Patron: Artık elimizde olduğuna göre harekete geçiyoruz. Siz çocuklar ona işini öğretin. Şimdi ad seçmeliyiz.
Yeonjun: Taegyu-
Yeonjun: AH dirsek atma.
- Aptal. Bence Küçük Minik Hyun.
Patron: Çok saçma ve işe yaramaz. En iyisi...
Patron: My Superstar TaeTae.
Yeonjun: Woah. Bu baya iyi.
- Kabul.
- Hadi gidelim kalk.
~
Yazarın anlatımı...
Taehyun olayların farkında bile değildi. Beomjun ikilisi ise Taehyun'u çözmeye çalışıyorlardı. Tabii bu 3-4 saati alıyordu.
Yeonjun: Yumruk yiyeceksinnn. Görmek için sabırsızlanıyorum.
- Hakediyorum. Soobin işi ne oldu?
Yeonjun: Hemen de konuyu çarpıt. Bir şey olduğu yok. İkisi artık güzelce yaşıyor ve bende bunun dışında kalmalıyım.
- Sana daha iyisini bulacağım.
Yeonjun: Daha iyisi diye bir şey yok Beomgyu. Olmayacak. Şimdi işinin başına geç. Sorumlu olduğun bir çocuk var.
Yeonjun çok nadir sinirlenirdi. Bu nadir zamanlarda Beomgyu büyüğü olduğunu, sınırları olduğunu bilirdi. Aşk hayatını biliyordu Hyungunun.
Soobin'in müşterim olduğu zaman ne kadar belli etmemeye çalışsa da her gece ağladığını da biliyordu.Taehyun'u yatırdılar ve uyanmasını beklediler. Herhangi bir ani hareket olabileceğinden kollarında zincirler vardı.
Yeonjun: Sen başında dur ben patrona haber vereceğim.
Yeonjun giderken Taehyun'un bilinci her saniye daha da açılıyordu. Bir anda kalkması ile şaşıran Beomgyu biraz geriye gitti.
"Ahh neredeyim?"
- Evinde.
"Beom? Ne?"
Patron: Uyanmışsın küçük adam.
"Yeonjun? Bu kim? Ve bu zincirler..."
- Ailene hoş geldin.
Bölüm sonu 💓 finale son 5 bölüm <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOS(V)ER ' taegyu
أدب الهواةi am a lover in this game i am a loser in this game Başlangıç: 03.08.21 Bitiş: 08.10.21