Mikor felébredtem a konyhából érkező finom illatok fogadtak, amit nem tudtam annyiban hagyni. Ahogy szaglásztam miközben a papucsom után kutakodtam, éreztem, hogy valaki mintha palacsintát sütne. Vagy gofrit? Az biztos, hogy jó illata van.
Mikor kiértem a konyhába Kakashit láttam, ahogy a konyhában sütöget. Kicsit meglepődtem, aztán eszembe jutott, hogy tegnap beengedtem és a kanapémra száműztem a vendégszoba helyett.
A házamhoz kapcsolódott megegy emelet, ami lehet nekem soknak tűnik mivel egyedül vagyok, de igazából nem a legnagyobb ház az enyém. Kis szobák vannak beépítve, lent van a konyha, a nappali és egy kisebb mosdó. Fent van két hálószoba és egy fürdőszoba.
- Te meg mit csinálsz ilyen korán? Tudod mennyi az idő? - dörzsöltem meg álmosan a szemeim, mire kedvesen mosolygott a maszkja alatt.
- Először is, jó reggelt! Másodszor tudom mennyi az idő, hajnali négy van. - hangja teljesen nyugodt volt, majd vissza fordult a reggelihez amit csinált.
- Tudod ilyenkor kéne kelned, ha kényelmesen elakarsz készülni.- Elég érdekes, hogy ezt mondod, mivel te mindig mindenhonnan elkésel. Már-már sajnálom a későbbi barátnődet...
Leültem az asztalhoz várva, hogy mi fog kisülni abból amit Kakashi próbál készíteni. Kopogtatás ütötte meg a fülem, majd lassan felálltam, hogy ajtót nyissak. Mikor kinyitottam a legjobb barátnőm fogadott. Hosszú szürke haja volt és sárgás zöldes szeme. Pár szeplő is volt az arcán és elég alacsony volt. Mindig fekete ruhát hordott, akárcsak én.
- Harumi! Bejöhetek? - kérdezte izgatottan.
- Ti ismeritek az órát?! - akadtam ki, mivel az nem lehet igaz, hogy az embert már hajnalban sem hadják élni.
- Mi? Van még itt valaki, Harumi-chan~? - a drága barátnőmről tudni kell, hogy rettentő perverz és pszichopata. Meg néha elég ügyetlen és szadista is tud lenni. Annyit mondhatok, hogy érdekes egyéniség.
- Suzume, most nem alkalmas, mert... - ahogy az Suzumetől vártam, nem hagyta, hogy befejezzem.
- Miért? Van valakid? - megint csak a perverz vigyorát öltötte magára és betolakodott.- Úgy tudtam! - egy önelégült mosoly váltotta fel az előző perverz vigyort, Kakashi pedig értetlen fejjel nézett a barátnőmre.
- Nem, ez nem az aminek...
- Akkor mi? Mert te nem vagy olyan, hogy akár kit beengedsz. - tette karba a kezét, miközben helyet foglalt a kanapémon, mintha csak otthon lenne.
- Nem, Ő csak az új társam és tegnap beengedtem, mert szakadt az eső. - megint vissza tért a perverz mosolya, amit általában ki nem állhatam másnál, egyedül nála vagyok képes elviselni.
- Mindegy, mond gyorsan miért jöttél.- Kész a reggeli! - szólt Kakashi a konyhából.
- Jó, hadjál! - lehet ez egy picit túlzás volt, de nem érdekelt, mert tudtam volna bunkóbb lenni.- Ez nem volt kedves. - nézett rám Suzume.
- Jó, csak mondd már miért vagy itt!- Hidan tegnap kiosztotta a küldetéseket mielőtt elmentél, de már nem találtunk, úgyhogy megkért, hogy mondjam el.
- Mióta hívhatod így a helyettest? Senkinek se hagyja, hogy a rendes nevén szólítsák. - kérdeztem kíváncsian, mire Ő azonnal terelte a témát. Kettőnk közül Ő volt jobb ebben, mert mindig sikerült neki.
- Érdekel a küldetés vagy nem? Mert akkor mehetek is, ti meg várhatjátok a küldetést.- Jó, mondd már!
