Bölüm :10

125 22 1
                                    

İlayda ve Rabia bu bölüm size gelsin :)) Sizler de benim sınıfta olsun okul dışında olsun samimi bulduğum insanlardan birilerisiniz . Kısa zamanda sizlerle de aram gerçekten iyi oldu.Benim iğrenç esprilerimi çektiniz bir kere dfghj :D Benim için de değerli insanlar arasında yer alıyorsunuz. Seviliyorsunuz kızlar :)))


————————————————————————————————————————————————-


Sabah beni uyandıran yine Derin idi. Okula erken gelmemi , bizimkilerle kahvaltı edeceğimizi söylemişti.Ben de zorlukla yataktan kalkıp hazırlanmıştım.

Hiç olmazsa bu sabah güler yüzlü insanlarla sohbet ederek güne başlayacaktım ; somurtan yüzüme bakmayan kişilerle değil...

Zaman kaybetmeden tıklım tıklım olan metrobüse bindim ve geldiğimde insanların arasında ezilmekten kurtararak dışarı attım kendimi.Derin'in tarif etmiş olduğu cafeye doğru ilerledikten sonra masaların en sonuna cam kenarına oturmuş iki kardeşi gördüm.Gülümseyerek yanlarına gittim ve ikisine de sarıldım.

- Günaydın sarı.

-Günaydın tatlım.

-Günaydın şebek kardeşlerrr. dedikten sonra oturduk yerlerimize.

- Eee Kaan yine kalkamadı mı ? diye sordum.

- Yok zorla uyandırdım beyefendiyi.Geçerken Azrak'ı da alıp gelicekti.Yolda olmalılar. diye cevap veren Batın'a hafifçe kafamı salladım.

Demek benim yeni tanıştığım fakat arkadaşlarımın en yakın dostlarından olan Azrak da katılacaktı bize.Ses çıkarmadım ve Derin'in sesiyle ona döndüm;

- Ilgın ya yarın akşam bizde kalsan olur mu ?

-Tabi ki olabilir ama neden ?

- Ya annemler olmayacak evde.Batın'da playstation oynayıp durur bütün gece.Haliyle benim de canım sıkılır.Hem sana anlatmam gereken şeyler var.

-Tamam gelirim. dedim ve gülümsedim.O da bana karşılık verirken kapıdan giren Kaan ve Azrak'ı görmüştüm.Kaan bizim nerede olduğumuzu gözleriyle ararken Azrak çoktan görmüş yanımıza geliyordu.Kaan da peşinden..

Azrak hepimize günaydın deyip karşıma ; Batın'ın yanına geçmişti.Kaan ise Batın ile tokalaşmış,Derin'in yanağından makas almış ve benim de saçlarımı karıştırıp yanıma oturmuştu.

Siparişlerimizi verdikten sonra kahvaltı etmeye başlamıştık . Kaan'ın ağzına her şeyi doldurmuş halini görünce kıkırdamama engel olamadım.

- Kaan yavaş ye boğulacaksın.

- Öyle deme civcivim yavaş yeyince tadı çıkmıyor.Ayrıca boğulacaksam yemek yemekten boğulayım.

deyip ağzına tabağındakileri tıkıştırmaya devam etmişti.Ben ve Derin kıkırdamaya devam ediyorduk.

- Yarın akşam Ilgın bize geliyor sizde gelsenize film falan izleriz

dedi Derin

- Bana uyar maymunum. diye cevap verdi Kaan.Bu çocuğun hayvanlara olan takıntısını hala çözebilmiş değilim. Cidden değişik cidden. 

Bakışlarımızı fark eden Azrak ;

- Bakarız. dedi.Derin oflayıp ;

-Aşk olsun yakışıklı. Gel işte annemler de evde yok zaten hep beraber bir gece geçiririz. dedi.

EKSİKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin