12. Bölüm / O Geldi

16 4 0
                                    

3 gün sonra
04:17

Gün daha yeni başlıyordu ve ben yanıma o getirdiğim çantayı alıp bu evden gidecektim ama önce evin mutfağında biraz yemek yiyordum.

Flaş'taki tüm videoları izledim ve pek bir şey çıkmadı. Sadece o yer hakkında, benim hakkımda ve Nightwing hakkına konuşup duruyordu. İlgimi çeken tek şey Savage adlı bir adamdan bahseti. Büyük, kaslı ve denilene göre kendisi insan toplumunun başında yer alıyormuş. Bu kadar yaşlı bir adamı merak ettim ve onun mutantlarla ne ilgisi olduğunu.
Belki Nightwing biliyordur, onu bulduğumda sorarım.

" Aida ?"

Arkamı döndüğümde Peter'ı gördüm. Mutfak kapısında bana bakıyordu. Gözleri yerdeki çantama kaydı.

" Bir yere mi gidiyorsun? "

Adam bana evini açtı ama ben bir hırsız gibi yemek yiyip gidiyorum.

" Sanırım Bludhaven'a, Nightwing'i bulmaya gidiyorsun. "

" Sen nasıl bunu biliyorsun? "

Yanıma geldi ve bir sandalye çekip oturdu.

" Sadece tahmin ediyorum ve sanırım yanılmadım da "

Bu adam bir şey biliyor

" Ne saklıyorsun? "

" Bir şey saklamıyorum, sorsan söylerim "

"  O zaman söyle ne biliyorsun "

" 2 yıl önce Zach'i her yerde ararken Nightwing bir anda geldi ve bana dedi ki Zach'i komada göster. Ben onu bulacağım dedi ve o geri gelicek dedi. Bende dediğini yaptım ve 2 sonra Zach geri geldi. Ve düşündüm de sen bir şeyler biliyorsun ve onu arayacaksın. Eminim ki sen gidersen Zach senin peşinden gelir yani eğer gelirse ona göz kulak olursun değil mi? "

" Yiğeninden bu kadar çabuk mu vazgeçiyorsun "

" Hayır vazgeçmiyorum, sadece onu sana emanet ediyorum. Çünkü ben onu burada tutamam, o seni seviyor ve dinliyor. Beni değil. "

" Beni seviyor mu? "

" Evet, seni bir koruyucu olarak görüyor. İlk geldiğinizde gece yatmadan önce bana seni anlattı durdu. "

Elimdeki yemeği bıraktım ve masadan kalktim.

" Ben kimsenin koruyucu meleği değilim ve her şey için teşekkürler Peter "

Mutfaktan çıktım ve ana kapıya geldim. Oradan da dışarıya çıktım.

" Bir an hiç gelmeyeceksin sandım "

" Sen burada ne arıyorsun ?!"

" Seni bekliyordum. Biliyorum  gelmemi istemiyorsun ama beni eğiteceğine söz verdin. Sen olmadan nasıl ögrenicem değil mi? "

Ahhh neden böyle bir söz verdim ki
Bu da gitmez şimdi

Ardımdaki kapıyı kapattım ve ilerlemeye başladı.

" Bunu tamam diye kabul ediyorum ve söz çok iyi bir öğrenci olucam. Hep sen ne dersen o olucak.  Tamam mi ? Aida beni dinliyor musun! "

Onu götürmek kötü bir fikir

Başka çarem mi var

06:23
Bludhaven

Hava aydınlanmaya başladığında biz Peter'ın bizim için özel olarak ayarladığı araba ile buraya gelmiştik. Zach de yanında bir çanta getirmişti. Çantada nakit para ve bir kaç parça kıyafet vardı.

Biz şuan şehrin tenha bölgelerinde geziyoruz. Nightwing'i bulmak için özellikle burayı seçtim. Çünkü onunla konuşacaksam önce hakkında bir şey öğrenmeliyim. O videodan anladığım kadarıyla zor kullanmaktan çekinmiyor. Bir çocuğa vuracağını sanmam ama benim kim olduğumu biliyor. Yani ne tepki veriri bilmiyor.

Sokakta gezen tek tük insanlar vardı. Bazıları biz kaybolana kadar ardımızdan baktı, bazısı ise hiç umursamadı.

" Bazı insanlar burayı eskiden Gotham'a benzetiyormuş ama sonra Nightwing geldiğinde biraz daha iyi olmuş durum. "

Zach yanımda sessizce konuşuyordu.

" Neden sessizce konuşuyorsun? "

" Bilmiyorum "

Biz neredeyse bu binaların sonuna gelmiştik ki bedenim aniden durdu. Zach de durup bana baktı.

Sol tarafta

Nightwing mi?

" Zach sol tarafa gidiyoruz "

Hayır burdan gidin, birinin varlığını hissediyorum. Tehlikeli birinin

" Aida hadi gidelim ! "

" Hayır oraya gitmiyoruz "

" Neden? "

" O, oranın  tehlikeli olduğunu söyledi. Düz devam edelim "

" Tamam "

Biz düz ilerlerken yinede sol tarafa baktım. Bir çıkmaz sokaktı ve sonunda 2 adam vardı. Sanırım kavga ediyorlardı. Dayak yiyen adam ayağı ile onun üzerine basan adama yalvarıyordu onu bırakması için.

Üzerine basan ise onu hiç umursamadı. Adam bir kostüm giymişti, kostümü siyah ama bazı yerleri turunucydu. Ve sırtında iki kılıç vardı.

Biz yerdeki adamın sesini duymazdan gelip yolumuza devam ettik. Başımıza bela almaya gerek yok. Biz yolumuza devam ederken Zach beni durdurdu ve eli ile uzaktaki bir yeri gösterdi.

Çok net belli olmuyordu ama bu Nightwing'ti ve buraya doğru geliyordu. Bir çatıdan öbürüne atlayıp duruyordu.

" Sence o şu adama yardıma mı geliyor? "

" Olabilir "

Nightwing bir kaç dakika sonra geldi ve o sokak arasına daldı. Bizi görüp görmediğini bilmiyorum ama hiç buraya bakmadı.

O girdiği gibi sesler gelmeye başladı. Metalin metale değme sesi.

Ses bir süre devam etti ve sonra içerideki dayak yiyen adam dışarı fırladı. Bizim tam tersi yönümüzde koşmaya başladı.
Ve onun ardından kostümlü adam da dışarı doğru geldi. Ve kaçan adamın peşinden koşmaya başladı. Onun ardından kimse çıkmadı.

Zach kolumu dürtünce ona baktım.

" Sence o öldü mü?"

Ben ileri doğru adım attığımda o dışarı çıktı. Her tarafı kesiklerle doluydu. Önce diğer adamların gittiği yöne sonra bize doğru baktı. Ve bakmaya devam etti ve yavaşça ilk adımı attı. Tam yanımıza geldi ve boyunu beninle eşitledi. Bir elini omuzuma koydu. Ben ona bakarken o da bana bakıyordu.

" Sen, bu nasıl olur ? Şükürler olsun hâlâ hayattasın "

Beni aniden kendine çekti ve sarıldı.

Ne oluyor ?
Acaba kafasını mı vurdu?

Senin adada öldüğünü düşünmüş olmalı

Haklısın, beni en son orada gördü.

" Şu adam bize bakıyor "

Zach konuşunca bende arkamızdaki adama baktım.

"  Şimdi siz ikiniz bu bölgeden çıkın. Ben birazdan gelip sizi bulurum tamam mı? Ama çok uzaklaşmayın ve kimseyle konuşmayın "

Bu adamın sesi niye böyle değişti. Sanki ağlayacak gibi.

Zach onu onaylayınca o da gitti. Şuan nedensizce adama üzüldüm.
Zach kolumdan tuttu ve biz yolumuza devam ettik.

Black RiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin