9 ay sonra...
Artık her şey bizim için daha kritik bir hal almıştı. Hele Duru’nun duygusal anları beni çileden çıkarıyordu. Doğumu yaklaştıkça daha çok ağlıyor. Doğum yaklaştı şurada 1 haftadan az kaldı farkındayım bende stres içindeyim ama sakin olmamız gerekiyor. Bu durum oğluma da kızıma da zarar gelebilir.
Doktora son kontroller için gittiğimizde doğuma iki gün kaldı artık hazırlıklara başlayın dediğinde her şeyi aldım. Duruyu çocukların odasına hiç sokmadım. Daha doğrusu yeni evimize hiç sokmadım. Her şeyi Semih ile ikimiz hazırladık. Ben artık tek ikiz babası değil amcada oluyorum.
Duru’nun isteği gibi doğumdan önce evi Gaziantep den almadım. İstanbul’dan da almadım. İzmir çocuklar için ve biz çok iyi bir yerdi. İstanbul kadar gürültüsü yok tasası yok derdi yoktu. Doğumu da İzmir de yapacak. Semihlerde bizle beraber İzmir’e geldiler evlerimiz yan yana.
Ertesi gün Duruyu hastaneye yatırdılar. Sabaha doğru sancıları başladı. Apar topar doğumhaneye aldılar. Hepimiz kapıda Duru ve ikizlerimin çıkmasını bekliyordum. Dedem bile gelmişti.
1-2 saat sonra...
İçerden bebek ağlaması geliyordu. Herkes “Allah’ım şükürler olsun” diyordu. Tamam kabul ediyorum biraz kötü koca olmuş olabilirim Duruya çok kızmış olabilirim. Ama artık çok iyi bir eş ve çok iyi baba olacağım.
Kaç defa ayrı ayrı uyuduk ama ayrı iki yarımdan hep bir tamam oluyorduk. Ben Duruya hep ikimizi mandalinalara benzetiyorum derdim sebebini hiç söylemedim o zaman bende tam bilmiyordum ama artık tam olarak biliyorum. “ mandalinayı ayırsan onlar hep birleşir ister ortadan böl ister tek tek ayır ama onları yan yana diz gene eskisi gibi tam olur bizde öyleyiz bizi ne kadar kavga etsek tartışsak hatta ayrı uyusak da gene bir tam olabiliyoruz” ben Duruyla bunu anladım.
Ben rüyamda bile onun yanındayım. Ben normalde istenmediğim yerde durmazdım. Ama Duruyu tanıdığımdan beri git dese de istemese de ben inadına yanında dururdum.
Benim izlediğim bir dizide üç sarmal vardı her sarmalın bir adı vardı. Benimde üç sarmalım var adları da çok güzel Duru Yiğit Yağmur. Oğlum olursa hep Yiğit koyacağım derdim oğluma da Yiğit verdim cesur olsun bana benzesin. Duru ile Yağmur’un isimleri uyuyordu da bizim oğlumla isimleri uymuyordu.
Ama benim oğlum bana benzeyecek ismi gibi cesur yiğit korkusuz delikanlı olacak benim gibi de yakışıklı olup bütün kızlara taş çıkartacak.
Kızım annesi gibi çok güzel olacak. Bana benzemesin huyları falan Duruya benzesin benim huylarım kızlara yakışmaz.
Duru doğumdan çıkmadan ikizlerimi görmek benim çok güzel bir şeydi. İkisi de renkli gözlüydü Yiğit mavi gözlüydü Yağmur yeşil gözlüydü. Duru çıktığında normal odaya aldılar bu gece burada kalıp yarın çıkabilirmiş her hafta da ikizleri kontrole gelecekmişiz. Yiğit 3 kilo doğdu Yağmur 2.5 kilo doğdu. Ağ oğlum kardeşinin bütün yemeğini yemişsin.
Eve geçtiğimizde Semih ve Duygu etrafımız da pervane oldular. Anladılar galiba Duru yatarken iki bebeğe bakamayacağımı. Duru yatarken iki çocuğa üç kişi baktı burada ters orantı vardı. Duygu Duru’nun yanına yollasam Semih ile ikimiz hiç bakamayız. Semihi yollasam Duyguyu ben hiç çekemem şimdi durmadan konuşur yok bunu yanlış yapıyorsun bu böyle olmaz falan diye iyice kafayı yerdim. En iyisi benim bu ters orantıya uymam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başımın Tatlı Belası ♡Psikopat♡
RomanceBela nedir ? kimine göre en sevdiği şey kimine uzak durduğu şeydir bazıları uzak durmaya çalışsa da beceremez Duru da onlar gibi hep uzak durmaya çalıştı ama olmadı Demir de belayı seven psikopat tiplerden önceden ailesi yüzünden acı çekmiş bir erke...