Part 1 : Intro

12.6K 166 16
                                    

Hi korang,
Aku just nak cerita macam mana aku boleh terjebak dalam dunia Gay a.k.a PLU ni.

Semua start dari Sekolah Asrama, yup asrama. Memang kebanyakkan yang songsang ni memang kelahiran asrama kot? hahaha.

Aku kenalkan diri aku dulu yep. Nama aku Fizi(bukan nama sebenar), aku anak bongsu, korang paham la kan manja anak bongsu ni macam mana.Nak berenggang dengan family tu aduhaii.. nak pulak waktu tu baru umur 13 tahun , lancap pun xtaw lagi, baligh pun belum dah kena duk asrama. Aku sedikit berisi dan agak kiut (hahaha) tinggi dalam 165cm camtu dan kulit xgelap xcerah.

Bermula la masuk ke asrama di utara semenanjung, time mak ayah nak balik tu memang berjurai air mata jatuh, adalah senior roommate tenangkan, satu dorm ada 8 orang. Dalam dorm aku lak, ada 5 junior (form 1) 2 senior (form 2) 1 senior (form 3) . Dua dorm akan kongsi bilik air dekat tengah2. Dalam tu ada ampaian, 2 shower, 2 toilet ,2 singki and tempat cuci baju.
So, bermula lah hidup di asrama, awal tu xseronok sangat sebab semua kena sendiri mandi pun xselesa sebab ramai2. Aku paling suka mandi paling awal dan guna toilet awal2 sebab malu kot.
Rutin asrama bagi pelajar form1 & 2 pagi riadah ,pastu prep(study), tengahari sekolah balik petang pastu solat Jemaah prep lagi, then tido haha. Lampu mesti tutup pukul 11.00malam.

Nak dijadikan cerita lepas 3@4 bulan duduk asrama ni aku dah pun ada gf haha, sebab time tu aku pandai nyanyi and suara sedap gak la masa pertandingan kat asrama. Aku masih suka perempuan sampai la satu malam ni.... Jeng jeng jeng......

Katil aku hujung sekali dekat tingkap jauh dari pintu,sebelah aku katil Naz, dia ni tinggi gila badan atlet, kulit putih and macho gak, satu kelas dengan gf aku.. Nak jadi cerita malam tu hujan lebat kilat guruh semua ada. So kami pun ambil keputusan rapatkan katil tido sekali. Ada la sorang lagi nama dia Mat tido join kami.So Mat,Naz and Aku ikut turutan Naz tido tengah. Time off lampu, semua dah pakat tido tinggal Naz and aku ja.Masing2 tido dalam selimut sendiri.
Aku Nampak la dekat bahagian bawah perut Naz tu macam kena goncang kejap2 goncang, aku perati ja sambil buat2 tido.Dengar la bunyi dengus sikit ahhh..ahhhh,,. Slow aja bunyi tu.

Aku tegur 'oi buat pa,ang sakit ka?'

Naz terkejut ' ish xtido lagi ang ni, skodeng aku ka apa ang ni?'

'Mana da nampak ang xtido lagi,siap gegar ni,"kata aku slow, supaya orang lain xjaga dari tido.

Terus Naz tarik aku rapat masuk dalam selimut dia suruh tengok apa dia buat, terkejut rupanya dia tengah 'urut' konek dia yang keras tu.Memang saiz dua kali ganda aku punya (haha). Gelap dan panjang.

"Aku tengah urut ni, Awat nak pegang ka?, Naz Tanya

aku pun jawab 'Nak' sedikit malu tapi nak sangat pegang konek yang panjang tu( dah kenapa nak pegang konek org lain) , lebih kurang 7 inci, bulu penuh gila macam hutan daaaa.. lepas dah pegang dia suruh 'urut' macam dia buat tadi aku pun ikut la. Apa yang aku xtaw 'urut' tu lancap. So aku tengah lancapkan batang dia tanpa aku taw apa aku buat(haha). Innocent kan aku.

Pastu aku rasa aku punya konek dah keras and naz tengah "urut" aku punya.
Tangan aku dalam boxer dia, tangan dia dalam seluar aku..
Dah kenapa tiba2 keras lak..
Perghhh rasa seronok lak.. lagi lama lagi laju dia urut.. dari rasa malu terus ke rasa sedap..
dia urut aku, aku urut dia. Sampai satu masa aku rasa nak kencing sangat2.

'aku nak kencing dulu xtahan," terus gerak ke bilik air.
Naz iyakan aja, padahal dia taw aku dah klimaks..

Sampai ja toilet aku nak kencing tapi yang keluar putih pekat. Takut gila aku.. Berpeluh satu badan huhu. Last2 cuci then sambung tido balik.

Akil Baligh Manual aku time tu.
So , malam esoknya aku cerita la kat Naz, dia kata normal.

"so malam ni buat lagi nak?' aku jawab 'ok ja".

So start dari tu tiap2 malam aku kena lancap dia. Ada hari sampai pancut, ada hari sampai aku tetido and tangan aku dalam boxer dia, haha ni kalau orang nampak kantoi naya, kena buang asrama gayanya.. Dalam xsedar ada yang memerhati dari jauh aktiviti malam2 kami tu.

Bersambung....

Haha tu la punca aku terjebak dalam dunia ni. Dah la innocent then jadi hamba lancap lak hari2.. Dan Sebelum habes tahun tu ada lagi kejadian yang berlaku nanti aku sambung. Kalau best komen , kalau xbest pun komen huhu. Ni bukan fantasi ni reality aku.

Kisah Aku 1 : Aspura (complete)Where stories live. Discover now