(SON KEZ)
- Siktir bu sesler ne?
O sırada Kai'nin bağırış sesleri ile Taehyun irkildi.
"ÇÖZ BENİ!"
- ASLA!
Beomgyu Taehyun'u bağlı olarak bırakıp hemen Yeonjun'un yanına koştu. Kapıyı açtığında gördüğü şey dehşet vericiydi. Kai Yeonjun'u özel getirdiğimiz bir silah olan Freeze-X ile dondurmuştu.
- S-seni öldüreceğim. SENİ ÖLDÜRECEĞİM AŞAĞI-
Kafasına yediği darbe ile yere bayıldı Beomgyu. Taehyun bir şekilde o iplerden kurtulup bir kürek almıştı.
Evet. Böyle bir yerde Freeze-X bile varken bildiğimiz ip kullanmaları tartışılır.
Taehyun Kai'yi gördüğü an sarıldı. Tabii ki çok uzun sürmedi. Arkalarında beliren kişi onların sonu bile olabilirdi. Ne Beomgyu vardı patronu durduracak ne de Yeonjun.
"G-Gİdelim. ÇABUK."
Kai vakit kaybetmeden portalı tekrar açtı. Patron silahını almak ile uğraşırken anında karşıya atladılar. Taehyun'un ayağının takılması ise tam bir fiyasko oldu.
Kai: Hadi neyi bekliyorsun?! Kendini öne it.
Hayır. O Beomgyu'yu ölüme terk edemezdi.
"Yapamam."
Kai: NE?
Taehyun Kai'nin elinden ayrılıp Beomgyu'ya doğru dönmüştü. Patron söz dinlemezdi. Silahı aldı ve ne olursa olsun hedefi artık Taehyun'du.
Tam nişan almış vuracakken başka bir cihaz silahın bütün dengesini bozdu. Silahlarının zayıf bir noktası vardı. Radyasyon.Soobin Kai'yi iterek portala doğru girdi. O bilirdi. Sistemi ve etrafi yeniden görünce istemsizce hiçbir şeyin değişmediği farkındalığı onu gülümsetti.
Patron: Vay vay. Siz kaçmamış mıydınız beyfendi?
Soobin: Senin için gelmedim şerefsiz.
Soobin radyasyon cihazını patronun tam kafasına geçirdi. Tek bir müşteri bunu biliyordu. Tek bir My Superstar oyuncusu patronun gerçek kimliğini biliyordu.
Soobin patronun yarı insan olduğunu ve kafasında gerçekten bir çip olduğunu Yeonjun'dan öğrenmişti.
Tam isabet ki patron yere yığıldı. Hiçbir şekilde hareket edemez oldu. Patrona bağlı olarak çalışan diğer elemanlarda elendi.
- Ne oluyor LAN!
- SOOBİN!
Soobin daha kendine yeni gelen Beomgyu'ya sıkıca içten bir şekilde sarıldı. Kai ise portaldan olayı şoka uğramış halde izliyordu.
Soobin: Yardım et de Yeonjun'u çözelim.
Soobin: Al şunları. Eskiden kurbağalar için kullanılırdı. Yeonjun içinde kısmetmiş.
- S ve J'nin kadim dostluğu...
Kai: Soobin.
Kai: Sen ne yaptın?
Soobin: Hiçbir şey bilmiyorsun Kai. Söz anlatacağım.
Sustu. Zaten yapacağı bir şey yoktu. Bir kaç saat oturdular. Beomgyu olanları öğrenince içten içe üzüldü. Üzüldü ama kendisi de o an ayık olamadığı için üzüldü.
Yeonjun kendine gelmişti. Hala biraz soğuktu. Soobin onu çok özlemişti.
Kai ise bütün gün Soobin'den gözünü ayırmamıştı. Ha? Taehyun mu? Beomgyu onu tekrar bağlamaya yeltendi. Üstelik baygın iken.- Bu hala uyanmadı. Yarim öldü mü?
Soobin: Ben sizinle uğraşamam...
2 gün sonra.
Kai: Soobin konuşabilir miyiz?
Soobin: Tabii.
Kai: Ne zaman evimize döneceğiz?
Soobin: Burada halledilmesi gereken çok şey var.
Kai: Ben şey... Soobin bak sen mükemmelsin. Ama... Yeonjun'u seviyorsun değil mi?
Soobin: Ne diyorsun?
Kai: Ona bakışlarını görebiliyorum. Beomgyu. O biliyor değil mi? Soobin sorun yok. Yapabileceğim bir şey yok. Ama kendi yoluma bakabilirim. Buna inanıyorum.
Soobin: Kai ben-
Kai: Bak ben ciddiyim. İkinizin birlikte olması ve senin mutluluğun beni de sevindirir. Burası sen ona öyle baktığında beri aynı atmıyor. Seninki de.
Kai Soobin'in elini kalbine koydu.
Kai: Buradan çıkınca herkes kendi yoluna gidecektir. Seni onunla görmek beni üzeceğinden bir süreliğine gideceğim. Seni unutana kadar. Taehyun'a tatile çıkacağımı söyleyeceğim. Lütfen ona bir şey söyleme. Bensiz yapamaz. Beomgyu onun yanında olduğu sürece benim içim de rahat olur.
Soobin'i kendine çekti.
Sessizce 'son kez' diye fısıldadı.
Ve dediği gibi son kez o dudakları kendine bastırdı.
Bölüm sonu 💓
(Finale son 2/3 bölüm)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOS(V)ER ' taegyu
Fanfictioni am a lover in this game i am a loser in this game Başlangıç: 03.08.21 Bitiş: 08.10.21