Nehir, Gökçe'nin en yakın arkadaşı ve ortağı. Fotoğrafçılık kursundan dönerken yolda Pritzel ve Demir'i yan yana gördü. Gizlice takip etti ve en son bodruma girdiklerini gördü. Çok yazık bu sefer yakılabilecek bir perde yok...
Dakikalarca romantik romantik konuşmalarını izledi."Gökçe öldürücek bu sürtük Pritzel köylüsünü"
Öpüştüklerini gördüğünde çenesi yere değdi. hemen onlarca resimlerini çekip Pritzel dışarıya çıkacağında uzaklaştı. Sonraki okul günü olacak şeylere kimse hazır değildi.
Hem de daha 2 gün önce okulda yangın çıkmışken...Sonraki gün okulda ilk tenefüste Nehir Gökçe'ye resimleri gösterdi. Gökçe garip bir şekilde bu sefer önceki kadar delirmese de biraz psikopatlaşmıştı. Köşede Pritzel'i sıkıştırıp hesap sormaya başladı.
Pritzel, "Ben anlamıyorum"
"Neden bu fotoğraflar var sizde? Napıyosunuz sizi ne ilgilendirir ki?" dedi ağlar gibi bir ses tonuyla.
Nehirin hep fotoğraf makinesiyle gezdiğini tüm okul bilir. Pritzel anlık öfkesiyle ona dönüp hesap sormaya başladı."Psikopatsınız siz. Rahat bırakın beni!"
Gökçe "Saçını başını yolarım ha kızım senin" diye bağırdı ve olan oldu.
Çığlıklar eşliğinde yarım dakika boyunca kavga ettiler. Etrafa diğer öğrenciler toplandı ama kimse bir şey yapmadı.Ve en son bardağı taşıran son damla, Kavga sırasında Nehir sırt çantasındaki fotoğraf makinesini düşürüp kırdı. Öfkeyle Pritzel'in üstüne yürüyüp çığlık attı. "ŞİMDİ GÖRÜRSÜN SEN OROSPU"
Pritzel'in gözleri sulandı ve anlık göz kararmasıyla Nehir'i ittirdi.
Nehir camdan sarkıp tutunmaya çalıştı fakat bir anda dengesini kaybedip düştü. Çığlık atarak aşağıya düştü ve en sonunda ses kesildi. Tam o anda Demir kalabalığın arasından fırlayıp öne çıkmıştı.Pritzel korkmuş ve yaşlı gözleriyle "hayır, benim yüzümden olmadı." diyerek kalabalığa bakıyordu.
Demir, "Ben senin böyle olduğunu bilmezdim kızım." dedi tiksinen ve korkmuş yüz ifadesiyle.
"hayır, Demir!..."
Demir dışarıya çıkıp Nehir'e bakmaya gitti. Herkes ne yapacağını şaşırmıştı. Öğretmenler çoktan kavgayı ayırmaya gelmiş ve ambulansı aramıştı. Pritzel'in gözünden bir yaş süzüldü.
O gün 3 şey yere düşmüştü;
Nehir, Gözyaşı, Pritzel ve Demir'in aşkı.
Bunlardan en sert yere çakılanı ise aşk olmuştu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KANATLI AŞK
RomanceCennetteki hayatından kovulan hafızasız bir melek, insanlarla dolu bir lise. Meleğin prensi onun aşkı için kendisini riske atıp gizlice dünyaya gelerek onu bulmaya çalışacaktır. Ama hafızasını kaybeden beyaz melek çoktan bir dünyalıya aşık olmuştur...