Part 4 : Seram

7.3K 92 3
                                    

Hari khamis yang ditunggu2 untuk balik kampung. Selalunya pelajar asrama akan balik setelah dua minggu tinggal kat sini. Bagi pelajar form 3 sampai form 5 petang lagi diorang dah cabut balik. Bagi kami yang sesi petang ni lepas habes waktu sekolah baru boleh balik. Maksudnya pukul 6.30ptg - 7.00mlm tu waktu sibuk., macam2 jenis kereta tengah bersidai depan gate asrama ni.

Macam biasa bagi budak manja macam aku, jarang nak basuh baju kat sini takut hilang(alasan) . so satu beg pakaian penuh la kena angkut masuk dalam kereta. Haha pedulik la orang kata anak manja pun. memang aku manja pun. ada setengah kawan aku balik bawak beg sekolah ja. kempis ja beg tu.

Yang pasti senior balik tangan kosong sebab, baju junior yang basuh kan. Dah serupa maid. Basuh ,sidai ,iron .. Nasib aku kebal buli. Kena buli cium ja ngan Abg Afiq. Yang pasti dia bukan Gay k. str8 Playboy. No intim scene dengan dia (haha). 

Cuti - Kampung

Macam aku cakap la time ni memang bebas, dah sampai kat rumah. heaven!
Sapa ja xrindu masakan Mak kan.? Rumah kampung ada 4 bilik, Bilik MakAyah, Bilik akak aku 2 org sorang satu, pastu bilik aku ngan Abg aku. Kebetulan abg aku kerja kat KL, jadi kira aku stay sorang la n bilik aku la sekarang .

Nak dijadikan cerita, hari khamis abg aku balik kampung sampai pagi jumaat dalam pukul 5.45am. Turun dekat stesen bas dekat pekan dalam 13km dari rumah aku. Macam biasa aku dah plan nk bangun lewat sebab cuti, eh sedar2 ada abg aku kat sebelah tengah tido penat sangat kot dalam bas. Aku pun xda la nak kacau dia.

Pelahan2 nak bangun, takut dia sedar..

Pandangan aku terhenti sekejap dekat bahagian bawah pusat dia. dup dap dup dap...

Terpacak macam khemah dah la pakai kain pelikat.. huhhh

" apa nak buat ni.. apa nak buat" dalam hati aku.. macam nk pegang..
Tapi takut kantoi mau kena penyepak sulung. huhu..

sejak jadi slave lancap ni.. semua batang orang rasa nk pegang., bukan sebab apa pun. just nk ukur size. Tak da la sampai tahap nak isap n kulum macam video blue 3gp time tu.

Aku berani kan diri tengok dia nyenyak ke tak tido tu. Seingat aku, abang aku ni kalau tido macam tido mati. Pernah terlepas hentian bas sebab xdengar pengumuman dari driver bas tu.  Jadi aku slow2 baring balik sebelah dia. Buat2 macam nak peluk dia, tapi tangan aku, aku letak atas batang dia. hehe. berjaya!!..

Dah pegang tu kagum gak la. rasa batang dia panjang dalam 6inci lebih gitu. Aku pun gosok2 batang dia macam makin keras berdenyut. Biasa la pagi2 kan, morning wood. Ulang2 sampai aku puas hati. haha dalam 2 minit gitu ja pegang. Tak berani lebih2 karang kantoi. Tu pun dah seronok sangat. Seram sejuk gak la buat kerja ni. Bangun, mandi n layan kartun pagi. Time tu xbanyak sangat hari sabtu n ahad baru best.

Dah tengahari baru abg aku bangun dan aku tunggu jugak kot ada apa yang dia nak cakap, mana tahu dia sedar aku pegang batang dia tadi. Tapi tak. betul la dia tido mati. Lau tahu tadi boleh praktis isap huhu..

Hari sabtu pun berlalu macam biasa. Petang dah kena gerak balik asrama sebab ahad dah sekolah. Pukul 5ptg bertolak sampai pukul 5.30ptg sempat satu game bola kat padang. Badan yang dahulu nya chub kini dah slim sikit hasil main bola n panjat tangga yang teramat banyak tu..

Malam prep macam biasa, then proceed supper (makan lewat malam) . Waktu ni pun still lancap Naz n Mad lagi cuma sekarang selalu lepak atas katil aku n Naz. Kami lancap bertiga, rupanya Naz n Mad pun kerap lancap sekali.. Aku pun join ja. Makin meriah dah geng lancap satu dorm. Abg Afiq pun tiap malam kerap datang kiss pipi sebelum tdo , tu pun lepas puas tackle kak aku.  And diorang pun couple. Jadi protection aku as adik Kepala Gangters menebal. Tapi aku xde la join buli junior satu batch aku. Just kalau Naz n Mad kena buli aku mintak diringankan ja or suruh Abg Afiq n Geng dia minta junior lain yang buatkan.

Bersambung..

Story yg xtahu arah tuju. just pengalaman je. huhu sorry kalau boring

Kisah Aku 1 : Aspura (complete)Where stories live. Discover now