- Eltűnt egy család, három fős, egy kislány, egy nő és egy férfi. - felém nyújtotta a családról készült fotót, majd folytatta. - Utoljára két nappal ezelőtt látták őket, este tízkor ahogy beerőszakolják őket egy autóba. Konoha utcáin látták, az egyik arra járó nő jelentette az esetet. Az autó rendszáma OLM894, egy fekete chrysler volt. - végig komoly arccal nézett rám, és az egészet egy levegővel hadarta el.
- Oké. Hallod, Csibe? Öltözz, mert mindjárt indulunk! - szóltam az éppen reggeliző Kakashinak.
- Miért pont csibe? - kérdezett felvont szemöldökkel.
- A kis kakas jobban hangzik? - piszkálni kezdtem, Ő meg egy szemforgatás közepette folytatta a reggelijét.
- Előbb nem kéne neked is enned? - kérdezte úgy, hogy közbe rám se nézett.- De... - sétáltam oda nyafogva, majd vettem magamnak is a gofriból amit csinált.
- Én is kaphatok? - ült le mellém Suzune, és miután bólintottam elő vett magának egy tányért és Ő is enni kezdett.
- Titeket egyszer össze foglak hozni. - mosolygott, de most nem perverz volt hanem mintha nagy tervei lennének.- Próbálkozz csak! Erre már csak ránéznem is fáj. - mutattam Kakashira, és miután befejeztem a reggelim, gyorsan elmosogattam, amíg a másik kettő ráérősen evett.
- Nem sietnél? - noszogattam a társam aki csak vállat vont és folyatta a reggelije elfogyasztását.
- Értem már miért késel mindenhonnan. - szemforgatva futottam fel az emeletre, hogy össze pakoljam a cuccaim, ami két pisztolyon és egy sokkolón kivül még pár nem olyan lényeges dolgot takart.
A táska már a hátamon volt, mindenem meg volt, már fel is öltöztem, és mire leértem csak akkor lettek kész a reggelivel mindketten.- Azt ugye tudod, hogy még hozzám is be kell mennünk?
- Tch. Persze.
- Akkor én szerintem megyek is. Köszi a reggelit, finom volt. - csukta be maga után az ajtót Suzume, majd még egyszer rá néztem Kakashira és mi is elindultunk.
Kakashi házához érve rettentő kutya szag csapta meg az orrom, ugyanakkor egy egész kis kellemes helyen lakik.
- Gyere. - nyitott ajtót, majd beérve láttam, hogy az Ő lakása sokkal kisebb. Nem volt emelet mint nálam, és a bejárati ajtó egyből a nappaliba vezetett, a szobához pedig három másik szoba volt csatolva. Az egyik gondolom a hálószobája, a másik kettő meg a fürdő meg a konyha.Kakashi cuccai a kanapé mellé voltak ledobálva, de hamar össze szedte, viszont mikor csörtetni kezdett a dolgaival, az egyik szobából hirtelen vagy nyolc kutya szaladt ki.
Nem kicsit lepődtem meg, szóval ezért volt annyira kutya szag...
Kakashi mindet gyorsan megsimogatta és a vállára véve a táskáját jött felém.
- Indulhatunk?- Arra várok. - mondtam neki flegmán, de Ő csak erre egy aranyos nevetést hallatott, majd el is indultunk.
Remélem tetszett💕
Úgy döntöttem most rakom ki a második részt mert a szombat ollllyyann mesze van😩
Köszi, hogy elolvastad 💕
Jövő héten hozom a kövi részt
Addig bármilyen visszajelzés fel tudja dobja a napom🥰
Sziasztok!
ESTÁS LEYENDO
Magánnyomozók | Kakashi ff ✔︎
FanficHarumi Uchiha magánnyomozóként dolgozik, majd a Főnöke úgy dönt szerez neki egy társat, akivel először nem mennek simán a dolgok... ⎊ Nincs semmi spoiler ⎊ Trágár beszéd és erőszakos jelenetek előfordulnak Ui. Ez a Barátnőm Oc-ja