2. Bölüm / Seçim

37 7 3
                                    

Yazım yanlışım olabilir kusura bakmayın.
İyi okumalar...
---------

" Gotham'da sıradan bir gündü, güneş bulutların ardında gizliydi, yine. Sokakta gezen polis arabalarının siren sesi vardı. Bunun dışında pek fazla ses yoktu.
Bense o sırada evimizin bahçesinde salıncakta sallanırken yan komşularımızın evine bakıyordum. Daha doğrusu evin sahibi Jim Gordon' a bakmaya çalışıyordum. Merak etme, sapık değilim. O bir polisti ve bu çok havalı bir işti.
Ona hayrandım ve o bunun farkındaydı. Bana bir gün onun gibi olabileceğimi söylemişti.
Ve her şeyin başladığı gün ben yine günlük rutinimdeydim. Komiser Gordon evden çıktı ve her zaman ki gibi bana baktı. Elini havaya kaldırdı ve salladı, bende ona aynı şekilde karşılık verdim ama o gün farklı bir şey oldu.  Komiser Gordon'la beraber kızıda evden çıktı.
Hızlı adımlarla, araca bindiler ve gittiler. Onların ardından bende sallanmaya devam ettim. "

" Sıkıldım, biraz hızlansan mı ? " dedi Zach.

" Biraz sabırlı ol, zaten her şey onlar gittikten sonra başladı. Ben sallanırken evimizin olduğu sokağa bir araba yaklaştı. Arabadan inen adamlar epey ürkütücü tiplerdi. Onların geldiğini annemde görmüş ve benim gibi onlardan şüphelenmiş olsa gerek ki beni çağırdı. Bende içeri girdim ve annem bir daha dışarı çıkmama izin vermedi. Ama o adamın çocukları çıkabiliyordu. "

" O adam ? "

" Yani üvey babam, öz babam ben doğmadan önce bizi terk etmiş gibi bir şey ve annemde o adamla evlenmiş. Onun benden 2-3 yaş büyük ikizleri vardı. O evde pek sevilmezdim, hor görülürdüm zaten beni tetikleyen buydu; öfke, onlar karşı hissettiğim öfke....
O günün akşamında, o adam eve içmiş bir şekilde geldi. Bir de baktım annemle kavga ediyorlar, genelede komiser Gordon vardı ve annemle kavga etmeye çekinirdi. Ama o evde değildi ve buna cesaret edebiliyordu. Onlar kavaglarına devam ederken bir anda benim üzerime doğru geldi. Korktum, olduğum yerden kıpırdıyamadım. Sanırım o gün ilk defa biri bana tokat attı sonra bir anda etraf yanmaya başladı. Yangının nerden çıktığını görmek için etrafıma bakıyordum ve nerden geldiğini gördüm. "

Durdum ve derin bir nefes aldım.  Geçmişimi düşünmek hiç bir zaman iyi olmazdı benim için ama bunu birine anlatmak bu hiç iyi değildi. Sanki göğüsüme biri baskı yapıyor da nefesim daralıyordu.

" Aida, iyi misin ? "

" Evet, sadece geçmişim pek parlak değil.  Neyse, devam edeyim ben, yangın ellerimden geliyordu. Ateş dirseklerime kadar gelmişti ve korkum pekte yararlı olmuyordu. Onlar benden uzaklaşıyordular ve ben bir anlık bir kararla dışarı koştum. Ardıma bile bakmadan, sadece koştum. Sonra ne oldu bilmiyorum. Gözlerimi orda açtım, bana yardım edebileceklerini söylediler ve ben de inandım.... Öğrettiler, bana gücümü nasıl kullanıcağımı öğrettiler. Sonrada onlar için diğer çocukları buldum, getirdim ve hatta onlar için öldürdüm de.  Bir kaç ay öncesine kadar bunu yapıyordum ama bir gün biri bana bunun yanlış olduğunu söyledi ve bana yardım edebileceğini söyledi. Ona inanmak isterdim ama gözlerim fazlasıyla kördü. Zaten sonra gücü olmayan biriydim yani işe yaramazdım."

" Waow, cidden uzun hikayemiş, peki güçlerin onlar nasıl gitti ? "

" Hikaye burda bitiyor! "

" Tamam, patron sorun değil kimseyi zorlamıyoruz " dedi ve ardından " Peki şimdi ne olucak ? " diye cümlesini bitirdi.

"Kaçmak için plan yapıyorsun ve sonrasını bana mı soruyorsun!"

" Bak, benim planım sadece kaçmaya yönelikti sonrasını pek düşünmedim "

" Aman ne güzel ! " dedim ve oturduğum yerden hızla kalktım. Bu tek odalı kulübede olan iki pencereden birinde dışarıya bakmaya başladım.

Kaçıyordu ama planı bile tam değildi. Acele karar vermiş olmalı ki, zaten öyledir kesin. Herkes dışarı çıkartılırken karar vermiş olmalı. Öyle olmasa bile bu salaklığı açıklayacak başka bir şey bulamıyorum. Artık ne yapmalıyım ?

Lütfen konuş benimle

Bu salak bizi öldürür

Evet, bunun bende farkındayım. Kendi başımayım artık belki Gotham'a dönmeliyim. Orda bana elbet biri yardım eder.

Kimi kandırıyorum, kimse yardım etmez. Orası Gotham, ordaki herkes ancak kendine yardım edebilir.

Komiser Gordon

O bana yardım eder, polisler de yardım eder. Bir de yarasa var, diğer kahramanları da unutmamak gerekiyor. Yardım edebilecek bir çok kişi var. Elbet birisi yardım eder.

"Hey! Aida, düşündüm de, neden benimle birlikte gelmiyorsun?"

" Ölmek için henüz çok gençim "

" Ha ha ha , çok komik. Ben ciddiyim benimle birlikte gel. Gotham'a gitme, hem gitsen bile onlar seni istemez sonra sokaklara düşersin, polis seni bulur, kim olduğunu  öğrenir tekrar onlara götürür ve onlar her şeyi söyler. Zaten sonrası Star Laboratuvar, yani uzun lafın kısası benimle gel yoksa işin biter. "
Ona doğru döndüm ve eski yerime yürüdüm.

" Kafanda çok güzel bir seneryo oluşturmuşsun ve Star Laboratuvar ne bilmiyorum. " dedim ve yerime oturdum. Bana baktı ve derin bir nefes alıp verdi.

" Bizim gibileri eğitirler ama senin eğitilmeye ihtiyacın yok gözetim altında kalırsın demek isterdim ama sen birilerini öldürdün. Seni biraz zor bırakırlar. " dedi.

" Sen gerçekten salaksın, kim benim birini öldürdüğümü bilecek ki ve gücüm yok beni salarlar. "

" Gotham Batman'in ve o senin kim olduğunu biliyordur. " dedi. Haklı olabilir ama yine de salak.

" Sen nerden biliyorsun, yoksa onlardan birimisin ? " dedim şüpheci bir tonda. Aslında onlarda biri olmadığı çok beli.

Neden derseniz ?

Onu bulan bendim ve kim olduğunu biliyorum. Hem onlarda olsa bile onu burda 2 yıl boyunca tutmazlardı. Değil mi ?

" Ne !! Hayır onlardan biri değilim. Bu çok havalı olurdu ama değilim. Neyse, sen bana cevap ver!! Benimle gelicek misin ? " dedi.

Bir cevap bekliyor ve ben ne cevap vereceğimi bilmiyorum. Sanırım hayatımda ikinci defa ne yapıcağıma karar vermem gerekiyor. Umarım bunun sonu da acı ile bitmez.

" Emin değilim Zach, düşünmem gerekiyor. Fikrimi sana yarın açıklarım. "

" Tamam ama doğru karar verdiğine emin ol " dedi. Bende başımı sallamakla yetindim. Yarın uzun bir gün olucak ve beni bekleyen, hayatımı değiştirecek zor bir karar vermeliyim.

Zach ile bilinmeze gitmek

Ya da

Gotham'a dönüp bana biçilen hayatı yaşamak.....

---------------

Bu bölüm de burda bitti, sonraki bölümde görüşürüz...

Black RiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin