(daha gerçekçi)
Aynı gece Yeonjun ve Kai'den:
Yazarın anlatımı ile:
Yeonjun Kai'yi yavaşça çekiştirerek arka bahçeye getirdi. Kai Taehyun'un başına bir şey gelecek diye çırpınıp duruyordu. Fakat Beomgyu Taehyun'a asla zarar vermeyecekti. Yeonjun bunun bilincinde olarak Kai'nin en sonunda ağzını kapattı.
Yeonjun: Iyy yalama.
Kai: Tae bebeğime götür lan beni!
Yeonjun: Olmaz konuşuyorlar. Beomgyu ona bir şey yapmayacak. Biraz gevşe.
Kai: Oh...
Kai gözlerini kapatıp biraz soluklandı. Ve başını bir anda Yeonjun'a çevirdi.
Kai: LAN SEN ORADAN NA- AHH!
Yeonjun: Öyle bir anda dönersen... Ya neyle uğraşıyorum ben. Soobin'i arayıp seni almasını söyleyeceğim.
Kai: OLDUUU. Bende kurda kuzu teslim edecek bir tip mi var?? Taehyun'u siz ikinize bırakmam. Ayrıca sen bundan sonra Soobin'den de uzak duruyorsun!
Soobin: Kai bırakta ona ben karar vereyim.
Arkadan Soobin'in arabasından inmesi ile Kai buz kesildi.
Yeonjun: Uğraşmadım. Sana önceden haber vermem iyi olmuş.
Soobin: İlgilendiğin için teşekkürler Yeonjun. Hadi gidelim bebeğim.
Kai: Ya ne oluyor!? Soobin Taehyun'u almalıyız.
Soobin: Bak bana güven tamam mı? Sen merak etme.
Soobin Kai'yi de alıp gözden kaybolduktan sonra Yeonjun bahçede Beomgyu'nun işaretini bekledi.
Aynı gece Taehyun ve Beomgyu'dan:
"... Soobin. Choi Soobin."
Soobin ismini duyunca gözleri ışıldayan Beomgyu'ya hayretler içerisinde bakıyordu Tae.
- O yaşıyor değil mi?? Oh be..
Taehyun iç sesiyle hararetli bir tartışma içerisindeydi ama Beom tabii ki bunu bilmiyordu.
(İç ses: Soobin'in bana anlattığı olaydan çok daha farklı bu amk. Beomgyu gayet mutlu gözüküyor?)
- Neyse hala önemli olan sensin. Bir bakalım..
"Kai nerede?"
- Yeonjun ile ama eğer Kai durmazsa onu tutacak bir şeyler yapmasını söylemiştim. Ama merak etme! Arkadaşın arkadaşımın ellerinde.
"Yeonjun ne alakaydı? Sen ve o-"
- Off çok geriyorsun sorularınla beni güzelim. Hadi işin aslına gelelim. Hiçbirimizin bol vakti yok ha?
Beomgyu bir anda ekranın içinden çıkmaya başladı. Hala 50.seviyeye varamadığı için Taehyun Beom'a dokunamıyordu.
"Ne yapıyorsun?"
Bir sandalye çekip ters biçimde oturdu. Taehyun ile aralarında santim olmasına rağmen iyice yaklaştı. Biliyordu dokunamayacağını büyük olan. Bu yüzden şu anı iyi değerlendirmek istemişti.
- Şimdi anlayacaksın. Cümlelerimi anlaman için iyi seçeceğim. Tamam mı?
Bir nefes verip devam etti Beomgyu.
- Bir oyun var. Ben bu oyunda en üstteyim. Bu oyunda daha önce giriş yapmış insanlar var aynı senin gibi. Biri var. En üstteki ile arkadaş. O da bir zamanlar benim gibiydi. Şirketimizin başka... Oyun versiyonları.
Elinden bir broşür çıkardı.
- My Superstar Junnie.
Taehyun seslice yutkundu.
"Beomgyu..."
- Bitireyim tamam mı güzelim?
Taehyun güzelim demesine göz devirdikten sonra tekrar gözlerini kenetledi.
- Bu oyunda senin gibi biri var demiştim. O kişi beni garip görmüştü. Ama sonra ona diğer tarafımı gösterdim. Fakat o kabullenemeyip gitti. Hala hayatta olduğuna sevindim... Benden nefret etti çünkü herkese farklı davrandığımı biliyordu.
"İnsan kayırıyorsun yani?"
- Yo sadece adam kayırıyorum.
"Ne?"
- Ah susta bitireyim.
Taehyun yerinde kıpırdanıp konuşmasına devam etmesi için onayladı.
- Bir de sahip var. Ama o var ile yok arasında biri. Sadece ben ve Junnie bilebilir. Sen onu sonra da öğrenebileceksin. Ve son olarak...
Beomgyu gitmek için ayağa kalktı. Bir süredir garip bir pozisyonda oturduğundan biraz gerindi ve son sözlerini söyledi.
- Bir de sen varsın. Adamına göre farklı davranıyorum. Bu yüzden seni buradan sağ salim çıkarmaya bakacağım. Ah bu arada sanal gerçeklik oyunlarını seversin değil mi?
"Y-yani."
- Hmm güzel. Oyun daha yeni başlıyor. Amaa... Biraz daha gerçekçi. Anlarsın ya.
Bana göz kırptıktan sonra kolundaki saatten bir kaç düğmeye bastı ve o an Yeonjun geldi. Beomgyu içeri doğru girerken Yeonjun arkasını dönüp Tae'ye baktı.
Gülümsedi. Bu gülüş normal bir gülüş değildi. Bu gülüş sorun yok gülüşüydü. Kalp ısıtan türden.
Ekranın ışığı onların gitmesi, tamamen kapanması ile oda yine karanlıktaydı. Taehyun ise yaşadıklarının şokunu atlatamadan Kai'yi aramak için telefonunu eline aldı...
Bölüm sonu 💓 STREAM MOA STREAM ALLAH KAHRETMESİN ŞARKI ÇOK GZL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOS(V)ER ' taegyu
Fiksi Penggemari am a lover in this game i am a loser in this game Başlangıç: 03.08.21 Bitiş: 08.10.21