Anne-Baba

134 3 0
                                    

DURU

Uyandım ama ne uyanmak Demir ikizleri yatağa birakip gitmiş ikiside ağlayıp duruyorlardi.

Gözlerimi ovuşturup ikisine de kocaman bir öpücük verdim sehpa nin üstündeki oyuncakları alıp oynamaya başladık.

Biz mutlu bir şekilde gulerek oynarken içeri annem girdi "oo kızıma annelik çok yakisiyor" dedi bende o sıra oglusumun ayaklarıyla oynuyordum kerata gidiklanmayi çok seviyor "sağol annecim şunlara baksana bir ya ikisi de sevilmicek gibi mi ?" Kızım emekliyerek yansımasa gelince onu da Yiğitin yanına yaptırdım bu birinin yanaklarını sulu sulu opuyordum bi birinin "Haklısın kızımda sevilcek biri daha var onu unutma" Demir sikayet mi etti anneme beni tabi annemle iyi anlaştı hemen şikayet et "Demir den bahsediyorsan sus anne onu başka kızlar ilgilensin ben yiğit ve yağmur ile ilgilencegim" anneme Demir in yaptığını anlatmak ne kadar doğru bilmiyorum hatta Demirin ne yaptığını bende tam olarak bilmiyorum ama olsun "niye oyle diyorsun kızım ne yapti ki"

Dayanamam artık biri bilsin "Tam bilmiyorum ama bu bara gitmiş sarhoş olmuş bir kızla iste bir şeyler olmuş diye biliyorum"

"Kızım sende de hata var niye çocuğu dinlemeden anlamadan kiziyorsun"

"Ama anne..."

"Ama falan yok kızım Demiri hemen çağırıyorum konuşun bu mesele tamamen bitsin"

"Sende yanımda olsan ben şimdi bir şey derim biliyorsun beni"

"Benden bu kadar dikkat et deme "

"Tamam seni seviyorum anne"

"Bende seni kızım"

Demir odaya geldiğinde bana bakıp hemen kafasını çevirdi ne yani şimdi de bu mu tavır yapıyordu hayır ya ben bunla konuşmam çocuk gibi ya bir den aklıma annemin dedikleri geldi "çocuğu dinlemeden kizma" ama anne su halini görsen konusmazsin yani olsun anne seni dinlemem gerekir sen ne dersen haklisin.

"Demir buraya gelir misin konuşmamız lazim"

"Kavga etmiceksek gelirim"

"Tamam gel"

"Evet seni dinliyorum"

"Bana su olayı anlatır misin ?"

"Kaç defa anlattım benim bir suçum yok ben bir şey yapmadım ama sen hep doğru olduğun için beni anlamazsin"

"Kendi hatani bastırmak için bana çevirme konuyu"

"Ya yeter Duru Yeter bu dinle beni senin her zaman hakli olmandan her zaman doru olmadan yoruldum etrafında ki herkes mi aptal ben de mi aptalim !!!"

"Devam et."

"Beni bir kere dinle ya sen hiç mi hata yapmadin ben seni hiç bir zaman dinlemeden yargılamadan çünkü ben senin gibi hep doğru değilim"

"Dinlemek için konuşalım dedim su halımıze bak ya ben mi istedim bu hale düşmeyi"

"Duru artık yeter ister ınan bana ister inanma ya o kızla bir şey olmadı olamazdı da benim ondan daha güzel bir karım var ve iki tane ından cocugum var ve ben babamın yaptığı gibi başka biriyle birlikte olup aileme bunu yapmam"

"Madem öyle bir şey yapamazsın o zaman niye bara gittin"

"Bari kontrol etmek için o sıra da içtim iste ama bir şey olmadı oradaki ler de dedi bir şey yapmadım abi içtim gittin dedi"

"Inanayim mi"

"Sen bilirsin"

Suana kadar Demir bana yalan söylemedi söylemez de "inanıyorum"

Başımın Tatlı Belası ♡Psikopat♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin