Part 8 : Yang Terjadi

6.1K 75 4
                                    

Aku dengan Abg Edd pun jalan sama2 gi dewan makan untuk minum petang. Kami dua ja ada masa tu, sebelah perempuan ada la dua tiga orang pelajar tengah membawang. Abg Edd nampak smart je badan dia.
Dalam hati aku " kalau la boleh peluk badan Abg Edd yang sado ni bestnya. "

Sedar x sedar perasan aku terhadap lelaki makin lama makin suka. Tapi perempuan pun aku suka juga. Aku pun pening dan anggap benda ni normal ja untuk remaja yang baru nak membesar. Tapi aku xtaw yang aku semakin jauh tersasar dari naluri aku sebagai lelaki.

Aku teringin sekali nak dimanja oleh Abg2 yang penyayang dan dilayan macam budak kecik. Haha biasalah kan anak bongsu dan anak manja.

Abg Edd tanya "Buat pe je tadi, tak outing, ?

"Saja la Abg, saya malas nak keluar sebab japgi habes duit lak, better jimat ja," jawab aku.

" Bagus la camtu, kalau outing pun just tengok wayang, karaoke dan lepak kat CC,xda apa pun.Menghabiskan duit" Abg Edd bagi pendapat.

Aku pun iya kan aja sambil makan roti jala kuah gulai. Pastu comot lak haha, meleleh ja tepi mulut. Abg Edd terus guna jari dia lapkan kuah yang meleleh tu. Haha aiyooo 😳 blushing jap Ketua Asrama caring camni.

Malam sebelum cuti pertengahan

Am sekali lagi datang dorm aku nak tido sekatil , kali ni xcantum. Gila apa mana muat. Nak x nak kena kejut kan Fauzi yang tengah tido sebab nak mintak izin cantum katil. Dia yang mamai pun iyakan aja permintaan kami.

"Jangan nak buat pelik2, nanti aku gtaw Abg Edd. " aku tegas kata dekat Am.

Am buat xtaw aja pastu terus tido. Aku rasa dia paham apa yang aku maksudkan. So aku pun boleh tido dengan aman dan selamat.

Tiba2 aku rasa berangin ja bahagian bawah perut aku, aku cuba nak tarik selimut tapi tangan aku kena kilas ke belakang macam kena lock. Mulut aku pulak kena sumbat kain. Aku dah cuak dan seram sejuk dah. Dalam keadaan mengiring tu, aku rasa dekat celah peha aku ada benda tengah bergesel laju kejap slow kejap. Aku agak Am main kan kote dia dekat celah peha aku. Lubang aku xdapat, celah peha lak jadi mangsa dia.. aku xmelawan just relakan sebab bukan teruna aku yang diragut. Lama juga dia buat macam tu, sebelum aku rasa ada air panas mengalir dekat peha aku. Am dah pancut mani dia, ngeluh perlahan nafas laju dia tadi pun dah berkurang. Tangan aku dah xkena lock lagi. Aku pun keluarkan kain dekat mulut aku.

"bodo" terkeluar dari mulut aku lalu aku cuba tido..

Am sempat kata " Kalau ang bagitahu orang lain, nanti aku bocor rahsia ang duk lancap orang malam2 dulu, paham?"

"ok, janji ni last jangan kacau aku dah" kata aku.

Am jawab " Aku xjanji"

Aku perasaan badan Fauzi mengigil macam dengar n perasaan apa yang jadi dekat aku. Aku harap dia xbocorkan apa2 dekat sapa2. Huhu first time aku rasa xseronok n xselamat dah tinggal dekat asrama . Kenapa semua ni jadi kat aku? Semua punca aku bodo dan naif pasal "urut" tu.. hakikatnya sekarang aku rasa terancam dan kena ugut kalau xikut cakap dia.

Hari2 berlalu mcm tu, dah nak masuk bulan kemerdekaan, malam 30/8 selalunya akan ada Malam Ambang Kemerdekaan. Malam tu meriah sangat makanan pun ada nasi ayam, sate, kek, buah kerepek dan macam2 . Confrim perut macam orang ngandung 5 bulan malam ni haha. 😝 Tepat Jam 00.00am 31/8 boom boom boomm🎆🎇 berdentum memecah suasana malam bunyi api malam tu. Am masih xkacau aku sampai hari ini. Fauzi lak aku tengok dah renggang , kalau nampak aku ja cepat buat sibuk or berlalu pergi. Aku pun xtaw sama ada apa yang jadi dekat aku penghuni lain tahu atau x.

Tapi hati aku kata." Just do as usual" Xguna pikir benda yang kita xtaw, baik fokus apa yang ada depan mata. Apa yang jadi mungkin takdir yang dah ditetapkan.. Redha..

Tahun kedua ni, dah xda apa yang menarik lagi. So aku rasa ni saja cerita yang penting jadi masa tahun kedua yang membawa kesan kepada dunia plu ni. Am pulak confirm xmasuk asrama tahun depan sebab kantoi mandi dalam tangki dekat atas bangunan asrama. Huh aku xtaw la selama ni aku mandi, gosok gigi dengan air mandian sapa. geli bodo. Memang perangai masing2 serupa orang xda otak. Manusia macam ni la menyebabkan asrama jadi huru hara.

Aku tamatkan cerita Tahun Kedua setakat ni, sahaja.

bersambung..

Lepas ni, aku dah masuk form 3 dan akan ada cerita yang aku rasa nak kekal simpan sebagai antara memori aku yang indah dan best. Macam mana aku rasa cinta kat sesorang yang sama jantina dengan aku.. huhu. sorry ya kalau boring.. thank u baca

Kisah Aku 1 : Aspura (complete)Where stories live. Discover now