Flashback
Malam Anugerah Antara Asrama
Sekolah Menengah Lain..Start dari petang tadi , kami yang masuk pertandingan antara asrama kena join dinner dekat sekolah lain yang terletak sekitar 22km dari asrama aku. So naik bas la malam tu, waktu tu Gf aku pun ada dalam bas tu cuma sepi aja xtegur sapa. Mungkin penat kot sebab pertandingan start seawal 7.30 pagi tadi smpai pukul 3.45 petang.
Waktu ni xleh guna hp, sebab akan disita so kalau nak berhubung kena la guna surat, tapi aku xda la nak tulis “pecah kaca pecah gelas, sudah baca balas jangan xbalas’ , nak letak bedak sekilo bagai.
Haha tapi setiap surat akan ada cara lipatan tersendiri yang memang smart bagiku time tu.
Time dinner tu nampak la banyak amat manusia. Dapat la cuci mata, yang putih , yang handsome yand badan sado huh.. lemah semangat, cair ja tengok abg2 ni semua. Tapi aku cuci mata tengok senior laki sekolah lain,ntah kenapa aku suka tengok laki dari perempuan. Tambah team bola sekolah lain, pergh badan berketul2 sorang2. Secara xsedar keras sendiri haha pelik aku time tu dengan laki pun keras.Settle dinner, bila dah sampai asrama, aku pun tulis la surat tanya khabar Gf aku tu, eh lupa malam tu aku dapat anugerah ok permainan dalaman(board game). Settle tulis aku pun masuk tido terus sbb time kami balik tu dah pukul 12am lebih sampai sekolah pun dah dekat pukul 1am . Semua org dah tido, habit aku sebelum tido mesti kencing 2@3 kali sebab takut nak bangun kencing sorang2 tengah malam. Jadi sebab dah lewat malam ni xde aktiviti lancap member haha.
Masa ni aku dah pro lancap, dah taw apa itu mani,mazi dan mandi wajib. Jahat2 aku kena gak taw semua ni sebab nanti nk solat xsah.
Paginya, aku sent la surat tu guna ‘posmen’ aka orang tengah then, tengahari tu dah bluetick,seen and reply ;) haha, teka apa aku dapat?.. Buku yang penuh kata makian dan mintak break. Haha apa la nasib aku. Just move on. lagipun time tu muda lagi. org ada gf aku pun nk ada gf.
Masa kini
Malam ni dah janji nak sama2 ‘urut’ dengan Mad. Urut taw bukan benda lain haha.. so aku pakai seluar pendek xpakai baju just selimut satu badan. Aku tumpang tido katil Mad cantum dengan katil sebelah milik senior yang balik kampong sebab xsihat . Dia lak pakai kain pelikat n baju singlet ja . Dah cantum katil tu paham2 la. Lampu dorm tutup just samar2 lampu koridor aja yang masuk celah atas pintu.
Kami pun mula projek dengan aku dulu. Masuk kepala dalam selimut tarik batang Mad keluar, pastu usap2 dari lembik sampai keras, dia jenis trim bulu licin xmacam Naz, pastu aku keluar kepala dari selimut, dia take turn masuk dalam selimut lak, main batang aku pulak sampai “stim’ istilah bagi batang yang dah keras. Istilah macam air pret(prit) bunyi macam ni la maksudnya air mani. So kami main la sampai masing pancut air pret tu. Haha dah puas, kami pun tido terus. Naz dah tido awal dah.
Tengah nak pejam mata tu,
Mad Tanya ‘’nak isap tak aku punya macam dalam video blue?’’
Aku diam ja.. Mak ai geli kot nak masuk kote dalam mulut,, gila apaa pikir aku..
‘Dak arr, ngantuk, geli,’ simple ja jawab pastu aku tido..
Mad pun diam xda respon, xda pulak nak pujuk or paksa aku isap lagi pastu.. tapi dia peluk aku dari belakang sampai pagi.
Esoknya, macam biasa hari sekolah, lagi dua hari nak balik kampung, bestnya lahai boleh tido katil sendiri bebas nak tido banyak bantal bangun lewat pastu bangun tengok kartun dari pagi sampai tengahari, sabar dua hari lagi..
Bersambung..
Sorry xbanyak adengan yg menghairahkan just cerita aku jadi plu ja.. kalau nak yg intim lagi kena tunggu sikit. Aku ingat nak tambah plot yang aku reka. tapi nanti xreal lak.. huhu. macam mana?
YOU ARE READING
Kisah Aku 1 : Aspura (complete)
Short StoryHanya pengalaman Aku/Fizi(bukan nama sebenar) mula2 terjebak dalam dunia P.L.U ni. Harap maaf, boring sebab ini pengalaman bukan fantasi. Thank sudi baca.Apa2 boleh komen. 😄