MEDYA:Haluk Levent-Anlasana
(not:okurken bu şarkıyı dinleyin daha güzel olur.)
DEMİR’DEN
Yarın hafta sonuydu evde hiç durmak istemiyordum. Duruyu arayıp bir şeyler yapsak daha iyi olur. Aradığım da telefonu meşguldü galiba annesi veya Duyguyla konuşuyordu 15 dakika falan bekledim sonra tekrar aradım bu sefer telefonu açtı.
“Aşkım yarın bir şeyler yapalım mı ?”
“Ne gibi hayatım”
“Bilmem evde film falan izleriz beraber olalım yarın”
“Olur ben de senle olmak istiyorum”
“Seni çok seviyorum hayatımın anlamı”
“Bende seni seviyorum öküzüm”
“Ya bana öküz demeyi keser misin ?”
“Hayır sana bu kelime çok yakışıyor”
“Peki bana her öküz dediğinde seni öperim o zaman”
“Pis sapık”
“Evet sapığım senin sapığınım”
“Evet Bay Sapık Demir”
“Duru 15 dakika sonra yanındayım kapıda görünce şaşırma hadi görüşürüz”
Tam 15 dakika içinde kapıda oldum. Kapıyı açınca hemen içeri girdim. Koltuğa uzandım elimle yanımı gösterdim. Hemen geldi yanıma oturdu. Sarıldım kafamı saçlarına gömdüm. Benim için en güzel şeydi ona sarılmak kokusunu içime çekmek.
“Bu gece burada kalayım mı lütfen ?”
“Düşünmem lazım kesin bir şey söylemeyim”
“Tamam akşama kadar düşün”
“Demir benim karnım acıktı”
“Eee ne yapıyım şimdi”
“Yemek yapsana bana”
“Sende yardım edeceksin ama”
“Tamam ederim”
“Tamam hadi sen mutfağa geç ben ellerimi yıkayıp geliyorum”
“Tamam da bende yıkayım bekle beni”
Ellerini yıkarken arkasında bekliyordum. Belinden sarılıp yanağına kocaman bir öpücük kondurdum. Duru da hemen suratıma su attı. Sevgilime sarılıyorum onun yaptığına bak. Suyu attıktan sonra ellerimi çekip bana döndü ama dönünce ben gene sarıldım kendime daha da çektim. Önündeki saçlarını kulağının arkasına soktum. Elimi yanağında gezdirdim. Oda daha yeni yeni çıkan sakallarımı okşadı. Alnımı alnına dayadım gözlerimi gözlerine kenetledim dudağına küçük bir öpücük kondurdum tekrar kondurdum tekrar kondurdum Duru artık dayanamadı “oyun oynama” diyerek yanağımı kocaman öptü. “oyun oynamıyorum uzun öpersem bu işin sonu kötüye gidebilir o yüzden böyle yapıyorum” diyerek sarılmayı bıraktım yanağından öpüp aşağı mutfağa indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Tatlı Belası ♡Psikopat♡
Storie d'amoreBela nedir ? kimine göre en sevdiği şey kimine uzak durduğu şeydir bazıları uzak durmaya çalışsa da beceremez Duru da onlar gibi hep uzak durmaya çalıştı ama olmadı Demir de belayı seven psikopat tiplerden önceden ailesi yüzünden acı çekmiş bir erke...