iki günde bu kadarını yapmak zordu. Gyu her bir kombinden sonra bana aegyo yapıyordu.

Tanrım onu o halde görmek için bile bir 107 kombin daha yapabilirdim.

Tae's mom: Yok ben dayanamıyorum kalk yardım et bana. KALK KALK.

"A-"

Anneme 'anan' diyemezdim. O yüzden anladım diye geçiştirdim. Yerleri yeni silmişti. Koltuğun üstünden atlayarak diğer tarafa geçebilirdim.

Tae's mom: ÇORAPLARINLA BASMA HAYIRSIZ.
(yazar: bu benim anam)

Gece 11

Annemin uyuduğu bu vakitler en iyisiydi. Beni rahatsız edecek biri yoktu. Battaniyemin altına girdim ve açtığım chat kilidini bir denemek istedim.

"Wow başlıyoruz."

//Chat//

MOA: Selam.

GyuGyu: Selam. Adını öğrenebilir miyim?

MOA: Taehyun.

GyuGyu: Bende GyuGyu. My Superstar GyuGyu'yu tercih ettiğin için teşekkürler! Soru cevap oynamak ister misin?

MOA: Tamam.

GyuGyu: Kaç yaşındasın?

MOA: 17.

GyuGyu: Şimdi soru hakkı sende.

MOA: Seninle konuşursam elime ne geçecek?

GyuGyu: Ben senin sorunlarını dinleyebilir, çözüm bulmaya çalışabilirim. Oyun oynabiliriz. Arkadaşın olabilirim. İstediğin çoğu şey mümkün.

MOA: Hmm peki.

GyuGyu: Şimdi sıra bende. En yakın arkadaşın kim?

MOA: Bunları niye bilmek istiyorsun?

GyuGyu: Üzgünüm. Arkadaş olmaya çalışıyorum. MOA bunu istemezse bir daha sormayacağım.

MOA: Kai. En yakın arkadaşım. Ve bir de Lucas.

GyuGyu: Onlara herşeyi anlatırsın değil mi? Arkadaşların yaptığı gibi.

MOA: Hey Gyu soru hakkın doldu.

GyuGyu: Doğru.

MOA: Tamam şimdi gideceğim. Diğer levelleri açmak istiyorum. Ama son bir şey soracağım.

GyuGyu: Tabii ki MOA.

MOA: Sen robotsun değil mi? Verdiğin cevaplar aynı bir insan gibi.

GyuGyu: Benim ne olmamı istiyorsan o'yum MOA 😊.

MOA: O zaman bir robotsun değil mi?

GyuGyu: Sen öyle diyorsan öyleyimdir MOA.

MOA: Tamam hoşçakal.

GyuGyu: Görüşürüz!

Chati kapattım. Gyu beni germişti ve çok sıkıcıydı. Hep böyle sıkıcı mıydı?

Onunla herşeyi konuşabilirmişim... Offf. Biseksüel olduğumu söylesem beni tersler mi? Kendine gel Tae. O bir robot. Saygı duyduğunu söyleyip zırvalayacak.

Öğlen 2

Kai: Oha. Cidden konuşmuşsunuz. Bu tür oyunlar bir garip doğrusu. Dolandırılma da...

"Bunu bana Kai denen şahıs söylüyorsa... Ciddiye alamam."

Kai: Ne alakayım ben şimdi?

"Dedi, iki ay önce bir penguen çıkartması için 2000 kaptıran Kai."

Kai: Penguenler kutsaldır! Onu almam lazımdı. Aldım da. Sadece biraz daha fazla para ödedim.

"İyi aman. Şşt."

Ona sırıtarak bakınca ne var anlamında başını salladı.

"Soobin'e ne zaman açılacan?"

Kai: Çıkmaz ayın çarşambası.

"Seni ifşalayayım da bir 3 yıl daha bekleme çıkma teklifi etmek için."

Kai: Ya bir kes. Sakın Taehyun! Soobin meşgul oluyor. Biliyorsun oyun yazılımcısı. Sürekli meşgul. Hele de şu sıralar. Sadece gerçekten doğru zamanı bekliyorum. Hem onun gibi biri bana nasıl bakacaksa...

"Saçmalama sen visual tanrısısın. Hem acilen Netflix'te oynaman gerekiyor."

Bir gün daha böyle geçip gitti işte. Baya güldüm eğlendik. Yine de şu Soobin denen çocuğu bende bir gün görmeliydim. Oyunlardan anlıyorsa My Superstar GyuGyu'yu da biliyordur belki.

 Oyunlardan anlıyorsa My Superstar GyuGyu'yu da biliyordur belki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm sonu 💓💖💖💖✨

LOS(V)ER ' taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin