Korkuyorum...

256 8 2
                                    

Bazıları der ya siyahıma beyaz diye Duru benim için siyahıma sarı oldu. Benim siyahtan sonra en sevdiğim renk sarı oldu. Onuda siyah kadar seviyorum. Zaten siyah ile sarı çok yakışıyor uyumu her zaman dikkat çeker. Bizde Duru ile hep dikkat çekiyoruz. Sabah uyandığımda Duru gene yanımda yoktu. Bir kere de yanımda olsa ne olur yani. Kahvaltıya indiğimde Duru suratıma hiç bakmadı hala mı sinirliydi ? Ben onun gönlünü alırım. Masaya oturduğum onu sinirlendirip konuşturmak için benim gibi boş konuşmayan biri hiç susmadı. Duru bakış atınca sustum sandalyemi çekip ayağa kalktım yavaş adımlarla yanına doğru ilerledim arkasına geçtim sandalyesini çektim sonra kolundan tutup dışarı çıkarttım. Hava esiyordu üstümdeki hırkayı çıkarıp ona giydirdim. Elinden tutup sahilde yürümeye başladık. İkimizde sustuk. Sadrce birbirimize bakıyorduk o kadar. Banka oturduk. "Bekle hemen geliyorum" dedim elime pamuk şekerle birde adamdan izin alıp yavru köpeğini aldım. Duru elimde köpeği görünce geri gitti "Demir o köpeği benden uzak tut" dedikçe ben daha da yaklaştırdım. "Beni affet öyle" "Hayır" "Zarasız zaten gel buraya" bana sertçe bakıp "Zararsız mı ? Evet aslanlar ayılar da zararsız" diye çıkıştı. Aşırı tepki veriyordu. Sahilde herkes ona tuhaf bakıp gülüyorlardı. "Hiç mi köpekten korkan görmediniz?" etraftakilerde sataştı. Bana bakınca köpek havlamaya başladı. "Gelde hayvanı korkutma" "Gelmem o gitsin öyle" oradan bir ihtiyar "Oğlum kıza yardım edecek misin ?" köpeği adama verip yanına gittim."Çok korkaksın" dedim. Arkasına dönünce köpek bize doğru geliyordu Duru hemen "Geliyor!!" diye bağırdı. "Hayvanı korkutmayı bırak artık Duru!!" diye azarladım. "Ben mi korkutuyorum ?Asıl o beni korkutuyor. Nasıl da benim canavar onun masun olduğunu düşünüyorsun? Gözlerin kör müsün?. Asıl masum olan benim. Buradan gitmezsem korkudan ölürüm sende rahatlarsın canavar benmişim ya!!" elimle ağzını kapatıp "Yürü tatlı belam" dedim ve kolunu omzuna atıp kocaman bir öpücük verdi.

Kafamı çevirip arkaya bakmak istedim "Rahat dur da yürü" köpek görünürde olmayıca derin bir nefes aldım. Bana bakıp kahkahalarla gülüyordu "ne gülüyorsun?" onu sinirlendirdim anlaşılan. "Tamam korktun ama çok saçmaladın bir sus artık"dedim gülerek oda alınmadı zaten. Ellerimi cebine sokup "Hayvan korktu sayende?" dedim. "Bana canavar muamelesi yapanda sendin" dedi. Birden arkadan köpek sesi geldiğini sanıp arkasını döndü ama yapan ben olduğum için göğsüme vurmaya başladı. "Pislik! Ödümü kopardın! Mutlusun demi? Korkudan ölünce daha mutlu olursun!?" titreyen ellerini tutup bana attığı yumruklara engel oldum. Kahkaha atmayı da kestim. Köpekten gerçekten korkuyordu. "Sen gerçekten korkuyorsun" dediğimde dudağımın kenarını yukarı kıvırdım. "Ne sandın aptal? Numara yaptığımı mı ? Bırak beni durmak istemiyorum!"diye bağırdı. Dudaklsrımı birbirinr bastırdım gülmemek için. "Hala gülüyorsun! Sen ne anlarsın zaten! Duygusuz pislik" dedi."Şişşt" deyip kollarını bırakıp yaşlarını sildim. Ağlıyordu korkunca bunu hep yapıyordu. "Bırak beni!" sımsıkı sarılıp "Çok korkaksın tatlı belam". Hala hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Daha sıkı sarıldım. "Tamam artık sulu göz kazağıö ıslandı" dediğimde sarılmayı bıraktım. "Sümüklü kazaktan mı ? Bahsediyorsun" dedikten sonra kazağıma baktım "Belliydi zaten" dedikten sonra dudaklarına eğilip öpmeye başladım. Dakikalar süren öpücükten sonra dudaklarımı yaladım "Yoksa bu..." dalga geçmek istedim ama "Kapa çeneni" dediğinde gülmeye başladık. Kolumu omzuna dolayıp otele doğru yürümeye başladım.

 

Başımın Tatlı Belası ♡Psikopat♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin