13.

547 35 1
                                    

Ohayo! Zase velká pauza ale teď jsem měla jen 4 hodiny ve škole takže vám píšu kapitolku<3 Chci zase být aktivní, ale moc se mi popravdě nedaří :/ Budu se snažit ale tahle knížka bude za chvíli u konce, můžu začít určitě novou (pokud se chytne) ale musím vymyslet příběh :D
Vezměte si něco k mlsání, pijte vodu a příjemné čtení :]
______________________________
~George~
Když jsem se probudil tak Dream neležel v posteli, seděl a koukal na mě. „Gogy?“ zeptal se mě. „Ano?“ odpověděl jsem a přemýšlel co se děje. Podal mi skleničku a já se napil. „Děkuju, chceš snída-“ ani jsem to nedořekl a zase jsem usnul.

Probudil jsem se v jiné místnosti...

„Vždyť tohle není ani v mém domě“

Rozhlédl jsem se po místnosti a viděl stolek vedle mě. Na stolku jsem měl vodu kterou mi dal Dream a svůj mobil. Měl jsem 7 zmeškaných hovorů od Dreama. Chtěl jsem mu zavolat, ale potom přišel do místnosti.... Sapnap? (Sapnap je člen DSMP a Dreamovo spolubydlící!) Koukal jsem na něj a zeptal se, „Co tu dělám? Jak jsi se sem dostal a kde to vůbec jsem?!“. Měl jsem tolik otázek ale ani na jednu mi neodpověděl. Jen si sedl na postel čelem ke mně a něco hledal po kapsách. Vytáhl růži, podal mi ji a chytil mě za ruku. „Nech Dreama být... to já jsem ten pravý...“ řekl smutným hlasem, ale pořád se smál. Byl jsem v šoku a zmatený zároveň. „Já ho miluju, neopustím ho!Já tě nemiluju, promiň Nicku“ řekl jsem se slzami v očích. Sapnap se podíval dolů a zase na mě. „Já nechci tebe...chci Dreama“ Stiskl mi ruku, víc a víc. Křičel jsem bolestí. „NE! NIKDY!“ zakřičel jsem. Sapnap se ke mně přiblížil, „Když ho nebudu mít já, tak nikdo“ zašeptal mi do ucha. V tu ránu jsem citil velkou bolest v břiše, podíval jsem se na břicho. Měl jsem zabodnutý nůž v břiše, Sapnap se pousmál a já omdlel.

Po chvíli jsem se probudil v... nedá se popsat co to vlastně bylo. Byla to nekonečná místnost, nikde žádné stěny, světla nebo lidi. Jen černo a já uprostřed toho stál. Z ničeho nic jsem uslyšel hlas, byl povědom. Otočil jsem se a viděl obrazovku, přehrávalo se tam video z mého mobilu. Byl tam Dream a já, natáčel jsem Dreama jak utíkal po chodníku přímo do obchodu. Tehdy mi tam koupil žluté triko (zelené) kde bylo napsáno "Dreams come true". Ani nevím proč ale podíval jsem se co mám na sobě, měl jsem ho na sobě. Dále se ukazovaly naše společné fotky, z restaurace, kolotoče nebo z normálních dnů. Sedl jsem si na zem a rozbrečel jsem se. „Miluji ho celým svým srdcem a z ničeho nic se mi stane tohle. Co jsem komu udělal!“

~Dream~
Přišel jsem do ložnice vzbudit George snídaní do postele. Opatrně jsem vešel do ložnice a položil snídani na stůl naproti postele. Koukl jsem na George. Měl slzy v očích a celý hořel. „Gogy! Vzbuď se! Je ti něco?“. Měl jsem o něj strašný strach. „Gogy hej hej! Vzbuď se prosím!“, políbil jsem ho na čele a on se přestal kroutit. Doběhl jsem pro utěrku kterou jsem namočil ve studené vodě a dal mu ji na čelo. George se po chvíli probral. Když se na mě podíval, chytl mě za ruku a stáhl mě do postele. Byl jsem zmatený, „Co se stalo?! Měl jsi špatný sen?“. George mi koukal do očí a rozbrečel se. „To je dobrý“ řekl jsem “byl to jenom sen.“ Objal jsem ho a políbil na čele. „Dreame... to bylo strašný! Na tohle nikdy nezapomenu! “ řekl mi a silně mě stikl. „To bude dobrý, až ti bude lépe tak mi můžeš říct co se stalo. Přinesl jsem ti snídani, dáš si?“ zeptal jsem se ho a znova mu dal na čelo utěrku. George přikývl a já mu podal tác se snídaní. „Proboha celý hoříš, přinesu ti prášky.“ řekl jsem a běžel pro prášky. Zajímalo mě co se mu zdálo ale nechci aby zase brečel, popovídáme si později.

Když jsem našel lékárničku a hledal prášky na srážení teploty slyšel jsem dveře. Podíval jsem se nahoru a George stál na schodech. „Běž si lehnout, já ti přinesu prášky.“ řekl jsem ale George přišel zamnou a vzal si je sám. Objal mě a spolk prášek, bez vody. Chtěl jsem mu dojít pro vodu ale on mě nepustil. Koukal na mě a pousmál se. „Copak ty klíště? Měl by jsi ležet.“ řekl jsem a koukal na George. „Já chci být s tebou, půjdeme na gauč. “ Vím že George nikdy nechce být sám v ložnici. Proto jsem mu šel pro peřinu a lehl si s ním na gauč. Koukali jsme na filmy a mazlili se.

Po hodince mu bylo lépe a všechno mi řekl. „Sapnap? On a já? Za prvé, není na kluky. A za druhé, nikdy bych s ním nebyl, chci jen tebe.“ George mě políbil a usmál se. Vypadalo že je mu mnohem lépe. Byl jsem rád že je všechno v pořádku.

~ George~
I potom co mi řekl Dream že by se nic mezi ním nestalo, měl jsem strach ale nedal jsem to najevo. Koukali jsme spolu až do oběda na netflix. „Objednám pizzu“ řekl Dream a šel pro mobil. „Vem mi tu jako vždycky prosím!“ křičel jsem aby mě slyšel do druhého patra.

pokračování příště
(887 slov)

Is This A Dream? [CZ] ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat