7. Bölüm / Yeni numaralar

27 5 0
                                    

Herkese merhaba!
Sadece şunu söyliyeceğim. İsmini belirtmek istemediğim bir okuyucum bana mesaj attı ve bana kitabın akışının çok yavaş gittiğinin ve haftada sadece 1 bölüm attığım için olduğunu söyledi. 6 bölümdür hâlâ olaya girilmedi dedi. Ona da dedim ve şimdi sizlere de söylüyorum. Kabul biraz ağır gidiyor ama benim istediğim yere ancak bu şekilde gidiliyor. Yani olayların birçoğunu anlatmadan da geçebilirim ama böyle yapmak istemiyorum. Neyse çok uzatmıyacağım eğer başka bir şey sormak istiyorsanız sorabilirsiniz. Hepinize iyi okumalar, oy ve yorumlarını bekliyorum..

Evin önüne geldik ve elimdeki telefonu ona verdim. Telefonu aldığında bir süre öylece durdu ve sonra numaraları tuşlamaya başladı. Telefonu kulağına götürdü ve bir süre bekledi. Sonra kapatı ve yine numara tuşlamaya başladı. Yine telefonu kulağına götürdü ve birkaç saniye sonra geri indirdi.

" Sorun ne ? Açmıyorlar mı ? "

" Aradığınız numara kullanım dışı  diyor numara değişimlerdir değil mi ? "

" Olabilir " dedim ve önüme döndüm. Olabilir, neden olmasın insalar numara değişiyor. Şimdi ne olucak ? Başka bir yere gitmeliyim ama önce ondan kurtulayım. Artık bir işe yaramaz. 

O kadar emin olma bu sulu göz hâlâ işe yarar. 

Sulu göz ? Zach mi ?

Kafamı yana çevirdim.

Offf o ağlıyor gözleri dolmuş. İyide bu neden ağlıyor durduk yere. Bir de bana bakıp ağlıyor.

" Ne oldu ? Niye ağlıyorsun sen! "

Sorum üzerine gözlerin kırptı ve göz yaşları aşağıya aktı. Derin bir nefes aldı ve dudaklarını hafiften ıslattı.

"Sadece numara değişti değil mi yoksa.. yoksa.. yani onlar ölm- yok değil mi yani böyle bir şey olamaz değil mi !!.?"

Gözlerinden yaşlar bir bir ardına akıyordu. Ona ne söyleyebilirim ki bu da bir ihtimal.

Sustur şu çocuğu

Nasıl ? Söylemesi kolay ! hayatımda kimseyi teselli etmedim ki ben !!

Numara değişmiştir bunu söyle

Haklısın bunu söylemeliyim ama ya ölmüşlerse. Beni ilgilendirmez ama şimdilik inansın yeter.

" Bak Zach hemen en kötüyü düşünmek doğru degildir. Numara değişimlerdir bu olabilir insalar bazen numara değiştirir. Ve-

Gözlerindeki bakış değişmişti, ne yapmaya çalıştığımı anladı en iyisi dürüst olmak. Yoksa herşey daha kötü olacak. Önüme döndüm gözlerinin içine bakıp bunu söyleyemem çünkü her ne kadar anne ve babam ölmüş olsalardı anne ve baba yerini koyduğum kişilerde vardı. Derin bir nefes aldım ve geri verdim.

" Ama.. ölmüş olabilirler de buna hayat diyorlar. Bazen insanlar ölür bazense, bazense sadece numara değiştirir. Bu hayat böyledir. Her gün birileri ya ölür ya da öylece hayatımızdan yeni numaralarla çıkar. Sen istesende istemesende hayat böyledir. " 

Derin bir nefes aldım ve o da burnunu çekti. Önüme bakıyorudum ve o da yerinde hafiften kımıldayarak benim gibi durdu. Onu ben getirdim ama ailesini ölüp ölmediğini hatırlamıyorum. O kısma dikkat etmedim.

Etmedin mi ? Emin misin! Etmek istememiş olmayasın . 

Bilmiyorum

Siz insanlar zaten hep böylesiniz bir hata yaparsınız ve sonra bilerek yapmadım, bilmiyorum, hatırlamıyorum dersiniz

Yalan söylemiyorum ki ben... ben emin değilim

" Amcam var birde onu arayacağım belki o açar telefonu. Ne diyorsun? " 

Zach konuşunca o bana cevap vermedi. Vermesinde çünkü ne diyeceğimi bilmiyorum .

" Tamam bir dene belki o açar  "

Elindeki telefona tekrar numara tuşlamaya başladı. Telefonu kulağına götürdü ve sonra bana döndü. 

" Çalıyor " sesinde tekrar bir umut canlanmıştı ama biraz buruk bir umut. 

Ve sonra telefondan kulağıma bir adam sesi geldi,  Zach telefonu hoparlöre almıştı.

" Alo kiminle koşuyorum " dedi telefondaki adam . Zach derin bir nefes aldı ağzını araladı ama tek kelime etmedi .

" Alo beni duyuyor musunuz ! Kimsiniz ? "

Zach bana baktı ve konuştu

" Şey... acaba Peter Anderson ile mi konuşuyorum.

" Hayır ben oğluyum. Siz kimsiniz ? 

" Luke sen misin? "

" Evet de siz kimsiniz ve beni ve  babamı nereden tanıyorsunuz öğrenebilir miyim? "

" Luke, benim... Zach "

Karşı taraftan ses gelmedi bir kaç dakika geçti ama hâlâ cevap gelmiyordu. Ve en sonunda kapattı telefonu

" Kapattı mı. Neden ? "

" Bilmiyorum belki yalan söylediğin düşünmüştür ya da şok olmuştur "

" Olabilir, hem artık amcamın numarasının aynı olduğunu biliyorum " 

" Evet haklısın "

Tam o anda telefon çaldı ve Zach hemen açtı. 

" Zach "

Bu sefer konuşan farklı biriydi

" Amca "

" Aman Tanrım bu gerçekten sensin. Zach neredesin ? İyi misin ? Söyle Amcan gelsin seni alsın söyle bana neredesin oğlum?

Karşı taraftan gelen seslere bakarsak adamın ağladığını söyleyebilirim ve tabii Zach'in ağladığını da .

" Merak etme Amca iyiyim,  neredeyim bilmiyorum ama merak etme yanlız değilim yanımda ne yaptığını bilen biri var. "

" Şükürler olsun. Yanındaki o da iyi mi? "

" Evet iyi "

" Bak sakın olduğunuz yerden ayrılmayın, telefonu da kapatma ben şimdi polisi arayacağım yerini bulacağım "

" Bu hat polis erişimine kapalı yani bulunmaz " dedim.

Zach dediklerimi tam adama söyleyecekken adam beni onayladı.

" O zaman ne yapmamızı önerirsin. "

Bunu bana sormuştu. Ne yapmalıyım söyle bana çıkar bizi burdan...
Bana cevap ver !
Lütfen!!

" Ben etrafa bakacağım eğer bir şey bulursak size haber vereceğim, siz şimdilik bekleyin. "

" Emin misiniz yani belki telefon açık kalmalı şey için be- "

" Telefonun şarjı biter ise bize hiç ulaşamazsınız bayım hepimiz için en iyisi sizin beklemeniz "

Karşı taraf dediklerimi düşünüyor olacak ki biraz durdu. Birkaç dakika sonra cevap geldi.

" Tamam bekleyeceğiz "

Zach telefonu kapattı.

" Şimdi ne yapacağız Aida? "

" Sen içeriye bak bir harita, bir broşür ya da bir kart her hangi bir şey var mı diye bak ama yukarı çıkma, ben garaja baktıktan sonra oraya bakarım. Olmadı son çare olarak kasabaya gitmemiz lazim "

" Tamam "

Zach içeri girdi bende garaja doğru ilerledim. Onun tekrar cesetleri görmesine gerek yok hem benim o cesetlere bakmam lazım.

Ama bundan daha önemli şeyler var. Mesela bu ölü insanların kim öğrenmeliyim veya benim hayatta olmam neden önemli ama en önemlisi bu işin sonunda başı yanan ben olmamalıyım. Kendi paçamı bir şekilde temiz tutmalıyım. Aksi taktirde sonum garajdaki ya da yukarıdaki ölüler gibi olur....

Black RiseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin