"Jsi jiná. A to se mi líbí." Zašeptal a pohladil mě po tváři. Stáli jsme tak blízko, že jsem mohl cítit jeho horký dech, který byl cítit po pastě na zuby a cigaretách, jak se mi otírá od zčervenalou tvář.
"Bavíš se se špatným člověkem. Já nejsem pro tebe ta správná osoba, se kterou by ses měl scházet." Odpověděla jsem mu a upřela pohled do jeho ocelově modrých očí, které mě svou září vtahovaly do hlubin. Přemáhala jsem nutkání hrábnout do jeho tmavě hnědých, rozcuchaných vlasů, které měl sčesané přes čelo, přitáhnout si ho k sobě a spojit naše rty v hlubokém polibku.
"Tay... Nebavím se se špatným člověkem. Ty jsi ten nejlepší člověk se kterým se můžu bavit. Ani nevíš jaké mám štěstí, že jsem tě poznal." Přistoupil ještě blíž (divila jsem se, že to ještě šlo) a položil mi dlaň i na druhou tvář. Tak nějak instinktivně jsem mu dala ruce okolo pasu v očekávání, co hodlá udělat.
"Taylor, měla bys vědět jednu věc. Já... Já..." Všechny svaly v těle jsem měla napjaté, srdce mi bilo tak rychle, že jsem měla pocit, že jsem uběhla maraton a dech jsem měla mělký a rychlý. V břiše mi létali motýli a ztrácela jsem se v hloubce jeho očí. "Sakra Taylor, miluju tě!" Vyhrkl tak náhle, že jsem musela o krok ustoupit. Ta dvě slůvka mi stále běhala hlavou a já jsem najednou naprosto nechápala jejich význam.
"Tay, no tak, vždyť ty slova musíš chápat." Jako vždy, viděl na mě, co se mi honí hlavou. Zatřepala jsem hlavou aby se mi v ní trošku rozjasnilo. Nerozjasnilo. Opět ke mě přistoupil a chytil mě za ramena. Opřel své čelo o to mé a podíval se hluboko do mých očí, mě se naskytl skvostný pohled na zářivou modř těch jeho. "Taylor, Taylor, Taylor..." Opakoval pořád dokola moje jméno a zavřel oči. "Prosím, řekni alespoň, že to chápeš. Nemusíš to opětovat, ale chápeš to ne?" Znovu oči otevřel a drtil mě pohledem, pod tímhle nátlakem jsem nebyla schopná lhát.
"Já... Asi... Chápu to a bojím se, že... Že to opětuju." Sklonila jsem pohled, abych nemusela čelit tomu jeho.
A on mě políbil, přitiskl své rty na ty moje a ve mě vybuchla sopka pocitů. Konečně jsem se mohla dotknout těch hebkých, tmavých vlasů, které trčely všemy směry, mohla jsem pocíti hebkost a měkkost jeho rtů po kterých jsem tak dlouho toužila. Sjel rukama na můj pas, pořádně si mě k sobě přitáhl a natiskl svoje tělo na to mé. Byli jsme v dokonalém, přirozeném spojení, jako dva kousky skládačky, které k sobě pasujou.
"Miluju tě, Taylor." Nedívala jsem se na něj, měla jsem za prvé oči zavřené a za druhé jsem měla hlavu položenou na jeho rameni a tak jsem na něj ani vidět nemohla.
"Já tebe taky Olivere..." Nechala jsem větu vyznít do ztracena...
ČTEŠ
Každý Ráno V Nás (Another Girl)
Ficção AdolescenteJsem jiná. Vím to stejně dobře, jako to, že zítra vyjde slunce. Jiná, odlišná od hejna ostatních. Poslouchám jinou hudbu, neřídím se kolektivem, dělám věci po svém a nic neřeším. Někdy snad i jako kdybych neměla city jako Láska, Bolest a podobné. Js...