10.

673 36 2
                                    

Ahojky, měla jsem menší pauzu protože, jsem momentálně někde pryč takže jsem neměla čas :3 užívejte <3
______________________________
~Dream~
Čekali jsme na Jacka a na Niki. Když pro nás přišli tak jsme zavolali taxi, který pro nás přijel. Jeli jsme rovnou k Tommymu. Cestou na mě pořád koukala Niki, ale takovým zvláštním pohledem... Ignoroval jsem to. Tommy na nás čekal už před domem. „Dělejte nebo nestihneme bus" řekl a běžel na zastávku kde už přijížděl autobus. Vyběhli jsme z taxíku a běželi za Tommym a Alexem. „Dreame" zašeptal George a díval se na mě. „No?" odpověděl jsem potichu. George mi ukazoval na krk.

„A do prd*le"

George tam měl cucflek. Podíval jsem se přes foťák na mobilu jestli mám taky.

Měl

Možná proto na mě Niki tak koukala... Zakryl jsem ho kapucí od mikiny a George si vzal kameru na krk, aby "šnůra" od kamery mu zakryla cucflek.

Když jsme přijeli na místo, čekali jsme co na nás Tommy zase vytáhne. „Musíme tam dojít pěšky" řekl a otočil se na nás. Tommy nás vedl, všichni víme že Tommy je "skvělý" navigátor. Proto jsme asi 4x zabloudili. Nakonec to předal Jackovi a ten nás zavedl do...

Legolandu?

Byl tam obrovský Legoland. Tommy nám podal vstupenky a šli jsme k turniketům. Když jsme vstoupili, byl tam postavený obrovský zelený drak z lega. Vyfotili jsme se (Tommy natáčel i vlog) a šli prozkoumat celý legoland.

Asi dvacet minut jsme šli pospolu ale u dráhy, obchodu s legem a horským kolem jsme se rozdělili. Já a George jsme šli na horské kolo, Alex a Niki si šli koupit nějaké lego a Tommy a Jack šli na horskou dráhu.

Když jsme si byli jistí že nás nikdo s Georgem nevidí, sedli jsme si na horské kolo a George si opřel hlavu o mé rameno. „Nikdo nikde, konečně sami" řekl spokojeně George a usmál se. „Georgi?" zeptal jsem se. „Ano?". „Mohl bych tu zůstat déle? Třeba že bych se domů až 1.?" zeptal jsem se a podíval se na George. „To víš že můžeš, budu jen rád" řekl a políbil mě. Když jsme vystoupili, stáli před námi Quackity a Niki. My se drželi za ruce, hned jsme se přestali držet a koukali na Niki a Alexe. Niki koukala na mě a na George jako kdyby nás viděla poprvé. Alex koukal na můj krk. „Tohle nám vysvětlíte..." řekla Niki. Já a George jsme polkli a následovali Nihachu a Alexe. „Ta pusa na tom kole, ty cucfleky a nemluvím ani o tom večeru.." řekla Niki a koukala na mě a George. Já stuhl. „Nooo... " začal George. „Dobře dostali jste nás, chodíme spolu, nechtěli jsme to prozatím někomu říkat.." řekl George a podíval se na mě a na Niki. „Já jen myslela že spolu spíte-, nevěděla jsem že spoli jste" řekla Niki a stuhla. Alex vykulil oči a podíval se na mě a George. „TAK ŘEKNĚTE NĚCO" řekl jsem nervózně. „Upřímně, každý věděl že se jednou dáte dohromady, takže žádné překvapení " řekli dohromady a usmáli sel. Já a George jsme se usmáli taky a začali se smát . „Ale prosím, neříkejte to ještě Tommymu a Jackovi, vlastně nikomu to neříkejte.." řekl jsem. „Neboj! Neřekneme ani slovo, můžeš se na nás spolehnout!" usmála se Niki. „Pojďte si koupit nějaký nákrčník" řekl Alex a my kývli. Já si koupil modrý s lego delfíny a George žlutý s kačenkami (je barvoslepý, žlutá = zelená). „Perfektní" řekl jsem a začal jsem se smát.

Když Tommy a Jack přišel, ukazoval nám to co natočil. Umírali jsme u toho smíchy. Ani se neptali na nákrčníky takže jsme byli v pohodě. Byli jsme v legolandu cca 5hodin a potom jsme museli jet zpátky na hotel.

Když nás taxi vysadil u hotelu, jeli jsme výtahem do pokojů a vzali si kufry a zase jeli k Tommymu. Byli jsme u něho cca půl hodinky a potom nastalo loučení. „Měj se chlape" řekl Tommy a začal se smát. Všichni jsme se rozloučili s Tommym a jeli na letiště.

Na letišti jsme se rozloučili s Nihachu, Jackem a Quackitym a letěli zpátky do Londýna. „Ještě jsem ti nestihl říct jak moc tě miluju, Dreame" řekl tím nejkrásnějším hlasem a opřel se mi o rameno. „Já tebe taky, Georgi" řekl jsem a chytl ho za ruku a políbil na čelo. George usnul a já se díval na Twitter a Instagram.

„Je tak krásný a roztomilý zároveň"

Po pár hodinách jsme dorazili do Londýna. Vzbudil jsem George a šli jsme si pro kufry na letiště. Nějakou dobu to trvalo ale aspoň jsme si mohli koupit něco k snědku. Popadli jsme kufry a mávali na taxíky. Jeden nám zastavil, naložili jsme 2 kufry do kufru a batoh si vzali na sedadlo vedle George. „Kam to bude?" zeptal se taxikář. George nadiktoval adresu a vyrazili jsme k němu domů.

Hned co jsme přijeli domů, svalil jsem George na pohovku a začal mu dělat znaménka na břiše až ke krku. Chvíli jsme se líbali ale viděl jsem že je George unavený tak jsem ho políbil a došel udělat čaj. George pořád ležel na pohovce. Přišel jsem za ním a podal mu čaj, George se posadil a zapl televizi. Koukali jsme se spolu na různé seriály a filmy až do večera.

(875 slov)

Is This A Dream? [CZ] ✅Kde žijí příběhy. Začni objevovat