MEDYA:Okurken bu şarkıyı dinleyin ben yazarken öyle yaptım :)))
DEMİR’DEN
Ertesi sabah okula gidiyordum. Geldiğim de Duru okulda yoktu Semih yanıma geldi onla konuştum dün olanları anlattım başta şaşırdı sonrada mutlu oldu.
İlk soru “sevgili misiniz ?”
“Hayır daha değil Duru hanım naz yapıyor”
“Siz kaç defa öpüştünüz ?”
“Bir günde 2 defa oldu”
“2 olmuş ve siz hala sevgili değilsiniz neyi bekliyor”
“Bilmiyorum ki”
“Çıkma teklifi ettin mi ?”
“Hayır tabi ki ona öyle ilk okulda mıyız biz”
“Değiliz ama belki onu bekliyor”
“Saçmalama ya Duru öyle bir şey istemez”
“Bence öyle yoksa sevgili olurdunuz”
“Haklısın aslında çıkışta Duygu ile kafeye gelin ben orada olacağım ama yanınızda Duruyu da getirin”
“Tamam geliriz”
Saatler geçmek bilmiyordu. Okul çıkışı bir türlü gelmedi. Bugün ayrı bir sıkıcıydı. Duru ile de hiç konuşmadım daha doğrusu hiç görmedim karşıma çıkmadı. Neyse okul sonunda bitti. Hemen kafeye gittim ben gittikten sonra 10-15 dakika sonra Duygu ile Semih geldi onlara Duruyu sordum geliyor arkada dediler gelmesini bekledim. Geliyordu hemen dışarı çıktım.
“Duru senle konuşmam lazım”
“Tamam konuşalım gel içeri geçelim”
“Hayır burada konuşacağız kısa zaten”
“Peki dinliyorum”
“Dünden sonra çok düşündüm niye sevgili olamadığımızı her şeyi enine boyuna düşündüm sabah da Semihe sordum ona göre bir karar verdim. Duru benimle çıkar mısın ?”
“Demir sen kaç yaşındasın tipin 17 ama aklın 8 gösteriyor bu nedir ya ilk okulda mıyız biz hatta şuan ilk okul da bile böyle yapılmıyor biraz büyü lütfen ve bana öyle gel sakın böyle çocuksu şeylerle gelme ve şimdi çekil önümden”
Al işte gene Semihe uyduk Duruya rezil olduk bu çocuk niye böyle hadi o böyle de ben niye bunu bildiğim halde bu salağın dediğini yapıyorum hata bende uymamam gerekir.
Duru içeri girdiğinde Duyguyu alıp gitmek istedi ama Duygu Semihle konuşuyordu o yüzden burada durdu Duygu tek gitti. Duru gidince hemen bir toplantı yaptık ama bu sefer mümkün olduğunca Duygu’nun dediklerini dikkate almak istiyorum.
“Duygu and Semih hemen sandalye çekip buraya gelin konuşmamız lazım”
“Evet geldik ne konuşacağız”
“Şimdi Duygu senle konuşacağım ilk olarak ben şu yanındaki aptala uyup Duruya rezil oldum. Ama bu sefer rezil olmak istemiyorum sevgili olmak istiyorum”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Tatlı Belası ♡Psikopat♡
RomanceBela nedir ? kimine göre en sevdiği şey kimine uzak durduğu şeydir bazıları uzak durmaya çalışsa da beceremez Duru da onlar gibi hep uzak durmaya çalıştı ama olmadı Demir de belayı seven psikopat tiplerden önceden ailesi yüzünden acı çekmiş bir erke...