you need a husband

196 35 15
                                    

(bir kocaya ihtiyacın var.)

Sabah saatlerinde

*GyuGyu'dan bir mesajınız var.*

//Chat//

GyuGyu: Dün neden gelmedin?

MOA: İşim çıktı. Arkadaşlarla buluştuk.

GyuGyu: Akşamları mutlaka girmelisin ama.

MOA: Neden beni bu kadar sıkıştırıyorsun?

GyuGyu: Sevmiyor musun?

MOA: Sevmiyorum.
(Görüldü)

Oyunu kapatıp ödevlerimin birkaçını yapmaya başladım. Soobin'in dediği gibi level atlamamaya çalışıyordum. Ayrıca gelir gelmez beni sıkıştırması asla gözümden kaçmadı.

*Kai'den bir mesajınız var.*

//Chat//

Kai: Soobin'e evlenme teklifi edeceğim.

Taehyun: Çocuğu kaçıracaksın böyle yaparak.

Kai: İstersem kaçırırım tabii.

Taehyun: Öyle değil gerizekalı kendinden uzaklaştıracaksın diyorum.

Kai: Amaan yüzük alacak param da yok zaten. Kendisinin teklif etmesini bekleyecem. Cebine ne kadar para gidiyordur var yaaa. Sonuçta yazılımcı yani.

Kai: Sana da koca lazım.

Kai'nin bu deyişi üzerine içtiğim limonata burnumdan çıktı.

Taehyun: İstemez.

Kai: Bu gece evin karşısındaki kafeye gel. Kör buluşma yapacağız.

Taehyun: Ya sen hayırdır iyice yoldan çıktın? Sanane lan benim aşk hayatımdan.

Kai: Bir gün oyunlarınla evleneceksin diye ödüm kopuyor. Akşam gel tanış işte beğenmezsen eleriz. Ama taş gibi yaaa elersen sen kaybedersin.

Taehyun: Gelmiyorum iptal et.

Kai: Yio.

Akşam 8

Kai: Selam Yeonjun!

Yeonjun: Ah selam.

İsminin Yeonjun olduğunu yeni öğrenmiştim. Kai bana çocuk hakkında bir bilgi dahi vermemişti. Oysa ki tanışma faslını geçmek istiyordum.

Yeonjun: Merhaba Taehyun. Kai senden çok bahsetti.

"Bahsetmiştir tabii. Oysa ki bana senden hiç bahsetmemişti."

Kai masanın altından ayağıma basınca altta kalmaya niyetim yoktu.

(Yazar: Lan tam şu anda itzynin CB fotosu geldi 0-0)

"Niye ayağıma basıyorsun canım arkadaşım?"

Kai: Ya neyse bak bu Yeonjun. Bu da Taehyun. Siz konuşun bende gidem.

Gitti gitmesine de arka kapıdan gizlice tekrar içeri girip arka masalarda ters tuttuğu kitabı okumaya başladı.

Evet Kai kimse fark etmedi kesinlikle.

Yeonjun: Buraya zorla geldin değil mi?

"Evet."

Dürüstlüğüme karşı kıkırdamış sonra lafına devam etmişti.

Yeonjun: Video oyunları ile ilgilendiğini duydum. Şu sıralar ilgilendiğin herhangi bir oyun var mı?

"My Su-"

Ona GyuGyu'dan bahsetmek ne kadar mantıklıydı? Hiç değildi. Bu yüzden eskiden oynadığım oyunlardan birini söyledim.

Yeonjun: Klasik takılıyorsun demek. Güzel. Ben genelde moda oyunları ile ilgilenirim.

"Belli oluyor."

Onu süzen bir ifade ile baktım. Cidden söyleyecek söz yoktu. Adam yakıyordu. Bilmem anlatabildim mi?

Yeonjun: Kai'nin az çok ne yapmaya çalıştığını anladım ama istersen sadece arkadaş olabiliriz. Böylesi daha iyi olur.

"Pekala. Bunu tersleyecek değilim."

Yeonjun: Kai demişken... Soobin, ben, sen ve Kai bir gün bir maç yapmalıyız. Best of dıdıdıdıdııııı.

"Haha. Olabilir ama best of derken? Kai bunun içinde olamaz ki JWKODKQOSKQOSK."

Yeonjun: JWJSNWODKOQKXKWKDKQK.

Kai: Yazıklar olsun be.

"Lan asıl sana yazıklar olsun. Yeonjun ile arkadaşsın ama bana bir kez bile bahsetmedin."

Yeonjun: Aslında değildik. Soobin buna bir fikir sunmuş.

Kai: Evet Soobin senin ne kadar yalnız olduğunu görünce acıyıp sana Yeonjun'u gönderdi.

"Seninle okulda hesaplaşacağız canım arkadaşımmmm."

O gece gülüp eğlendik. İyi vakit geçirmiştim. Hep böyle olmazdı. Çevrem ilk defa bu kadar genişti. Herşey güzeldi. Taa ki o mesaja kadar.

*GyuGyu'dan bir mesajınız var.*

GyuGyu: Beni Yeonjun için mi ektin?

Bölüm sonu 💓 sınır 8 oy

LOS(V)ER ' taegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin