rules

257 39 19
                                    

İki gün sonra...

Pekala bu aptal oyuna bağlanmış bulunmaktayım. Ama şu siktiğimin levellerini geçmek çok zor. Ah bu arada kurallar var. Yani her bir seviyede yeni kilitler açılıyor.

Bugünde bilgisayarın başındayım ve GyuGyu ile ilgileniyorum.

"Ya ben bütün seviyelerin sonuçlarına nereden bakacağım ki?"

Oyunu biraz kurcalayacaktım. Ekranı bir görseniz... Çok fazla tuş ve tercih var. Kafamı karıştırıyor bazen.

*Kurallar bütünü*

"Sonunda buldum."

*10.seviye de vip mağza kilidini açabilirsin!

20.seviye de mikrofon kilidini açabilirsin!

"Woah google gibi yani.."

30.seviye de chat kilidini açabilirsin!

40.seviye de görüntülü sohbet kilidini açabilirsin!

50.seviye de GyuGyu'ya veda etme zamanı! Yeni bir GyuGyu oluşturmayı kabul ediyor musun?

Evet/Evet

"Siktir... Bu ne?"

Gözüm 30,40 ve 50. Seviyede yapabileceklerimi gördükçe titriyordu. Chat derken? Bekle! Oyun online olabilir. Galiba o özellik açılacak. Yoksa GyuGyu ile nasıl konuşacağım ki? Neyse yani o bir robot. Evet google gibi sorun yok.

Peki ya görüntülü sohbetten kastı neydi?

50. Seviye de neydi öyle?

Neyse ne. Yaşayıp göreceğiz. Belki Omegle gibidir. Evet. Tanrım yatacağım.

Kendimi uykunun kollarına bır-
Hayır tabii ki. Uykumun gelmesi için insta'da dolaştım.

Sabah saatleri...

Darari darari darari

"Alo?"

Kai: Ah selam Tae. Düşündüm de birlikte okula gidebiliriz.

"Olur sen bizim evin yakınında mısın? Buradan beraber gideriz."

Kai: 5 dakikaya oradayım.

Kai gelmek üzereydi. Hemen hızlıca hazırlanıp bahçe girişinde onu bekledim.

Kai: Selam!

"Ooo hızlısın. Hayırdır?"

Pekala böyle sormamın sebebi aslında Kai'nin tamamen uykucu olduğu ve hayatında hiç beni yürümek için davet etmeyen biri olması.

Kai: Yaa ne olmuş canım arkadaşım ile yürümek istedim okula kadar.

"Boş yapma."

Kai: Yeni video oyunu almışsın. Göstersene.

Demedim mi? Al işte.

"Lan gidip kendine alsana. Hep benimkileri alıyon sonra da vermiyorsun. Mecburen sizin eve gidince gizlice geri alıp eve götürüyorum."

Kai: Bende bu oyunlar nereye gitti diyorum... Eğer almasaydın verirdim.

"Kesin verirdin. Neyse okul çıkışı bize geçelim. Ama bu oyunu veremem. Angelina ve Tom gibi bir şey çünkü."

Kai: Heeee o zaman istemem zaten. Ama görmek isterim.

"Ya da sadece ödevlerden kaçıyorsun."

Kai: Müneccim misin sen?

Kai: Ya da o müneccin miydi...?

"Çok konuştun Kai hadi gidelim."

Okul çıkışı... Eve geldiklerinde...(yazar: okulda olanları yazmaktan daha bunaltıcı bişi yok sevgili okuyucular.)

Kai: Bu ne bebe oyunu bu.

"He amk ondan +16 yaş yazıyor."

Kai: O zaman 16 yaşındaki koca bir bebek için.

Ona mal mısın bakışı attıktan sonra oyunu açtım. Ya daaaaa açmaya çalıştım.

Dün gece saniyesinde açılan oyun şimdi açılmıyordu.

Kai: Eee hani?

"Uğursuzluk mu getirdin lan?"

Kai: Ben ne alaka??? Cipsleri alıp geliyorum.

Tamam şimdi hiç inanmayacaksınız belki ama Kai gittiği anda açılması bir tesadüf mü?

Kai: Geldiimmkee.

Ekran geri gitti aq.

"Ekran geri gitti aq."

Kai: Şaka mı bu? Neyse tamam boşver. Yandere oyununa benziyor. Ne bu anime mi? Benlik değil.

"Neyse boş boş durmayak FIFA oynasak bundan iyi."

İnanır mısınız akşam 11'e kadar FIFA oynadık. Bilgisayarın artık patlayacağını düşündüğümden kapattım Kai'yi de evden kovdum. Merak etmeyin evi yakın.

Uykuyu haketmiştim. Aslında GyuGyu'nun neden açılmadığı ile alakalı endişelendim ama yarın sabah kontrol etmenin mantıklı olduğunu düşündüm. Bilgisayarın fişini çekip kendimi uykuya verdim.

Saat 3:23

(Beomgyu'nun anime versiyonu olduğunu hayal edin plss 💗)

Bölüm sonu 💓 ilk bölümden o kadar yıldız alınca ve hastaglerde bir anda yükselince yb atma isteği geldi ⭐

LOS(V)ER ' taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin