Zvedla jsem se od stolu, odnesla jsem prázdný talířek do myčky a šla jsem mlčky k sobě do pokoje se alespoň trošku psychicky připravit na to, že budu někomu hrát. Naposledy jsem hrála jemu, ale to mi nevadilo, díky němu jsem začala skládat a zpívat. I když jsem si nikdy nemyslela, že zpívám nějak úžasně, on mě naučil si alespoň trošku věřit.
Vytáhla jsem z kufru semiakustiku a sedla jsem si na postel abych jí mohla naladit. To mi připomíná, že si musím koupit nové struny.
Ladila jsem čtvrtou strunu (G), když se ozvalo jemné zaklepání. Ani jsem nevzhlédla od kytary a jen jsem zavolala "Dále.". Frank vešel pomalu a tiše dovnitř, zavřel za sebou dveře a usadil se na postel naproti mě. Já jsem doladila poslední strunu a podívala jsem se na něj.
"Když už teda chceš, abych ti zahrála, buď té lásky, zvedni se a z mého stolu vem zelený počmáraný desky." Malinko jsem se na něj usmála a on se vymrštil ze sedu a o chvilku později zase tvrdě dopadl na postel až se matrace zavlnila i deskami plnými písniček. Když dopadl, zakňučel a něco zamrmlal, ale posadil se a podal mi desky, já jen obrátila oči v sloup.
Otevřela jsem desky a nalistovala jsem písničku Last Of These Nights, Last Of The Lights. Nejdřív jsem náhodně drnkla pár akordů které s písničkou naprosto nesouvisely, jen tak pro začátek a pak jsem začala hrát.
"For how long will you dissappear
Just for a while or forever
And will you come back one day
And stay here till you must goWhisper me a words to say goodbye
Say all the things I want to hear
Sing me please some lullaby
So I can't feel the fearTonight it our last together
Last of these nights
Let's make it lasts forever
Just turn off last of the lightsWhisper me a word to say goodbye
Say all the things I want to hear
Sing me please some lullaby
So I can't feel the fearHey, just don't look away
Don't try to remember it all
Just live for today
Don't bump into this emotional wall
Like memories, memoriesWhisper me a word to say goodbye
Say all the things I want to hear
Sing me please some lullaby
So I can't feel the fear..." Poslední slovo jsem držela v tónu delší dobu než obvykle, do té doby, než mi došel dech. Prudce jsem se nadechla a vydechla jsem, cítila jsem jak mi po tvářích tečou slzy. Už zase brečím. Tentokrát nad vzomínkou na něj. Tahle písnička je o něm, celá, od začátku do konce.Frank se ke mě naklonil a slzy mi jemně setřel. Byli jsme u sebe tak blízko, že jsem cítila jeho dech jak se mi otírá o tvář. Díval se mi hluboko do očí a já jemu také, mezi námi bylo takové napětí, že by stačilo jedno těknutí očima někam jinam a bylo by to tam. A Frank to udělal, přerušil to napětí. Ale rozhodně ne tak, jak bych čekala.
ČTEŠ
Každý Ráno V Nás (Another Girl)
Ficțiune adolescențiJsem jiná. Vím to stejně dobře, jako to, že zítra vyjde slunce. Jiná, odlišná od hejna ostatních. Poslouchám jinou hudbu, neřídím se kolektivem, dělám věci po svém a nic neřeším. Někdy snad i jako kdybych neměla city jako Láska, Bolest a podobné. Js...