Uyandığım da her zamanki gibi Demir yanımda yoktu. Kesin gene aşağı inmiştir şimdi birde memleketindeyiz ya benle hiç ilgilenmez. Neyse bende hemen üstümü değiştirdim yatağımı toplayıp aşağı indim. Demir tahmin ettiğim gibi oradaydı yanında Semih de vardı ama Duygu yoktu. Demir yanına gitmeden Semihe Duyguyu sordum “bahçede oturuyor” deyince hemen bahçeye gittim. Duygu ile konuşmaya çok ihtiyacım vardı konuşmayalı çok olmuştu.
“Canım ne yapıyorsun burada”
“Hava almak istiyorum sıkıldım içerde”
“Bende sıkıldım ya ama sana bir şey diyeyim biz burada olduğumuz sürece çok sıkılacağız”
“Biliyorum Semih zaten şimdi den başladı zaten”
“Aynen Demir de başladı”
“Demiri anlarım çocuğun evi burası kaç yıldır hasret kalmıştır da ya Semih o buralı değil ki niye böyle”
“Duygu onlar tencere kapak gibiler Demir ne yapıyorsa Semih de aynısı yapacak ama gör bak iki gün sonra geleceğiz akıllarına”
“Bence daha geç”
“Olabilir”
“Benim kuzum nasılmış”
“Bilmiyorum teyzesi hiç bir şey hissetmiyorum”
“Ne zamandan beri doktora gitmiyorsunuz”
“Demir hastanedeyken öğrendim işte o zamandan beri gitmiyorum”
“Kızım gitsene daha ilk haftalar bunlar gitmelisin”
“Haklısın”
“Ya ikiz çıkarsa”
“Saçmalama tek bu ikiz olamaz”
“Duru bazen ikizlerden biri geç oluşabilir”
“Gerçekten mi ?”
“Evet olabiliyor öyle”
“Bugün gidelim o zaman”
“Tamam hadi git hazırlan ne kadar erken o kadar iyi”
“Demir gelsin mi ?”
“Sen bir sor...”
“Demir ben doktora gidiyorum gelecek misin?”
“Yok hayır gelmeyim siz Duyguyla gidin”
“Peki sen bilirsin”
Al işte gene yaptı yapacağını adam çocuğunu bile merak etmiyor bende gelecek misin? Diye soruyorum bende hata sormadan gidecektim. Ama sakin olmam gerekiyor bebeğime bir şey olmaması lazım. Hemen Duygu’nun yanına gittim. Hiç konuşmadan üstümü değiştirip çıktık.
Yolda giderken gene kendimi zor tuttum dokunsalar ağlayacaktım. Bir an önce bebeğimin durumunu öğrenip rahatlamak istiyordum. Ya bebeğim değil de bebeklerim olursa ben ikisiyle nasıl başa çıkacağım. Ben dedim çünkü Demir hiç bir şey yapmaz daha şimdi görmek istemiyorum doğduğunda mı ilgilenecekler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Tatlı Belası ♡Psikopat♡
RomanceBela nedir ? kimine göre en sevdiği şey kimine uzak durduğu şeydir bazıları uzak durmaya çalışsa da beceremez Duru da onlar gibi hep uzak durmaya çalıştı ama olmadı Demir de belayı seven psikopat tiplerden önceden ailesi yüzünden acı çekmiş bir erke...