13. Bölüm

13 2 0
                                    


Şuan bir evdeyiz daha doğrusu bir apartmandayız. En üst kattaki dairedeyiz ve burası   Nightwing'in evi.

Adam bizi evine getirdi ve şuan karşımızda kendi yaralarını sarıyor. Hemde maskesiz !!!!

Kafasını kaldırıdı ve bana baktı. Onun masmavi gözleri var.

" Aida, bana şu masadaki sargı bezini getirir misin? "

Masada duran bezi aldım ve yanına gittim. Bezi alınca bana gülümsedi.

Ben ise ona baktım ve kapıda duran Zach'e döndüm. O da benim gibi şaşkınlık içindeydi. Bir kahraman bize yüzünü gösterdi ama neden?

Madem merak ediyorsun sor o zaman

" Neden bize yüzünü gösterdin? "

Soru Zach'ten geldi.
Nightwing kolunu sarmaya devam ederken ona baktı.

" Çünkü size güveniyorum "

"Neye dayanarak.O daha önce senin gözünde kötü adamdı ve bense ilk defa gördüğün biriyim. 

" 1, o benim gözümde kötü biri değil sadece yanlış yönlendirilmişti. 2, evet seni yeni gördüm ama senin zaten kim olduğunu biliyorum. Yani bir sakınca görmüyorum "

Zach başka bir şey söylemedi ve bende o sargılarını bitirene kadar bekledim. Yaklaşık bir 15-20 dk sonra bizi evin salonunda otururken o geldi ve tam karşımda oturdu.

Hiç bir şey söylemedi, sanırım önce bizim başlamamızı bekliyor.

" Adam Stranger'ı tanıyor musun ?"

" Evet "

" O öldü "

" Onun yaşayıp yaşamaması ile ilgilenmiyorum. "

" Kahramanları insanların hayatına önem verdiğini sanıyordum "

Zach benden önce davranıp ona  sordu.

" Elbette kahramanlar önem veriri ama o sadece bana yardım ederek kendini iyi bir adam sanan biriydi. Yani o zaten böyle olacağını biliyordu. Sadece biraz iyilik yaparak öldürdüğü diğer insanların kefaretini ödedi sanıyor. "

" Ölmeden önce Aida için dedi ki hayatta olması önemliymiş. Neden ? "

Nightwing cevap vermeden önce arkasına yaslandı.

" Çünkü ben onu arıyordum. Bu yüzden önemli "

Bu adam bir şey saklıyor

Nereden biliyorsun?

Onun içini görebilirim

Yani zihin mi okuyorsun?

Hayır, başka bir şey. Sana bunu anlatsam anlamasın.

" Beni neden arıyordun ?"

Sorum üzerine bana döndü.

" Çünkü annen bana geldi ve sana olanları anlattı. Yardım istedi ve bende seni aradım. "

Annem...
Beni mi arıyordu ? İyi de neden, neden?

" Neden beni arasın ki ? "

Nightwing'in bakışları değişti aniden.

" Neden aramasın ki ? O senin annen ! Kendi çocuğunu merak ettiği için ! Seni sevdiği için! "

Sanki bana açıyor gibi bakıyordu. Kimsenin bana acımasına ihtiyacım yok.

" Ne yani bizi bu yüzden mi buraya getirdin. Ona bunu söyleyip sonra annesine vermek için mi? "

Nightwing bir şey söylemedi daha doğrusu söylemedi. Çünkü kapı çaldı. Kalkı ve kapıya gitti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 31, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Black RiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin