Ahojky guys :3 tohle je moje první wattpad story takže nečekejte něco nejlepšího i když se vážně snažím :) dejte mi vědět jestli mám kapitoli zkrátit nebo naopak prodloužit <3. Snad se vám první díl bude líbit :D
1.7.2022
-
Je první den letních prázdnin a proto se George rozhodl udělat prázdninový 24h stream společně s Dreamem a Quackitym.
-
~George~
„Kluci zapínám stream!"
„AUHQAHAQUUA" zařval Quackity když George uvítal první lidi na streamu. „QUACKITY! uklidni se!" a začal se smát. Dream se začal smát a znělo to jak kdyby se měl za chvíli udusit. George se usmál a zapl minecraft. Po třech hodinách minecraftu se rozhodli že si zahrají "Who's your daddy?". Chat umíral smíchy stejně jako kluci. Dream byl skoro pořád "daddy" takže když mě chytil a zařval jsem „NE DADDY PŘESTAŇ!" tak chat začal šílet. Já a Dream jsme se smáli. Quackity na streamu usnul asi ve čtyři ráno a mně se taky chtělo spát, ale na streamu se mi nepodařilo usnout. Už už jsem měl zavřené oči a usínal jsem ale v tu chvíli mě Dream probudil jak říkal „Georgi nespi a pojď si semnou povídat" . Já se usmál a začali jsme mluvit o tom co budeme dělat o prázdninách. Já jsem nic moc neříkal protože to bylo tajné a pro chat by to znamenal jeden spam ban za druhým. Dream říkal že pojede někam s rodinou a bude se snažit co nejvíce streamovat. Taky říkal že chystá další MCC a že se strašně moc těší. „A teamy budou stejné jako minulý rok?" zeptal jsem se. „Nooo chtěl jsem se změnit aby jsme byli ty, já a Quackity nebo Sapnap". Já se usmál a kývl. Bylo asi pět hodin ráno a Quackity už dávno spal. Chat už dělal edity jak Alex spí nebo jak jsem říkal Dreamovi že je můj daddy.~Dream~
Je to těžký udržet v sobě tajemství které se týká mě a Gogyho ale zvládl jsem to. Na chvíli jsem je mutl a koukal na nejnovější edity ktere byly ohledně mě a George a smál jsem se. Zjistil jsem že jsem nebyl mutnutý. V tom začal někdo psát do chatu „OMG DREAM KOUKÁ NA MŮJ EDIT KTERÝ JSEM PŘED CHVÍLÍ VYDAL". Já zrudl a ignoroval jsem to. Chat si toho naštěstí extra nevšiml a George naštěstí také ne. Quackity se probudil kolem sedmé za to George usnul. „Sorry kluci, byl jsem fakt unavenej.. stream běží?" řekl Alex. „Běží, běží". „Mmhm" zamumlal Gogy. „Gogy nám usnul jooo?". „Tak před půl hodinkou" řekl jsem. „Vypadá "kAwAiI",řekl Alex a chytl výbuch smíchu. Ja se začal taky smát a popadat za břicho.~George~
„No ty vole" řekl jsem. „Děje se něco? „ slyším Dreamův hlas. „Nene jen ze jsem zabral až do devíti".„Spal jsi jen 2 hodiny!" řekl Dream. „Nojono, kde je Quackity? Jinak dobré ráno chate :)" řekl jsem ospale. „Šel se vychcat a prej si šel pro neco na snídani". „Tak já jdu taky, prohlídej stream" řekl jsem a vstal jsem z mé židle. Když jsem se vrátil tak už tu byl i Quackity. „Dobré ráno Růženko" řekl Quackity a zasmál se. „Dobré". Najednou jsem slyšel dveře z Dreamovo mikráku. „Co chceš?" řekl Dream. Ozval se dívčí hlas. Zamrazilo mě po zádech. „Přinesla jsem ti snídani", „dík". „Pozdravuj kluky" řekla. „Oni tě slyší" řekl Dream a zasmál se. „Oh ahoj Gogy a Alexi". „Ahojky" „Ahoj , koho to zdravíme?" zeptal jsem se. „Moji sestru" řekl Dream. Strašně se mi ulevilo. „Oh ahaa" řekl jsem a zapl minecraft. „Jdete si zahrát? Přes noc jsem stahoval nové mody a mapy". „Já si zahraju". „Já taky" řekli kluci a zapli mc.~Dream~
Hráli jsme minecraft mód kde je všechno více realistické a snažili se dohrát minecraft. Georgovi to šlo velmi dobře a Quackity si dělal ze všeho srandu. Z ničeho nic se připojil Tommy. „Čau kluci, musím vám něco říct" řekl a smál se. „No mluv, jsi na streamu btw" řekl Gogy. Tommy spustil „napadlo mě jestli by jste nechtěli meetup jakože, Dream, Quackity, Gogy, já, Niki a Jack". „Podle toho kdy" řekl jsem. „Asi 24.7." řekl Tommy. „Já s tím nemám problém" řekl Alex. „Já bych se musel podívat" řekl Gogy. „Já též" dodal jsem. „Ok tak mi potom dejte vědět" řekl Tommy a leavl call.15:58
~George~
„Lidičky už budeme končit..." chat automaticky se začal loučit. „Tak já jdu Gogy" řekl Dream. „Měj se :)" řekl jsem, usmál jsem se a Dream leavl call. „Bye bye chate!!" řekl jsem s Quackitym a endul jsem stream. „Měj se Alexi"
„POČKEJ!".. „No?"-pokračování příště..
ČTEŠ
Is This A Dream? [CZ] ✅
FanfictionZnámí streameři GeorgeNotFound a Dream jsou pouze kamarádi přes internet do té doby co se potkají v irl. Co se bude dít? Stane se ship DNF skutečným? Tak to se musíte dozvědět sami. by: dnfchcanka (starý user) -opustila jsem fandom, ale nechavam to...