Mint ahogy ez a rész címében is fel van tüntetve +18!
És ne várjatok tökéletes részt, mert nincs efelől tapasztalatom és még nem írtam ilyet :/
Na de itt az idejeeee
Jó olvasást!- Legyen. - adtam meg magam sóhajtva, miközben a nyaka köré fontam a karjaim. Ezen az egy szó hallatán perverzen mosolyodott el, majd azonnal lecsapott az ajkaimra. Szenvedélyes csókunk közben felkapott, majd a hálószoba felé vette az irányt.
Beérve az említett helységbe, letett, majd becsukta az ajtót és neki nyomott. Ezek után újra az ajkaimra tapadt, majd hevesen kezdett el csókolni, még jobban magához húzva. Résnyire nyitottam a számat, majd rögtön át furakodott a nyelvével.
Bele túrtam a hajába, majd elszakadva az ajkaimtól, lágy csókokkal kezdte behinteni a nyakam.
Egy jól eső sóhaj hagyta el a számat, majd az egyik kezem a pólója alá vezettem, és végig simítottam a felső testén.- Biztos, hogy akarod? - súgta a fülembe mély férfias hangon, majd mélyen a szemembe nézett.
- Igen. - Nem gondolkodtam sokat a válaszon, és nem is lett volna rá időm.
Amint kimondtam Kakashi elmosolyodott, majd újra megcsókolt. A csók megszakítása nélkül kapott fel és vitt az ágyhoz, majd elválva tőlem finoman dobott le rá.
Fölém magasodva egy mozdulattal kapta le magáról a pólót, majd kénytelen voltam végig vezetni a tekintetem az izmos felső testén.
Ezt látva egy perverz mosolyra húzta az ajkát, majd egy szempillantás alatt rólam is lekapta a pólóm a melltartómmal együtt.
Közelebb hajolt, majd kínzóan lassan kezdte végig csókolni a testem ami sóhajokat és kisebb nyögéseket váltott ki belőlem. Az egész testem égett már a vágytól, és már nem bírtam ahogy játszadozik velem. Hol erősebben szívta meg, hol pedig harapásnyomot hagyott rajtam. Lassan nyúlt be a nadrágomba, majd érintett meg, ami után egy újabb nyögés tört fel belőlem.
Rám pillantott, majd amint megbizonyosodott róla, hogy élvezem, folytatta. Finoman kezdett körözni az ujjával, ami egy hangosabb nyögést és egy jóleső bizsergést váltott ki belőlem.- Kakashi... - Ennyi elég is volt neki ahhoz, hogy tudja, haladni akarok. Ezek után a nadrág is lekerült rólam, és teljesen meztelenül feküdtem előtte. Én is leoldottam róla a nadrágot, majd rámarkoltam a férdiasságára amitől férfiasan nyögött fel. Belém vezette az egyik ujját, majd egy lágy csókot nyomott a nyakamra. Hangosan nyögtem föl, majd a második ujját is belém vezette, és ollózni kezdett velük. Enyhe fájdalom futott át rajtam az élvezet mellett.
Kihúzta belőlem az ujjait, majd az ajkaimra hajolva kezdte belém vezetni a magát. Eleinte fájdalom járt át, majd miután megszoktam mozogni kezdett bennem, és elváltunk egymás ajkaitól. A levegő egyre fülledtebb lett, Kakashi pedig egyre gyorsabb tempót vett fel, amitől a nyögéseim is egyre csak hangosabbak lettek.
Az utolsó pár lökés előtt még egy csókot nyomott az ajkaimra, majd lihegve váltunk el, és kihúzta magát belőlem. Miután szabályoztuk a légzésünket, majd közelebb húzott magához.
A mellkasára rá fektetve a fejem próbáltam ébren maradni, de a fáradtság győzedelmeskedett. Éreztem ahogy lassan ragadnak le a szemeim, és pillanatok alatt el is nyomott az álom.* * *
Reggel még Kakashi előtt sikerült fel kelnem, és csak feküdtem ott, a karjai közt. Át futott az agyamon a ötlet, hogy felkeltem, de felnézve rá láttam ahogy aranyosan alszik, így gyorsan elvetettem az ötletet. Nem is lett volna rá szükség, hogy felkeltsem, mivel egy kis idő múlva magától is megtette. Egy ásítás után első dolga volt, hogy rám nézzen, majd találkoztam is a még álmos tekintetével.
- Jó reggelt - szólalt meg reggeli rekedtes hangján, majd egy puszit nyomva a homlokomra kikelt mellőlem. Követtem az Ő példáját, majd össze szedve a ruháinkat egyenesen a fürdőbe vettük az irányt.
Sziasztok!
Nos ez a rész jóval rövidebb lett, és tuti, hogy nem 100%-ig jó, de én megpróbáltam.
Egész végig olyan zavarba voltam miközben írtam, szóval remélem, hogy tetszett😅😅
És ebben a sztoriban ilyen rész nem lesz több ha nem muszájSzóval Pirike2007 BECSÜLD MEG
Köszönöm szépen, hogy elolvastad💕
ESTÁS LEYENDO
Magánnyomozók | Kakashi ff ✔︎
FanficHarumi Uchiha magánnyomozóként dolgozik, majd a Főnöke úgy dönt szerez neki egy társat, akivel először nem mennek simán a dolgok... ⎊ Nincs semmi spoiler ⎊ Trágár beszéd és erőszakos jelenetek előfordulnak Ui. Ez a Barátnőm Oc-ja