Bila dah sampai hujung tahun, yang paling enjoy budak form 3. Sebab dah lepas azab PMR(before PT3) Dah xperlu belajar cuma buat aktiviti untuk isi masa kosong selepas PMR , jadi kalau bawa hp ke asrama pun dah ok dah. Time ni jugak la, banyak penghuni asrama tido xikut dorm masing2 . Tido lewat, tengok movie dekat bilik Tayangan(Ada tv and dvd player).
Dorm kami macam biasa memang jadi port lepak. Katil memang cantum 24 jam. Ada satu malam tu diorang tengah tgok movie yang ada scene lucah,ramai jugak yg melekat tengok movie tu. Aku yang xsuka sesak dah balik dorm sebab malas nak join.
Bila sampai ja dekat dorm, Nampak la kelibat Naz dengan sorang budak ni atas katil cantum kami tu. Ntah apa projek dalam selimut yang diorang buat.
Pergi la dekat, selak selimut nampak kote Naz dah dalam mulut budak tu. Kawan sekelas dia Zul,pendek budak tu, (ketot) mulut banyak. Zul dah cuak nampak aku.
Naz kata" rilek ja zul,Fizi xpa."
Zul tengok ja sambil sambung isap batang Naz yg panjang tu. Ikut hati aku nak gak rasa camtu haha tapi rasa geli 😖tu masih menebal. Malu tu masih ada.
Buat masa ni just minat tengok n pegang batang orang ja. Paling aku nak pegang batang abg form 4 yang alim tu. Budak sukan sukan, badan fit putih melepak,Rambut berombak haha dan alim ja. Kalau pakai baju terserlah dada bidang dia kalau tenung lama2 , nampak puting dia hehe.Yang seronoknya, ehh jap nama dia Abg Edd.😍Dia selalu datang dorm sebelah sebab adik angkat dia duk dorm sebelah, jadi kerap gak la nampak,ada sekali sekala selisih dalam bilik air hehe. Kalau ikut hati nak ja ikat Abg Edd dekat katil biar dia pakai spende ja. haha Fantasi pastu gigit puting putih pink dia tu. Kira dia ni memang idaman la dah la aktif sukan,pengawas lak tu. Cair beb kalau tengok depan2. Now dah kawen pun ada anak 2 org.
So diorang maseh lagi berblowjob kat situ. Ko tahan je la zul,batang Naz tu lama nak bagi pancut ,boleh sampai sejam rasanya. Bulu2 tu semua dah la tebal macam mana la dia nafas agaknya kat situ. Sanggup betul. xpaham aku.
Aku pun terus rebahkan badan dekat katil terus nak pejam mata tido, Dah tu Naz pulak raba batang aku. Huhu. Layan je la. Aku biar ja dia main sampai kote aku keras. Pap pap pap... dushhh pancut dah aku malas nak basuh lak. sebab nak kena bangun gi bilik air, last sekali ambil selimut lap aja sisa air mani berharga aku tu.
Selang beberapa hari, tiba la harinya sekolah tutup. Pemghuni asrama semua tengah kemas barang masing2 sebab nak cuti akhir tahun yang dekat dua bulan tu. Loker kena kosongkan, tilam kena angkat letak tepi dinding kemudian susun katil rapat2.Argghhhh penat.. Dekat tilam tu dapat la temgok macam peta dunia ada . Ada jepun,malaysia haha fanatik geografi kot. peta tu peta air liur basi ja 😅. Kreatif sungguh buat seni. Tapi xsepakar aku la buat peta guna air mani dekat selimut. besar benua asia. haha. Aku pun sandar dekat tilam tu rebahkan badan macam nak terlelap sebelum zul masuk dorm.
"cari paa?" aku tanya.
"saja melawat kawasan, Naz mana?" tanya zul
" xtaw lepak kat dorm mana2 kot, xnampak dari tadi, xpun date kat dewan makan." kata aku.
Lalu zul pun datang dekat badan aku. Tepuk batang aku yang masih tidur didalam seluar pastu lari keluar.
Biadap betul, nak melawak pun, agak2 la. senak taw dak. huhu.. Dah settle semua. Baru la boleh balik dengan aman. Home sweet home. Xsabar
ok sebelum balik, warden panggil semua sebab ada acara lelongan. Semua baju yang kena sita, atas alasan tinggal or jemur dalam dorm bukan diampaian akan dilelong harini. satu baju rm1 . So yang mana jersi dia kena sita dulu terpaksa la beli balik. Baju yg kena lelong tu pun condition dah xok sebab banyak "tahi lalat" ,turun warna dan macam2. kalau aku, aku biar ja benda dah lusuh abes bercampur lak baju yang lembab memang bau dia pun sakit hidung.
Dah abes sesi lelong, semua bersurai dan bergerak ke kereta ibu bapa masing2. So sampai sini sahaja untuk tahun ni. Yang pasti apa yang berlaku tahun ni kekal menjadi punca siapa aku sekarang. Pengalaman kecil yang dianggap remeh tu punca naluri aku menjadi songsang. Kalau korang ada anak dan nak hantar ke asrama pastikan tanya anak korang apa yang jadi kat asrama secara detail. Jangan bagi anak korang sembunyi or berahsia sebab, yang paling jelas aku nampak kat sini, bila anak kena buli dan bagitahu ibu bapa dia,tapi ibubapa xpercaya.
Xsemua benda warden n guard tahu. Junior xleh buka mulut, silap2 berkicap la xpun jadi hamba la sampai abes tahun. tu ok lagi. silap2 trauma dan menyimpan dendam xpun. jadi songsang macam aku.. huhu.. walaupun tahun ni aku selamat dari perbuatan liwat tapi tahun depan.. ermmmm.. nanti aku cerita pasal tahun depan pulak. k?😣
bersambung...
Form 1 dan Form 2 ja yang bagi aku kesan kearah songsang ni. Form 3 sampai Form 5 aku kenal erti pemyesalan dan keseronokan.
YOU ARE READING
Kisah Aku 1 : Aspura (complete)
Short StoryHanya pengalaman Aku/Fizi(bukan nama sebenar) mula2 terjebak dalam dunia P.L.U ni. Harap maaf, boring sebab ini pengalaman bukan fantasi. Thank sudi baca.Apa2 boleh komen. 😄