Mikor megérkeztünk gyakorlatilag egy erdő közepén találtam magam. Olyan dél körül járhatott, a nap fénye azonban alig szűrődött be a sűrű erdőbe.
-Innen egy fél óra séta a táborhely. - mondta Nozaki pakolás közben.
Felkaptam a táskámat, majd indultam köszönni a többieknek. Vagyis indultam volna, ha egy motor be nem farol élem. A srác aki rajta ült leparkolt vele, majd sisakját felakasztotta a kormányra, és kissé meglepetten méregetett.
-Hát te? - kérdezte valahogy olyan suttyós hatást keltve.
-Tisztelet Kokomi. - mondta kissé fejbe vágva Nozaki. - Ő Aki, a barátnőm. Aki ő Kokomi az öcsém. - mondta rám nézve.
-Szép motor. - mondtam a nagy járgányra pillantva.
-Köszi. - mondta zavartan, majd közelebb lépett a báttyjához és valamit a fülébe sugott.
Nozaki közelebb lépett most hozzám majd fájdalmas tekintettel rám nézett.
-Rá jött hogy kamu. - mondta sóhajtva.
-Honnan?
-Nozakinak nem jönnek be az olyan lányok mint te. - mondta mellénk lépve Kokomi.
-Miért milyen az ő típusa? - kérdeztem nevetve.
-Hát, inkább a nőiesebb csajok tudod. - válaszolt a fülembe súgva.
-Kokomi ne beszélj hülyeségeket, mindenestre, segíthetsz nekünk ha már így esett. - mondta Nozaki szúrósan.
-Ne aggódjatok, úgy néz ki sokkal jobb lesz ez a kemping mint vártam. - mondta vállon veregetve, majd elment üdvözölni a többieket.
-Nőiesek mi? - kérdeztem most Nozakira pillantva.
-Csak menjünk.. - válaszolt kedvtelenül.
Egy bő félóra séta múlva ott is voltunk a helyszínen, ami egy gyönyörű kis tisztás volt. Legnagyobb megkönnyebbülésemre kemping asztalokkal és egy kertibudival megáldva.
-Mi megássuk a vízelvezető árkokat a sátraknak, te addig pihenj csak le. - mondta Nozaki az ásókat előkapva a kerti wc-ből.
-Rendben.
Amíg a fiúk dolgoztak én Yuméval beszélgettem. Szóba jöttek a fiúk az osztályából, és hogy mennyire idegesitő amikor nem tudja kitalálni mit vegyen fel. A kis bájcsevejünket Kokomi szakította félbe.
-Aki, Nozaki mondta hogy vezesselek körbe.
-Rendben, köszi. - válaszoltam vidáman.
A körbe vezetés igazábol csupán annyiból állt, hogy megmutatta hol fürdenek. Ami nem más volt mint egy meleg forrás, krisztálytiszta vizzel. Bele pillantottam a vízbe, az első lépésre legalább egy méter mély volt. Életemben nem láttam még ilyen szép tavat. Belemártottam kezemet a lapos kövekkel teli meleg vízbe, majd lefröcsköltem Kokomit a hecc kedvéért. Azonban ez nem volt az év ötlete, hiszen azonnal ellen támadásba lendült. A végére mindketten csurom vizesen, és nevetve távoztunk a gyönörű tavacskától. Ami Novemberben nem volt túl jó érzés, mégis milyen hideg lesz este? Mikor a tábor helyre értünk Nozaki megvető pillantásokkal megajándékozva elküldőtt átöltözni mindkettőnket. A gyors ruha váltás után nem más kezdődött, mint a grillezés. Az első napnak minden percét imádtam, egészen az éjszaka elérkeztéig. Eddig eszembe se jutott, de egy sátorban kell aludnom Nozakival. Az esti tábortűz mellett hallgattuk Yumiko rémtörténeteit, amikor Nozaki lehuppant mellém, majd kezét átfonta derekamon. Azonban minden zavarom elszállt mikor az arcára pillantottam, semmi kedve nem volt ehhez. Még egy darabig így maradtunk, majd elmentem fürdeni. Levetkőztem a tó mellett, majd bemásztam a meleg vízbe. Azonban a nyugalmam hamar elszáltt ugyanis hangokat hallottam mögűlem, hátra kaptam a fejem viszont abban a pillanatban hogy felsikolthattam volna Kokomi a számra nyomta kezét.
YOU ARE READING
Szerelem második látásra
RomanceEgy kalandos történet két fiatalról, akiket össze fújt a szél. Mély titkokat rejtegnek egymás elől, mik ha felszinre bukkanak kerelestül felforgatjták egymás életét. Vajon kiállja a kapcsolatukat ez szélvihar?