Bölüm :5

167 52 1
                                    

Sabah yine bütün huysuzluğumla uyanmaya çalışıyordum.Kendimi uyanmak konusunda biraz daha eğitmeliydim sanırım.Bir gözüm açık diğer gözüm kapalı bir şekilde sendeleye sendeleye banyoya gidip yüzümü yıkadım.Su her ne kadar ayılmamı sağlamış olsa da uyku mahmurluğum yüzümden silinmemişti.Dolabımdan mavi kot pantalonum ve somon rengindeki kazağımı çıkardıktan sonra üzerime giydim.Saçlarımı salık bırakmak yerine örüp kafes şeklini almasını sağladım.Daha sonra çantamı da alıp aşağı indim.Kahvaltı etmeye vaktim olmadığı için evden paltomu alıp hızlıca çıktım.Otobüs beklememek adına taksiye bindim ve okula geldiğimde hızlı adımlarla kampüse doğru ilerledim.

Sınıfın kapısını açtığımda hoca derse başlamıştı.Yerime geçtiğimde Derin'in gelmiş olduğunu gördüm.


''Günaydın uykucu.'' demesine karşın ''Günaydın örnek öğrenci'' dedim ve böylece kıkırdamasını sağlamış oldum.Ders bitiminde kitaplarımızı toparlayıp kafeteryaya ilerledik.
Masada oturmuş ve kahvesini içen Batın'ı görünce yanına gidip karşısına oturduk.

'' Siz geldiniz Kaan bey hala ortalıklarda yok.Sabır Allahım ya.'' diyince 
'' Nerede ki ?'' diye sorum.
''Nerde olucak akşam çok kaçırınca kalkamamıştır.'' dedi. Kaanı boşverip bize sataşınca Derin yine sinir krizi geçirdi, Batın onun bu haline daha çok gülüp iyice sinirlendirdi ve ben ise onların bu halini gülerek izledim.Klasik Derin-Batın atışmaları.

Yan tarafımdaki sandalyenin çekilmesiyle yan tarafıma döndüm ve Kaan'ı gördüm.
'' Günaydın millet.'' dedi Batın '' Saatten haberin yok heralde.Ben sana sölyiyeyim saat 2. Nerdesin lan sen bu saate kadar ? Kaç kere aradım açmadın.''

'' Abi bir bağırma ya.Aşk acısı da mı çekmiyelim ? ''

'' Çektircem ben sana.Salak herif.'' diye karşılık verdi Batın. Biz ise onlara anlamayan gözlerle bakıyorduk ve Derinle aynı anda '' Sen birine mi aşıksın ? '' diye sorduk.Bu sorumuza ise Kaan'a fırsat vermeden Batın cevapladı. 

'' Evet beyefendi aşık olmuş.2  gün önce bir kızla çıkmaya başlamıştı.Kız da barda striptizci.Dün akşam da bara gitmiştik yine bu malla.Halbuki sevmiyodu öylesine takılıyordu yani.Akşam da barda yanımıza geldi ' Kaan sen daha iyilerine layıksın ' diyip gidince göt gibi ortada kaldı bu hergele.''

'' Ya sanki ben Papia yım da bana ' sen daha iyilerine layıksın ' diyo.Bir tuvelet kağıdı markasının slogan sözlerine mağruz kalmamıştım anasını satayım '' diyince hepimizden ayrı ayrı cümlelere mağaruz kaldı.

'' Ya siktir git şurdan yapıcağın espiriye sıçıyım ya.''

'' Kaan bundan sonra herşey bitti.Sakın yanıma gelme.''

'' Bu kadar iğrenç olmak zorunda mısısn ? Git ne çekiyorsan çek ya of.''dedik.
 
Tamam abartmaya gerek yoktu ama iğrenç bir espiriydi lanet olsun.
Kaan ise dudağını büzmüş bize bakıyordu. '' Ama aşkımcımlarım niye böyle diyorsunuz ? '' diyince Batın kafifçe kaşlarını çatmış bakarken biz Derinle daha fazla kendimizi tutamadık ve gülmeye başladık.Daha sonra Batın da hafifçe gülmüş ve Kaan'ın '' Ah ulan ne çok seviliyorum.'' demesiyle Batın omzuna dostça (!) bir yumruk çakmıştı.
Biz böyle saçmalamaya devam ederken aklıma halamla buluşmam gerektiği gelince toparlanamaya başladım.

'' Nereye sarı civciv ? '' diye soran Kaan'a kaşlarıımı çatarak baktım ve diğerlerine dönüp '' Halamın yanına gitmem lazım bugün daha sonra konuşuruz '' dedim. 

EKSİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin