fiftieth level

165 28 11
                                    

(50.level)

Kai'nin anlatımı:

(Olay günü)

En son Soobin'in arabasındaydım ama şuan olduğum yer gayet yumuşacıktı ve üstümde bir battaniye olduğunu anlamam çok zor olmadı. Uyuyakalmıştım demek... Minnoş Soob'da beni evine getirmişti. Olayı hayal etmem ile salak salak gülümserken Soobin'in yan odada birisiyle konuştuğunu fark ettim. Hatta baya hararetli gibiydi. Büyük ihtimalle telefondaydı. Daha iyi duymak için kulağımı kabarttım. Uyuyor taklidi de her zaman işe yarardı.

Soobin: Asla yanına gelmem. Vazgeç!

Soobin: Ne demek neden? Onu geri getireceğine söz verdiğin için kabul ettim.

Soobin: Hayır onu benden uzak tutacaksın ve sende biraz uzaklaşsan iyi olur Yeon.

Telefonu yatağa sertçe atmış olduğunu düşünerek irkildim. Bu odaya doğru geliyordu.

Soobin: Ah hala uyuyorsun..

Battaniyeyi açıp yanıma doğru sokuldu. Kalbim... Şuan hiç iyi değildi. O telefon konuşması yüzünden her ne kadar şüphe duysamda şu anın keyfini bozamazdım.

Beomgyu'nun anlatımı:

- Ne demek istemiyor?

Yeonjun: Boşversene. Hem sen sadece Tae'yi istiyorsun. Alacaksın.

Düşündüm. Evet ama dikkatli olmak gerekiyordu.

- Dışarı çık. Biraz düşünmem gerek.

Bir veya iki saat? Bilmiyorum içeride ne kadar sessiz durduğumu. Patron gelmeseydi uzun süre daha düşüncelerimle boğuşuyor olurdum.

₺#: Bu akşam ikinci aşamaya geçeceğiz.

- Tamam.

Herşey daha yeni başlıyordu.

Yazarın anlatımı:

Beomgyu ve Yeonjun hazırlanıp tekrar yerlerine geçtiler. Yeonjun kameranın arkasından durumu gözetleyip konuşulanları kaydedecekti. Beomgyu ise yine yataktaki aynı pozisyonundaydı.

*Taehyun'dan gelen görüntülü sohbet*

"Selam Gyu!"

- Seni neşeli görmek çok güzel Tae. Umarım sana bahsettiklerimi iyice düşündün?

"Dediklerin her ne kadar kafa karıştırıcı olsa da anladım. Yeonjun ile alakalı olan kısma girmeyeceğim bile ama..."

"Benim burada ki yerim ne?"

- 50.seviye için beklemiştim baya inanır mısın?

"Sana veda zamanı?"

- Evet yeni bir GyuGyu oluşturman gerek. Ben gideceğim. Ve sende bu oyuna istediğin gibi devam edebileceksin. Veda etmek için buradayım.

"Ne?! Beomgyu hayır ben bunu istememiştim."

- Ah bunu diyeceğini biliyordum. Ama kurallar...

" Hayır bir yolu olmalı değil mi?"

"Sende oradan çıkmak istemiyor musun? Bunu yapmaya ne kadar devam edeceksin? Yeni GyuGyu oluştuğunda sana ne olacak?"

- Sakin ol Taehyun. Fakat bir seferlik patronumdan izin alabilirim :) ama şartı olacak.

"Ne olacağına bağlı."

- Bizim yanımıza gel. Bize istediğimiz malzemeleri getir ve sonra geri dünyana dön.

"Şey o kadar zor değil gibi?"

"Orada herşey var sanıyordum."

- Hemen hemen herşey var. Öncelikle ilk isteğimizi Cuma günü getireceksin. Bende seninle kalmaya devam edeceğim. Hatta yanına gelip bir şeylerde yapabiliriz.

"Güzel! Ama ne istiyorsun ki?"

- Bir waverider.

(Waverider: tüm füze savunma sistemlerini alt edebilme" kapasitesine sahip bir hipersonik hava aracı.)

Bölüm sonu 💓

LOS(V)ER ' taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin