no, im a lov(s)er

165 25 5
                                    

Final

( HAYIR, BEN AŞIĞIM/ KAYBEDENİM)

Yavaş yavaş herşey normale dönüyordu. Taehyun ve Beomgyu'nun arasındaki güven eksikliği hala devam ediyordu tabii.

Kai'den 2 aydır ses seda yok, Yeonjun ve Soobin ise ayrı bir eve çıkmışlardı. Birbirlerini çok özleyen ikilinin sevgisi çok büyüktü.

Beomgyu kapısının çalınması ile ayaklandı.

"Bebeğim misafirin mi vardı?"

- Sanmıyorum Tae. Olsa olsa Soobin ve Yeonjun'dur.

Kapıyı açan Beomgyu ufak çaplı bir şok yaşadı. Kimin geldiğini merak eden Taehyun kafasını uzatınca gözlerinden yaşlar süzüldü.

"APTAL NEREDEYDİN?!"

Kai: Şey girebilir miyim?

- TABİİ Kİ DE APTAL!

Kai: Bir sakin. Sizi görmek istedim.

Kai hemen ağlayan Taehyun'a da sarıldı.

- Hem sevgilimi ağlat hemde sarıl şerefsiz.

Kai: Eee ayıp oluyor ama. Neyse sizi biriyle tanıştırmak istiyordum.

"Kim??"

Kai telefonunu çıkardı ve birisini aradı. Kai'nin hafif ve cilveli ses tonu Taehyun'u düşündürdü. Fakat Beomgyu olayı çoktan kapmıştı.

- ENİŞTE KİM??

"Çüş."

Kai: Umm...

"SEN CİDDİSİN!"

Kai: Bir iki dakikaya burada olur.

Kai ve Taehyun bir süre daha konuştular. Bir iki dakika geçmiş, oldu yarım saat. Uzun uzun sohbete dalan Kai zamanın nasıl geçtiğini anlayamamıştı. Ve sevgilisi hala ortalıkta yoktu.

Bir süre durdu. Etrafına baktı.

Kai: Soobin hyung nasıl?

"Ha. Şey. İyiler. Yani iyi."

İyiler demesinden hala Yeonjun ile birlikte olduğunu anlamış oldu. Fakat içinde başka bir mutluluk vardı Kai'nin. Gerçek aşkı bulmuş ve şimdi arkadaş özlemi gideriyordu.

Ding dong.

- Yine ben bakarım.

- OHA! GERİ GİDİN.

"Kim? Soobin!"

Kai: Merhaba hyung. Merhaba Yeonjun hyung.

Yeonjun: Kai...

Soobin: N-nereye kayboldun salak çocuk.

Kai: Sana demiştim hyung. Sizi biriyle tanıştırmak istemiştim. Ah bekleyin geldi.

?: Şey... Kapının açık olduğunu görünce gireyim dedim. Ah sen Beomgyu olmalısın. Ev sahibi?

- Aynen öyle bro. Da sen kimin nesisin?

Taehyun Beomgyu'nun bu hareketlerine içinden random gülüyordu. Seviyordu ya işte.

Kai: Tanıştırayım bu Soobin, Yeonjun, Beomgyu ve can dostum Taehyun. Ve hyunglarım bu da Wooyoung.

LOS(V)ER ' taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin