Şefkatli Demir...

785 19 2
                                    

Dayan duru dayan lütfen dayan. Duru kendine gel lütfen çok özür dilerim hepsi benim hatam böyle olacağını sana zarar geleceğini bilsem yapar mıydım ?

Doktorlara bağırıyordu lütfen yardım edin! Diye. Sonunda bir doktor onu takıp şu odaya alın dedi demir hemen koydu odaya. Hemşireler gelip ona gerekli müdahaleyi yaptı şimdi nefes alıyordu Demir derin bir nefes alıp şükürler olsun dedi. Aşağı kantine inip kendine kahve aldı yukarı Duru’nun yanına çıktı. Yanına sandalye çekip oturdu saçlarını okşuyordu. Duru uyanmaya başladı hemen elini çekti Duru uyandı günaydın bugün nasılsın dedi neresi burası ben nasıl geldim buraya sakin ol hani ben seni depoya kilitlemiştim ya depoda yangın çıktı sende dumandan zehirlenince seni buraya getirdim.

Sen mi getirdin beni ?

Evet ben getirdim seni orada öylece bırakamazdım zaten hepsi de benim hatam.

Biliyorsun senin hatan olduğunu aferin sana.

Duru yapma şöyle neyse boş ver şimdi istediğin bir şey var mı hemen getiriyim

Yok hayır

Annenleri arıyım mı ?

Hayır onlar yurtdışında meraklandırmayım şimdi

Tamam sen bilirsin

Ne zaman çıkcam buradan  çok sıkıldım

Doktor bir saat sonra falan çıkarsın dedi ama evde dinlenmen lazım biliyorsun demi

Tamam çıkarım dinlenirim de sen bana bu kadar ilgi gösterme alışkın değilim hep beni kötü etkilediğin için

Ya ben çok mu kötüyüm hiç şefkatli iyi biri çok değilim

Evet çok kötüsün iyi haline şimdi denk geldim hadi beni eve bırak daraldım hastane kokusu çok kötü

Tamam hadi gel gidelim

Yolda giderken ikimizde çok sessizdik eve geldik teşekkür ederim bıraktığın için dedim eve geçtim Demir aslında iyi biri de bana çok gıcık davranıyor ve beni sinirlendirmeyi çok seviyor...

 

Başımın Tatlı Belası ♡Psikopat♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin